Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 4 februari 2015 om 20:44
woensdag 4 februari 2015 om 20:47
woensdag 4 februari 2015 om 22:28
quote:elfje12 schreef op 04 februari 2015 @ 21:09:
Kom je ook naar het zuidelijkste deel van NL? Het is mooi hier!
Ja dat ligt wel in de planning!
Ik vind Limburg erg mooi!
Maastricht.
Heuvels bij Eijsden.
Margraten.
Nog wensen genoeg!
@ Solomio
Ik vind de trein juist enger. Dan ben ik de controle kwijt, terwijl ik me in mijn autootje wel veilig voel.
Maar ik ben op de goede weg.
Nu het forum nog.
Kom je ook naar het zuidelijkste deel van NL? Het is mooi hier!
Ja dat ligt wel in de planning!
Ik vind Limburg erg mooi!
Maastricht.
Heuvels bij Eijsden.
Margraten.
Nog wensen genoeg!
@ Solomio
Ik vind de trein juist enger. Dan ben ik de controle kwijt, terwijl ik me in mijn autootje wel veilig voel.
Nu het forum nog.
Huts!
woensdag 4 februari 2015 om 23:07
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 februari 2015 @ 22:28:
[...]
@ Solomio
Nu het forum nog.
In de trein kan ik het juist heel goed loslaten. Komt denk ik omdat ik gewoon niet zie wat er voor de trein gebeurt.
Als ik met iemand meerijd in de auto zie ik wat die ander allemaal over het hoofd ziet, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Zelf rijden vind ik dan minder eng.
[...]
@ Solomio
Nu het forum nog.
In de trein kan ik het juist heel goed loslaten. Komt denk ik omdat ik gewoon niet zie wat er voor de trein gebeurt.
Als ik met iemand meerijd in de auto zie ik wat die ander allemaal over het hoofd ziet, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Zelf rijden vind ik dan minder eng.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 4 februari 2015 om 23:27
donderdag 5 februari 2015 om 07:43
Goedemorgen.
Hier gelukkig een hele vrije dag, hoewel ik waarschijnlijk wel even op bezoek moet in het zkhs bij de zieke buuv. Maar het ziekenhuis is hier op loopafstand (hoewel ik liever op de fiets ga).
Sterkte voor iedereen die wel de weg op moet, lijkt me behoorlijk stresvol.
Hier gelukkig een hele vrije dag, hoewel ik waarschijnlijk wel even op bezoek moet in het zkhs bij de zieke buuv. Maar het ziekenhuis is hier op loopafstand (hoewel ik liever op de fiets ga).
Sterkte voor iedereen die wel de weg op moet, lijkt me behoorlijk stresvol.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
donderdag 5 februari 2015 om 08:00
Succes iedereen met de gladheid. Ik hoef vandaag nergens heen, maar heb al wel de auto gekrabt. Ik breng dochter even naar station, meestal slecht gestrooid de weg daarheen. Buurvrouw ging trein eerder halen, dus ze kon niet mee liften, jammer. En dan ben ik straks om half negen thuis, en dan heb ik de hele dag nog voor me. Hopen dat viva in de lucht blijft!
donderdag 5 februari 2015 om 09:11
quote:SuzanneSuus schreef op 05 februari 2015 @ 09:06:
Tjongejonge, een slecht functionerend forum brengt bij een aantal forummers wel wat naar boven (reactietopic, viva.nl -reactie op bericht TD).
Ja, het is niet leuk en van alles maar de wereld vergaat niet hoor
Nou Suus, ik voelde me opeens wel heel erg geisoleerd en eenzaam, zo zonder mijn viva dinnetjes
Moest opeens helemaal zelfstandig gaan nadenken wat ik in vredesnaam met mijn vrije tijd moest doen, heb er nu nog hoofdpijn van.
Tjongejonge, een slecht functionerend forum brengt bij een aantal forummers wel wat naar boven (reactietopic, viva.nl -reactie op bericht TD).
Ja, het is niet leuk en van alles maar de wereld vergaat niet hoor
Nou Suus, ik voelde me opeens wel heel erg geisoleerd en eenzaam, zo zonder mijn viva dinnetjes
Moest opeens helemaal zelfstandig gaan nadenken wat ik in vredesnaam met mijn vrije tijd moest doen, heb er nu nog hoofdpijn van.
donderdag 5 februari 2015 om 09:13
Goedemorgen!
Beterschap Steintje!!!!
Bella, als je naar het Zuiden komt, regel ik een persoonlijke gids voor je!
Vanochtend heel lang over de wandeling gedaan, elke stap het gevoel dat ik onderuit ging. Ik had beter schaatsen onder kunnen doen en de hond aan het werk zetten. Al moet ik bekennen dat ik dan in een of ander konijnenhol / vossenhol of het water terecht was gekomen
Beterschap Steintje!!!!
Bella, als je naar het Zuiden komt, regel ik een persoonlijke gids voor je!
Vanochtend heel lang over de wandeling gedaan, elke stap het gevoel dat ik onderuit ging. Ik had beter schaatsen onder kunnen doen en de hond aan het werk zetten. Al moet ik bekennen dat ik dan in een of ander konijnenhol / vossenhol of het water terecht was gekomen
donderdag 5 februari 2015 om 09:16
donderdag 5 februari 2015 om 09:16