Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 januari 2015 @ 19:49:

Heb het topic opgezocht.

En weer is het een schreeuw om aandacht. Natuurlijk is het niet zo gek dat je lijf onrustig is als je niet eet en anorexia hebt.

Maar dat vertelt ze er niet bij. Zo uitgekookt is ze wel.

Echt, ik kan ondertussen echt kwaad worden om het feit dat ze hier nog steeds mag schrijven

In haar andere topic geeft ze ook geen antwoord op de vragen of ze bij haar psycholoog is geweest.

En als ze al iets zegt, dan is het niets inhoudelijks.

Korenwolf heeft zo ontzettend gelijk met die posting.

Ik wou dat de CM hier net zo wijs in was.Ik heb je gestaft. Mét een link naar de post van Korenwolf. Ik hoop dat de mods erover na gaan denken.
Ik denk niet dat ze de anorexia uit haar duim zuigt. Wel dat ze heel strategisch post.
quote:misspoez schreef op 21 januari 2015 @ 20:11:

[...]

Ik heb je gestaft. Mét een link naar de post van Korenwolf. Ik hoop dat de mods erover na gaan denken.Waarom heb je mij gestaft?

O, wacht, ik snap het al. Om het bij de mods onder de aandacht te brengen.

Ik dacht dat je mij stafte omdat ik iets zei dat niet kon ofzo
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik ontdek net door Viva dat ik een halve smetvrees heb
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 20:15:

Ik ontdek net door Viva dat ik een halve smetvrees heb Ja, je slaat behoorlijk door, ik las het ook
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 20:12:

Ik denk niet dat ze de anorexia uit haar duim zuigt. Wel dat ze heel strategisch post.De anorexia is ook wel echt hoor denk ik. Ik doelde meer op alle andere problemen en situaties die zich dan ineens voordoen na dat er kritiek geweest is hier.
Maar: ik moet ook niet gaan nadenken over bedden/beddengoed/matrassen/kussens in hotels hoor, daar ben ik heel eerlijk in.
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 januari 2015 @ 20:15:

[...]

Ja, je slaat behoorlijk door, ik las het ook

Ja echt? Ik vind het vrij logisch

Ik zal ook nooit mijn handen langs een trapleuning halen ofzo.
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 januari 2015 @ 20:13:

[...]

Waarom heb je mij gestaft?

O, wacht, ik snap het al. Om het bij de mods onder de aandacht te brengen.

Ik dacht dat je mij stafte omdat ik iets zei dat niet kon ofzo Straks vatten de mods het anders op en heb je ineens wel een ban
quote:Amaqanda schreef op 21 januari 2015 @ 20:16:

[...]

De anorexia is ook wel echt hoor denk ik. Ik doelde meer op alle andere problemen en situaties die zich dan ineens voordoen na dat er kritiek geweest is hier.

Ik twijfel wel.

En ik ben niet de enige, want ik heb al eerder postings gezien waarin de twijfel werd uitgesproken.

Wat ik al zei, wat wel zeker is, is dat het een ziek en heel eenzaam meisje is.
quote:Amaqanda schreef op 21 januari 2015 @ 20:16:

[...]

De anorexia is ook wel echt hoor denk ik. Ik doelde meer op alle andere problemen en situaties die zich dan ineens voordoen na dat er kritiek geweest is hier.Ja, die twijfels deel ik.
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 20:15:

Ik ontdek net door Viva dat ik een halve smetvrees heb

Welkom bij de club. Als ik een computer gebruik was ik grondig mijn handen. Ik heb ooit eens een tentamen niet gemaakt omdat ik verplicht een koptelefoon van school moest gebruiken, geweigerd en de her mocht met eigen oortjes, na een hele rompslomp aan gedoe. Trapleuningen raak ik niet aan. Ik gebruik geen luchthanddrogers, want die vermenigvuldigen de bacteriën alleen maar.

Dat van die koptelefoon vond ik echt het smerigst. Mijn handen kan ik wassen, mijn haar niet en ik ga echt geen vieze koptelefoon op doen waar weet ik hoeveel anderen met hun vieze vette haren tegenaan hebben gezeten!
quote:Amaqanda schreef op 21 januari 2015 @ 20:20:

[...]

Welkom bij de club. Als ik een computer gebruik was ik grondig mijn handen. Ik heb ooit eens een tentamen niet gemaakt omdat ik verplicht een koptelefoon van school moest gebruiken, geweigerd en de her mocht met eigen oortjes, na een hele rompslomp aan gedoe. Trapleuningen raak ik niet aan. Ik gebruik geen luchthanddrogers, want die vermenigvuldigen de bacteriën alleen maar.

Dat van die koptelefoon vond ik echt het smerigst. Mijn handen kan ik wassen, mijn haar niet en ik ga echt geen vieze koptelefoon op doen waar weet ik hoeveel anderen met hun vieze vette haren tegenaan hebben gezeten!

Hahaha, ik ben niet de enige!

Ik maak ook eerst de lades in een hotelkamer schoon voordat ik mijn kleren er in leg. Handdrogers en handdoeken gebruik ik niet.

Thuis heb ik er geen moeite mee, maar de viezigheid van een ander vind ik echt erg.
Mijn eigen viezigheid vind ik niet erg nee

Van bekenden ook minder, ik weet namelijk dat die 'schoon' zijn. Poep en pies van cliënten ook geen moeite mee, maar dan kan ik natuurlijk weer mijn handen wassen na verzorging
Ik heb wel cliënten waar ik niks eet of drink. Omdat ik er niet op vertrouw dat het hygiënisch is.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 januari 2015 @ 19:44:

Paarlen voor de zwijnen. Yas en ik (en nog een heleboel anderen) hebben al zo vaak geroepen dat ze gewoon gezellig mee moet gaan forummen, maar dat wil ze helemaal niet joh. Ik ben d'r in elk geval helemaal klaar mee, hoe zielig het ook allemaal is. Met dat kind valt niet te praten, er is geen enkele wederkerigheid. En dat ligt echt niet allemaal aan die anorexia, ik heb zoveel meisjes gekend met een eetstoornis, en ook wel die daar heel diep in zaten, maar die toonden wel belangstelling voor anderen en je kon er ook gewoon mee lachen en zo.

Ik ken 2 meisjes die wel dat gedrag vertonen. Volledig vergelijkbaar met B.

Zeer manipulatief, egocentrisch. Opgenomen via IBS < > vrijwillig, drama en geen steek verder. Daarmee zijn deze 2 meisjes (1 ondertussen 18+) wel van de ernstige soort.

Ik denk dat het een heel ernstig ziektebeeld kan zijn.

Eén vd meiden heb ik ook gezien tijdens opnames. Wat een gedrag. Ongelofelijk.

Ook wel respect voor de begeleiders daar.
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 21 januari 2015 @ 20:17:

[...]

Straks vatten de mods het anders op en heb je ineens wel een ban Nee dat lijkt me niet, ik heb er een heel verhaal bij gedaan.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 januari 2015 @ 19:47:

[...]

Schreef ik dan ergens dat ik dat niet van plan was? Ik ga hem er alleen niet voor wakker schoppen .

Volgens mij begreep je mij verkeerd.

Het was allemaal goed bedoeld.
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 21 januari 2015 @ 20:20:

[...]

Dat van die koptelefoon vond ik echt het smerigst. Mijn handen kan ik wassen, mijn haar niet en ik ga echt geen vieze koptelefoon op doen waar weet ik hoeveel anderen met hun vieze vette haren tegenaan hebben gezeten!Je weet dat daar prima therapie voor bestaat?
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 20:36:

[...]

Je weet dat daar prima therapie voor bestaat? ik leef graag met mijn eigenaardigheden.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 januari 2015 @ 20:32:

[...]

Volgens mij begreep je mij verkeerd.

Het was allemaal goed bedoeld.

Ik begreep je niet verkeerd, ik begreep het helemaal niet. Vandaar dat ik er maar naar vroeg .

Hij staat nu trouwens onder de douche. Geheel vrijwillig en spontaan . Dus helemaal zijn vertrouwde zelf is hij toch niet. Ik heb een boodschappenlijstje gemaakt voor man, met allerlei lekkere nijen er op (beschuit en ijs en zo, dat vindt ie lekker). En zo maar door de week een paar dagen niet naar school vindt ie ook altijd wel een traktatie .
quote:Amaqanda schreef op 21 januari 2015 @ 20:39:

[...]

ik leef graag met mijn eigenaardigheden.Midas Dekker schreef ooit een leuk stukje over hoe inademen hetzelfde is als tongzoenen met een dinosaurus. Tip: lees het niet
Huh, ik heb youtube afgesloten en ik hoor nog steeds de muziek!
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 20:48:

Huh, ik heb youtube afgesloten en ik hoor nog steeds de muziek!Arseen, giet arseen over je pc!
Nee hoor, heb ik op de iPad ook altijd. Alles ff sluiten dan stopt het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven