Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 20 januari 2015 om 19:52
quote:sandt2.0 schreef op 20 januari 2015 @ 19:46:
[...]
Ik ben er wel, maar heb niet zo veel te melden!
Suzannesuus, wat fijn dat het beter gaat met je collega!
En LV erg altijd zulke presentaties. Weet nog wel van mijn tijd bij de bank, gelukkig waren die altijd foutloos. Scheelt een hoop ergenis!
[...]
Ik ben er wel, maar heb niet zo veel te melden!
Suzannesuus, wat fijn dat het beter gaat met je collega!
En LV erg altijd zulke presentaties. Weet nog wel van mijn tijd bij de bank, gelukkig waren die altijd foutloos. Scheelt een hoop ergenis!
dinsdag 20 januari 2015 om 19:53
quote:sandt2.0 schreef op 20 januari 2015 @ 19:49:
[...]
Spannend, daar had je het pas ook al over! Tipje van de sluier?
Mmm, even vaag houden ivm herkenbaarheid. Het gaat om het opzetten van een interessant, belangrijk nieuw organisatieonderdeel. En het is een groot project. Het zou een hele uitdaging zijn, want ik zou op tamelijk hoog niveau meedraaien en vanaf de start meedenken over hoe e.e.a. eruit moet komen te zien.
Echt een kans om iets nieuws op te bouwen en dat lijkt me erg leuk.
En een mogelijkheid om me in een nieuwe richting te ontwikkelen.
[...]
Spannend, daar had je het pas ook al over! Tipje van de sluier?
Mmm, even vaag houden ivm herkenbaarheid. Het gaat om het opzetten van een interessant, belangrijk nieuw organisatieonderdeel. En het is een groot project. Het zou een hele uitdaging zijn, want ik zou op tamelijk hoog niveau meedraaien en vanaf de start meedenken over hoe e.e.a. eruit moet komen te zien.
En een mogelijkheid om me in een nieuwe richting te ontwikkelen.
dinsdag 20 januari 2015 om 20:02
quote:Steinbeck2 schreef op 20 januari 2015 @ 19:53:
[...]
En een mogelijkheid om me in een nieuwe richting te ontwikkelen.Klinkt inderdaad als een fijne uitdaging! Succes!
[...]
En een mogelijkheid om me in een nieuwe richting te ontwikkelen.Klinkt inderdaad als een fijne uitdaging! Succes!
dinsdag 20 januari 2015 om 20:13
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 18:21:
Wat fijn Suus!
Ik heb me de tandjes verveeld vanmiddag. Praatje van het management, met een uren durende powerpointpresentatie vol spelfouten, veel akelig managementjargon en slechte grappen en een ongelooflijk badinerende houding naar de wasdames ('als we een woord gebruiken dat je niet begrijpt, vraag het dan! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn kinderen!')
.Heb je dan niet de neiging om te zeggen "zal ik dan de volgende presentatie even van tevoren nalopen op spelfouten?"
Wat fijn Suus!
Ik heb me de tandjes verveeld vanmiddag. Praatje van het management, met een uren durende powerpointpresentatie vol spelfouten, veel akelig managementjargon en slechte grappen en een ongelooflijk badinerende houding naar de wasdames ('als we een woord gebruiken dat je niet begrijpt, vraag het dan! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn kinderen!')
.Heb je dan niet de neiging om te zeggen "zal ik dan de volgende presentatie even van tevoren nalopen op spelfouten?"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 20 januari 2015 om 20:26
quote:Steinbeck2 schreef op 20 januari 2015 @ 19:46:
Zo schattig, topic van een mannelijke maagd van 23 die bezorgd is of een spiraaltje wel echt veilig is.
Schattig? Dat is toch gewoon oerstom in deze tijd.
Volgens mij kunnen ze de voorlichting op scholen wel stoppen; er blijft toch niets van hangen.
Zo schattig, topic van een mannelijke maagd van 23 die bezorgd is of een spiraaltje wel echt veilig is.
Volgens mij kunnen ze de voorlichting op scholen wel stoppen; er blijft toch niets van hangen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 20 januari 2015 om 20:27
quote:Bieb2.0 schreef op 20 januari 2015 @ 20:25:
[...]
Wel heel verleidelijk alleen niet zo slim als je nieuw bent zonder vast contract.Ik viel daar toch al genoeg op, want ik wist zo maar zonder uitgebreide Jip en Janneke-uitleg wat ze bedoelden met LEAN en mijn voorbeelden waren ook nog eens een stuk duidelijker dan die van hun .
[...]
Wel heel verleidelijk alleen niet zo slim als je nieuw bent zonder vast contract.Ik viel daar toch al genoeg op, want ik wist zo maar zonder uitgebreide Jip en Janneke-uitleg wat ze bedoelden met LEAN en mijn voorbeelden waren ook nog eens een stuk duidelijker dan die van hun .
dinsdag 20 januari 2015 om 20:28
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 januari 2015 @ 20:26:
[...]
Volgens mij kunnen ze de voorlichting op scholen wel stoppen; er blijft toch niets van hangen.Ik vind het ook nogal achterlijk. Dat soort informatie ga je toch niet op een forum zoeken.
[...]
Volgens mij kunnen ze de voorlichting op scholen wel stoppen; er blijft toch niets van hangen.Ik vind het ook nogal achterlijk. Dat soort informatie ga je toch niet op een forum zoeken.
dinsdag 20 januari 2015 om 20:29
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 januari 2015 @ 20:26:
[...]
Wordt er voorlichting gegeven op middelbare scholen?
Wat ik me herinner is dat er bij ons vroeger vooral veel gegiecheld werd.
[...]
Wordt er voorlichting gegeven op middelbare scholen?
Wat ik me herinner is dat er bij ons vroeger vooral veel gegiecheld werd.