Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:DorothyParker schreef op 08 februari 2015 @ 15:36:

[...]

Ik kan al van die nietszeggende praatjes aframmelen (een citroën saxo had een sportversie en dat was de VTS, ...).

Dit was gewoon echt een heel heel heel dom moment. Was niet aan het opletten. De hond was de hele rit al moeilijk aan het doen. En hopla. Daar gaat de domme Belg.

Vind het eigenlijk een wonder dat vriend nog redelijk kalm was. Zelf had ik waarschijnlijk veel erger gereageerd.Ik denk altijd maar zo: het heeft geen zin om kwaad op iemand te worden, omdat diegene ook wel snapt dat het niet handig was en het niet voor niets een 'ongelukje' heet.
quote:Gingembre schreef op 08 februari 2015 @ 15:35:

[...]

Dan kun je vast wennen aan het feit dat het nog heel vaak voorbij gaat komen in je familie ;)

Nog erger, in de schoonfamilie.

(Mijn familie kan niets zeggen, moeder kon - nadat ze al 20 jaar haar rijbewijs had - niet tanken )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:feow schreef op 08 februari 2015 @ 15:34:

[...]

Niet waar.

Ik stelde dat ik de plaatjes van Hats erg grappig vind omdat ze (ik denk bewust) enkel en alleen met plaatjes van mannen de napraat van een vrouwenforum op stang kan jagen.

Hats reageerde enkel met een proost.

Sorry hoor, maar vervolgens een heel gedoe beginnen over "zie je wel, ze geeft toe dat ze zuigt." Maakt het alleen nog maar heel veel grappiger.

En constant roepen dat je niets doet en niet reageert terwijl je steeds met -nóóit aardige- reacties komt is in mijn ogen nogal ongeloofwaardig. Negeren is namelijk iets anders. En je verschuilen achter 'maar het is zo moeilijk als er steeds gequoteerd wordt' terwijl je ook reageert op ongezouten berichten is in mijn ogen nóg ongeloofwaardiger.

En steeds onaangenaam happen naar mensen die je niet de hemel in prijzen, de combinatie van woest bij beschuldigingen + zelf steeds beschuldigen... Vind ik onaangenaam. Maar daar hoef jij je dan weer niets van aan te trekken, net zoals Hats zich niets van haar mannendiemoetenpoepenplaatjesverbod hoeft aan te trekken.

Fijn dat die beschuldiging aan het adres van Hats naar het rijk der fabelen kan.

En verder ,.....helemaal met je eens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 15:35:

[...]

Meid,meid,meid, ook al zo scherp.

Twee opties : of ik lijd aan hetzelfde forumontkennende gedrag dat jij hebt en ik vind dat ik niet zeik/ zuig.

Of ik zeik/zuig niet en er valt niets te stoppen.Optie 1, jullie doen allemaal hetzelfde.
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2015 @ 15:35:

[...]

doe eens een linkAls ik zou kunnen loepen, zou ik het zo doen. Maar aangezien I geanonimiseerd is, kan ik haar niet loepen en ik heb geen zin om zo'n 20 - 30 pagina's terug te zoeken.
quote:StoraHuntur schreef op 08 februari 2015 @ 15:38:

[afbeelding]Toch nog wat liefs hier.
Nous en BGB, ik heb 020 bier gedronken

[afbeelding]

Oh, leuk we doen hints?

Prinses Marijke?
quote:ThunderassMan schreef op 08 februari 2015 @ 15:38:

[...]

Ik denk altijd maar zo: het heeft geen zin om kwaad op iemand te worden, omdat diegene ook wel snapt dat het niet handig was en het niet voor niets een 'ongelukje' heet.Dan zijn jullie volwassener. Ik zou toch minstens geïrriteerd zijn. Ben bozer op mezelf dan vriend. Is niet normaal
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2015 @ 15:39:

Nous en BGB, ik heb 020 bier gedronken Afvallige.
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 15:38:

[...]

Optie 1, jullie doen allemaal hetzelfde.Maakt voor de uitkomst niet uit, welke optie het was.

[...]

Niet waar.

Ik stelde dat ik de plaatjes van Hats erg grappig vind omdat ze (ik denk bewust) enkel en alleen met plaatjes van mannen de napraat van een vrouwenforum op stang kan jagen.

Sorry hoor, maar vervolgens een heel gedoe beginnen over "zie je wel, ze geeft toe dat ze zuigt." Maakt het alleen nog maar heel veel grappiger.

En constant roepen dat je niets doet en niet reageert terwijl je steeds met -nóóit aardige- reacties komt is in mijn ogen nogal ongeloofwaardig. Negeren is namelijk iets anders. En je verschuilen achter 'maar het is zo moeilijk als er steeds gequoteerd wordt' terwijl je ook reageert op ongezouten berichten is in mijn ogen nóg ongeloofwaardiger.

En steeds onaangenaam happen naar mensen die je niet de hemel in prijzen, de combinatie van woest bij beschuldigingen + zelf steeds beschuldigen... Vind ik onaangenaam. Maar daar hoef jij je dan weer niets van aan te trekken, net zoals Hats zich niets van haar mannendiemoetenpoepenplaatjesverbod hoeft aan te trekken.

Dan heb ik me vergist en was het geen quote van jou waar het in stond.

Ik heb gisteren een posting gelezen waarin ze toegaf dat ze inderdaad de laatste tijd dingen had gepost om te provoceren.

En ik weet ook dat TAM later nog refereerde aan die post van Hats.

Maar dat maakt eigenlijk niet uit. Het sop is de kool niet waard.

Ik hou alleen niet van onterechte beschuldigingen aan mijn adres zoals sneren die ik niet heb gegeven.

En dat jij nu de behoefte voelt om ook nog even te vertellen wat je van mij vindt boeit me echt geen bal.

Ik weet dat ik met mijn reacties mijn kop boven het maaiveld uitsteek waar anderen juist hun mond gaan houden en hun mening voor zich houden. Dat is allemaal eigen keuze. Dus vind wat je van mij vindt. Zo heb ik net zo goed een mening over jou en anderen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

[...]

Niet waar.

En steeds onaangenaam happen naar mensen die je niet de hemel in prijzen, de combinatie van woest bij beschuldigingen + zelf steeds beschuldigen... Vind ik onaangenaam. Maar daar hoef jij je dan weer niets van aan te trekken, net zoals Hats zich niets van haar mannendiemoetenpoepenplaatjesverbod hoeft aan te trekken.Je geeft jezelf te veel eer, Hats vond het namelijk grappig om de avatar van TAm te pikken en daar is gister een relletje door ontstaan. Daar had je opmerking van ver daarvoor verder niks mee te maken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 15:40:

[...]

Afvallige.Eerst feestelijke cocktails en daarna dat 020 bier. Ze hadden geen Grolsch.

[afbeelding]
quote:ThunderassMan schreef op 08 februari 2015 @ 15:40:

[...]

Oh, leuk we doen hints?

Prinses Marijke?Bomenknuffelaar? (of verpest ik nu weer een inside joke? kan het hier niet meer volgen )
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2015 @ 15:42:

[...]

Eerst feestelijke cocktails en daarna dat 020 bier. Ze hadden geen Grolsch. Kutstad is het toch ook. Geen eens Grolsch?!
Volgens mij vind jij maar weinig forummers aardig, Miss i.
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2015 @ 15:37:

[...]

Yep! Je vroeg vrijwillig om reminders. Nou, dan krijg je hem toch? U vraagt, wij draaien.

Want uiteraard zal onze selfproclaimed forumqueen geen gelegenheid ongemoeid laten om mij te laten weten wat ze van me vindt.

Ik ben er alleen niet van onder de indruk. Sterker nog, het doet me eigenlijk hmmmm, helemaal niets

Ik moet er alleen maar om lachen hoe altijd dezelfde mensen onder hun steen vandaan gekropen komen als dit soort situaties weer eens ontstaan. Het begint zo onderhand zo voorspelbaar te worden dat het lachwekkend is.

En ja hoor, ik weet ook al wat je gaat zeggen: je kwam hier toevallig net even binnenwippen. Allemaal toeval.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Kun je dat eigenlijk? (tenzij het een persoonlijke foto is, dan wel natuurlijk)
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 15:39:

[...]

Als ik zou kunnen loepen, zou ik het zo doen. Maar aangezien I geanonimiseerd is, kan ik haar niet loepen en ik heb geen zin om zo'n 20 - 30 pagina's terug te zoeken.Ik denk zomaar te weten welke posting dst was. En ik denk ook zomaar te weten dat dit precies de reden is waarom ze er zo snel tussenuit is gepiept. Good riddance als je het mij vraagt. And that's all i got to say about that.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 15:44:

[...]

Kutstad is het toch ook. Geen eens Grolsch?!Niet in de gelegenheid waar het feest was. Zo jammer. Maar goed, het is nu weer over met het geslemp en gebras want over 2 weken moet ik bikiniproof zijn.
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 februari 2015 @ 15:42:

[...]

Dan heb ik me vergist en was het geen quote van jou waar het in stond.

Ik heb gisteren een posting gelezen waarin ze toegaf dat ze inderdaad de laatste tijd dingen had gepost om te provoceren.

En ik weet ook dat TAM later nog refereerde aan die post van Hats.

Het is idd gequote, ik heb het ook gelezen.
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2015 @ 15:45:

[...]

Ik denk zomaar te weten welke posting dst was. En ik denk ook zomaar te weten dat dit precies de reden is waarom ze er zo snel tussenuit is gepiept. Good riddance als je het mij vraagt. And that's all i got to say about that.Linkje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven