Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 20 januari 2015 @ 21:02:

[...]

Welk doel had de presentatie?Geen flauw idee. Of nou ja, eigenlijk wel: het moederbedrijf zeikt dat de winsten onder de maat blijven en we moeten er dus met zijn allen de schouders onder zetten. Same old same old dus . Maar ja, om dat te communiceren hoef je toch geen twee uur uit te trekken dacht ik.
quote:Steinbeck2 schreef op 20 januari 2015 @ 19:47:

Ik heb ook niet veel te melden Sandt.

Vandaag een gesprek gehad op mijn werk en ik hoor volgende week of ik mee mag doen met een leuk, spannend project. Zou het wel graag willen!Ik ga vast duimen. Moeten we een estafette-duim-afspraak hier maken?
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 21:03:

[...]

Niks van gemerkt. Willum staat bij mij onder de mentale negeer.Heel verstandig . Absoluut niet de moeite waard.
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 20:25:

[...]

Nee, wel dat de betreffende draadjes het condoom lek kunnen prikken .

Maar goed, deze jongen denkt er tenminste wel over na.Precies, in plaats van als maar af te gaan op wat vrouwen je vertellen qua anticonceptie. Thordis had als 1ste poster een goede post!
Je bent zelf een theepot
Ik dacht lekker makkelijk boodschappen te bestellen...

Ben nu al langer bezig dan heen-en-weer rijden naar de winkel en daar boodschappen doen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 januari 2015 @ 20:32:

[...]

Mijn zoons hebben zelfs geoefend met het omdoen van condooms.

Maar een opmerking als " zou het spiraal het nog wel doen want ze bloedt niet " vind ik wel zo dom.... Als je dan dom-logisch redeneert dan is ze ofwel zwanger of het is een superkrachtig spiraal.

Mag je van een 23 jarige mannelijke maagd verwachten dat hij weet dat 33% vd vrouwen met een Mirena niet meer vloeit?

Hij had wellicht genoeg info op het web kunnen vinden, dit forum is misschien niet de juiste plek, maar gek vind ik zijn vraag niet.
Je bent zelf een theepot
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 januari 2015 @ 20:37:

[...]

Het zijn nylon draadjes he, geen ijzeren staven.In de eerste paar dagen kunnen de draadjes evht wel prikken, daarna ook nog als ze te kort zijn afgeknipt ( dan buigen ze nl niet om)
Je bent zelf een theepot
Suus, wat fijn dat het de goede kant op gaat met collega!
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 januari 2015 @ 21:07:

[...]

Geen flauw idee. Of nou ja, eigenlijk wel: het moederbedrijf zeikt dat de winsten onder de maat blijven en we moeten er dus met zijn allen de schouders onder zetten. Same old same old dus . Maar ja, om dat te communiceren hoef je toch geen twee uur uit te trekken dacht ik.

De vraag is dan wat julie afdeling daaraan kan doen, toch?

Twee uur is duur, zonde vd arbeidstijd
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 20 januari 2015 @ 21:20:

[...]

Mag je van een 23 jarige mannelijke maagd verwachten dat hij weet dat 33% vd vrouwen met een Mirena niet meer vloeit?

Hij had wellicht genoeg info op het web kunnen vinden, dit forum is misschien niet de juiste plek, maar gek vind ik zijn vraag niet.Je mag wel verwachten dat niet vloeien niet in verband wordt gebracht met een kapot spiraaltje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind het altijd opvallend dat er gelijk wordt geroepen "wordt er tegenwoordig geen voorlichting meer gegeven op school". De eerste verantwoording wat dat betreft ligt m.i. bij de ouders. En dan niet pas als ze 16 zijn en met het eerste vriendje/vriendinnetje thuis komen..
quote:Istar_ schreef op 20 januari 2015 @ 21:26:

Ik vind het altijd opvallend dat er gelijk wordt geroepen "wordt er tegenwoordig geen voorlichting meer gegeven op school". De eerste verantwoording wat dat betreft ligt m.i. bij de ouders. En dan niet pas als ze 16 zijn en met het eerste vriendje/vriendinnetje thuis komen..Eens. Ik ben ook 'voorgelicht' thuis en wat op school verteld werd wist ik allang.
quote:Istar_ schreef op 20 januari 2015 @ 21:26:

Ik vind het altijd opvallend dat er gelijk wordt geroepen "wordt er tegenwoordig geen voorlichting meer gegeven op school". De eerste verantwoording wat dat betreft ligt m.i. bij de ouders. En dan niet pas als ze 16 zijn en met het eerste vriendje/vriendinnetje thuis komen..

Ik kan me zo voorstellen dat ouders van jongens minder/ geen informatie geven over spiraaltjes.

Dat zijn dan weer van die klassikale dingen; wat bestaat er nog meer dan ....
Reinigen vagina schrijft wel heul erg correct Nederlands voor een 15 jarige.
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 januari 2015 @ 20:30:

[...]

Dat zijn dan heel gevoelige piemeltjes. Heb er tien jaar één gehad [...] Weg laten halen?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 januari 2015 @ 21:39:

[...]

Ik kan me zo voorstellen dat ouders van jongens minder/ geen informatie geven over spiraaltjes.

Dat zijn dan weer van die klassikale dingen; wat bestaat er nog meer dan ....Dat vind ik dan niet handig. Anticonceptie is voor een jongen net zo belangrijk als voor een meisje. Maar mijn kind krijgt vast teveel een Opzij opvoeding.
quote:StoraHuntur schreef op 20 januari 2015 @ 21:40:

Reinigen vagina schrijft wel heul erg correct Nederlands voor een 15 jarige.Het is een fapper. Geen vrouw die haar hand in haar vagina stopt om hem te wassen.
quote:Istar_ schreef op 20 januari 2015 @ 21:41:

[...]

Het is een fapper. Geen vrouw die haar hand in haar vagina stopt om hem te wassen.Dit dus.

[...]

Het is een fapper. Geen vrouw die haar hand in haar vagina stopt om hem te wassen.Denk ik ook.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Het is een fapper. Geen vrouw die haar hand in haar vagina stopt om hem te wassen.O? Dat is dus niet normaal?
quote:Amaqanda schreef op 20 januari 2015 @ 21:47:

[...]

O? Dat is dus niet normaal?

Knap als je dat bij jezelf kan!

Weet je dat er seksspeeltjeshanden bestaan?
quote:Istar_ schreef op 20 januari 2015 @ 21:48:

[...]

Knap als je dat bij jezelf kan!

Weet je dat er seksspeeltjeshanden bestaan? Heb gegoogled, er gaat een wereld voor me open

[...]

Dat vind ik dan niet handig. Anticonceptie is voor een jongen net zo belangrijk als voor een meisje. Maar mijn kind krijgt vast teveel een Opzij opvoeding.Zouden ouders van jongens niet véél meer over condooms vertellen dan over spiraaltjes, denk jij?
Ik word een beetje kriegel van de TO van het 'ik zit er doorheen' topic op de kinderpijlerT. Ik kan daar niet zo goed tegen. Arm kind.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 januari 2015 @ 21:52:

[...]

Zouden ouders van jongens niet véél meer over condooms vertellen dan over spiraaltjes, denk jij?Geen idee. Ik vertel over van alles. Dus ook over de pil en spiraaltjes enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven