Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck2 schreef op 21 januari 2015 @ 10:42:

[...]

Is er dan bij die moeders ook een soort competitie? Wie de beste moeder is?Ja, en wiens kind het het beste doet enzo. En dat hun kind niet naar de VSO hoeft, dat is belangrijker dan twee auto's bla bla bla. Net het forum, maar dan live!
quote:Thordis2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 10:41:

[...]

Je plaatste een link, en je plakte geen plaatje.

O wat raar, want ik zie toch echt gewoon een plaatje! Speciaal voor jou nog een keer:

quote:sandt2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 10:47:

[...]

Ja, en wiens kind het het beste doet enzo. En dat hun kind niet naar de VSO hoeft, dat is belangrijker dan twee auto's bla bla bla. Net het forum, maar dan live!Ben blij dat me dat bespaard blijft.
quote:sandt2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 10:47:

[...]

Ja, en wiens kind het het beste doet enzo. En dat hun kind niet naar de VSO hoeft, dat is belangrijker dan twee auto's bla bla bla. Net het forum, maar dan live!
quote:*Ginger* schreef op 21 januari 2015 @ 10:43:

Oh dat geloof ik Sandt! Hier zijn er ook altijd een aantal met teveel tijd, die zijn de klas niet uit te slaan. En de kinderen worden daar niet rustiger van, van die plak-ouders.

Ik ben idd wel vrij nuchter ja, dus ook met kind. En kind reageert ook helemaal niet lekker op getut, kan ze niks mee. Heerlijk!

Op de school van mijn kinderen hebben ze 12 jaar geleden afgeschaft dat ouders hun kind in de klas brengen. Werd als reden genoemd de drukte in de gang 100 kleuters, 100 ouders 50 broertjes/zusjes en 30 kinderwagens. En toen waren de juffen gelijk verlost van 'plakouders'.

Op de school waar ik werk sinds kort ook, helaas moeten sommigen nog erg wennen en deze school is minder streng, hier geen directeur bij de deur een week na de invoering!
quote:Steinbeck2 schreef op 21 januari 2015 @ 10:49:

[...]

O wat raar, want ik zie toch echt gewoon een plaatje! Speciaal voor jou nog een keer:

[afbeelding]Ik zie geen plaatje, omdat je de link tussen 'url''s hebt gezet, i.p.v. tussem 'img''s.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Plakouders in groep 4.. gewoon in de klas hangen.. Terwijl de juf bij de deur staat met de kinderen te praten. En dan altijd dezelfde ouders die in de klas blijven hangen en bij de juf staan om weer wat te melden over hun prins(esje) .... arme juf.
quote:Steinbeck2 schreef op 21 januari 2015 @ 10:49:

[...]

[afbeelding]Weer mis lieverd. Maar ik waardeer je pogingen
quote:Solomio schreef op 21 januari 2015 @ 10:52:

[...]

Ik zie geen plaatje, omdat je de link tussen 'url''s hebt gezet, i.p.v. tussem 'img''s.

Hoi Solo, ik weet niet wat je bedoelt met url / img

Ik heb gewoon, zoals altijd, de afbeeldings url gekopieerd en die geplakt in dat schermpje dat je krijgt als je boven je bericht op het juiste icoontje klikt (het bergje, 8ste van links)

Zelf zie het plaatje wel gewoon.
quote:*Ginger* schreef op 21 januari 2015 @ 10:46:

[...]

Maar dat komt dan vooral uit het kind zelf, die is zich dan veel meer bewust van de aankomende verandering. Bij peuters en kleuters, die hebben nog geen idee dat er wat gaat veranderen, die nemen de spanning van de ouders/moeders over.

Maar brugklassers zijn ook mensen. Net als moeders op het moment dat hun kind naar de psz misschien ineens weer brugklasser zijn.

Ik heb geen idee wat voor moeder ik word (als ik moeder wordt) en ik durf er ook geen voorspellingen over te doen.
Thordis ik heb je broccoli gewassen.
quote:*Ginger* schreef op 21 januari 2015 @ 10:46:

[...]

Maar dat komt dan vooral uit het kind zelf, die is zich dan veel meer bewust van de aankomende verandering. Bij peuters en kleuters, die hebben nog geen idee dat er wat gaat veranderen, die nemen de spanning van de ouders/moeders over.Ik denk ook niet dat je niks aan voorbereiding moet doen, maar een beetje minder mag in mijn ogen wel. Ik heb gewoon een week van te voren een beker gekocht en voor voorpret gezorgd, niet voor spanning. Oudste is er maar heel kort geweest, dat lukte niet! Kind was er drie weken helemaal prima en toen ging de juf met zwangerschapsverlof, was handiger geweest als dochter dus drie weken later was begonnen. Ik heb haar eraf gehaald, ook omdat we gingen verhuizen en in onze nieuwe woonplaats ging ze naar kdv. Jongste kon niet wachten tot hij eindelijk mocht, grote broer en zus op school. Hij mocht ook! Grote tegenvaller, dat het niet de hele week was!
En nu?

quote:Frizz schreef op 21 januari 2015 @ 10:57:

Thordis ik heb je broccoli gewassen.Getver dat klinkt ranzig.
quote:Thordis2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 10:58:

[...]

Getver dat klinkt ranzig.Nou zeg ik zal nog eens iets voor je doen.
quote:Frizz schreef op 21 januari 2015 @ 11:01:

[...]

Nou zeg ik zal nog eens iets voor je doen.Ik heb de broccoli schoon en wel weer over de schutting gemieterd.
quote:Steinbeck2 schreef op 21 januari 2015 @ 10:56:

[...]

Hoi Solo, ik weet niet wat je bedoelt met url / img

Ik heb gewoon, zoals altijd, de afbeeldings url gekopieerd en die geplakt in dat schermpje dat je krijgt als je boven je bericht op het juiste icoontje klikt (het bergje, 8ste van links)

Zelf zie het plaatje wel gewoon.Ik zie het ook niet, misschien een bugje bij jou?
quote:Feeksje1977 schreef op 21 januari 2015 @ 11:04:

[...]

Ik zie het ook niet, misschien een bugje bij jou?

Ook niet het plaatje wat ik als laatste heb geplakt? Van een meisje?

Want dan ga ik het even melden in het mod topic/bug topic
Precies: voorpret, en geen voor-spanning.
quote:Steinbeck2 schreef op 21 januari 2015 @ 10:58:

En nu?

[img]http://cdn4.welke.nl/photo/scalemax-300 ... heels.jpeg[/img]Ja!
quote:Feeksje1977 schreef op 21 januari 2015 @ 11:11:

[...]

Ja!Dank je Feeksje, dan lag het misschien aan het plaatje zelf.
In de wachtkamer. Misselijk
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 11:13:

In de wachtkamer. Misselijk

Ben je voor controle of moet er ook iets gebeuren?

Als je een ingreep krijgt, misschien beter wachten tot je wat opgeknapt bent?
Controle. En misselijk omdat ik heel erg bang ben.
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 11:19:

Controle. En misselijk omdat ik heel erg bang ben.

Komt goed Istar, het duurt echt maar eventjes.

Heb je een fijne tandarts?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven