Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ah we zijn weer terug.

Hier ligt een laag hagel met een laagje sneeuw erover en nu vriest het. Het is spiegelglad, vriendin appte net vanaf de SEH, gevallen en waarschijnlijk enkel gebroken. Au!

Bella, stoer! Komt goed. En voor de sollicitaties gaan we duimen.

Netflix en ik gaan naar bed nu
Als ik klaar ben met kwijlen bij dat plaatje van die bastilla dan toch.
Ik zit maar weer eens in de trein. Duurt wel veeeeeeeel langer dan met de auto, maar is minder angstig.

oftewel: hier ook herkenning Bella.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Bella wat knap van je! Zo stoer!
Kom je ook naar het zuidelijkste deel van NL? Het is mooi hier!
Waarom opent iemand 13 dezelfde topics? En wat voor topics!
quote:elfje12 schreef op 04 februari 2015 @ 21:09:

Kom je ook naar het zuidelijkste deel van NL? Het is mooi hier!

Ja dat ligt wel in de planning!

Ik vind Limburg erg mooi!

Maastricht.

Heuvels bij Eijsden.

Margraten.

Nog wensen genoeg!

@ Solomio

Ik vind de trein juist enger. Dan ben ik de controle kwijt, terwijl ik me in mijn autootje wel veilig voel.

Maar ik ben op de goede weg.

Nu het forum nog.
Huts!
quote:sandt2.0 schreef op 04 februari 2015 @ 21:38:

Waarom opent iemand 13 dezelfde topics? En wat voor topics!Komt denk ik door de problemen op het forum, dan blijft het nog wel eens hangen...
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 februari 2015 @ 22:28:

[...]

@ Solomio

Ik vind de trein juist enger. Dan ben ik de controle kwijt, terwijl ik me in mijn autootje wel veilig voel.

Maar ik ben op de goede weg.

Nu het forum nog.

In de trein kan ik het juist heel goed loslaten. Komt denk ik omdat ik gewoon niet zie wat er voor de trein gebeurt.

Als ik met iemand meerijd in de auto zie ik wat die ander allemaal over het hoofd ziet, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Zelf rijden vind ik dan minder eng.
Van ellende op FOK aan het lezen.
Life is short. Eat dessert first.
Dat deed ik vanmorgen Roosje.

Daar kwam ik óók een pareltje tegen
Huts!
Wat een dramatische guru meditatie.

Alleen vandaag heette het VIVA VIVA.

Of het gele maintenance petje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Pff ik moet zometeen over de snelweg...of de A50 of de A59, waar gisteren al die problemen waren. Ik ga dus nog maar even nadenken welke het veiligste is...
Goedemorgen iedereen

Ik kwam gisteren niet meer op het forum. Elke keer een verschillende foutmelding. Nieuwe dag, nieuwe kansen.

Bella, leuk dat Limburg ook in je planning ligt. Waar wil je nog meer naar toe?
Goedemorgen allemaal.

Ik ben benieuwd hoe vaak we vandaag een foutmelding zullen krijgen hier.

Iedereen succes met de gladheid. Ik ga maar extra vroeg weg zodat ik rustig kan rijden.
Goedemorgen.

Het forum lijkt beter, laten we hopen dat het zo blijft (en beter wordt)

Voor iedereen die met de auto de weg op moet: succes met de gladheid.

Hier wordt het een ziekmelding vandaag, ben zo slap en moe, hoofdpijn en blijf maar hoesten. Balen.
Mogguh!

Beterschap Stein!

Ik twijfel of ik rechtstreeks naar mijn eerste afspraak ga of eerst naar kantoor. Het is spiegelglad en aangezien half Ehv-zuid al vaststaat zonder gladheid zal er nu wel helemaal geen doorkomen aan zijn.
Goedemorgen.

Hier gelukkig een hele vrije dag, hoewel ik waarschijnlijk wel even op bezoek moet in het zkhs bij de zieke buuv. Maar het ziekenhuis is hier op loopafstand (hoewel ik liever op de fiets ga).

Sterkte voor iedereen die wel de weg op moet, lijkt me behoorlijk stresvol.
Beterschap Stein!
Succes iedereen met de gladheid. Ik hoef vandaag nergens heen, maar heb al wel de auto gekrabt. Ik breng dochter even naar station, meestal slecht gestrooid de weg daarheen. Buurvrouw ging trein eerder halen, dus ze kon niet mee liften, jammer. En dan ben ik straks om half negen thuis, en dan heb ik de hele dag nog voor me. Hopen dat viva in de lucht blijft!
Tjongejonge, een slecht functionerend forum brengt bij een aantal forummers wel wat naar boven (reactietopic, viva.nl -reactie op bericht TD).

Ja, het is niet leuk en van alles maar de wereld vergaat niet hoor
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 05 februari 2015 @ 09:06:

Tjongejonge, een slecht functionerend forum brengt bij een aantal forummers wel wat naar boven (reactietopic, viva.nl -reactie op bericht TD).

Ja, het is niet leuk en van alles maar de wereld vergaat niet hoor

Nou Suus, ik voelde me opeens wel heel erg geisoleerd en eenzaam, zo zonder mijn viva dinnetjes

Moest opeens helemaal zelfstandig gaan nadenken wat ik in vredesnaam met mijn vrije tijd moest doen, heb er nu nog hoofdpijn van.
Goedemorgen!

Beterschap Steintje!!!!

Bella, als je naar het Zuiden komt, regel ik een persoonlijke gids voor je!

Vanochtend heel lang over de wandeling gedaan, elke stap het gevoel dat ik onderuit ging. Ik had beter schaatsen onder kunnen doen en de hond aan het werk zetten. Al moet ik bekennen dat ik dan in een of ander konijnenhol / vossenhol of het water terecht was gekomen
quote:Steinbeck2 schreef op 05 februari 2015 @ 09:11:

[...]

Nou Suus, ik voelde me opeens wel heel erg geisoleerd en eenzaam, zo zonder mijn viva dinnetjes

Moest opeens helemaal zelfstandig gaan nadenken wat ik in vredesnaam met mijn vrije tijd moest doen, heb er nu nog hoofdpijn van.
Dank je Fang, ik hoop dat ik snel opknap. Ben nu al 2,5 week aan het kwakkelen en dat ben ik echt zat.

Het is nu wel lekker buiten denk ik? Hier sneeuwde het vanochtend nog maar dat is alweer aan het smelten. Van mij mag de lente wel beginnen, ik ben de winter beu.

Wat voor hond heb je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven