Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 20 februari 2015 om 14:59
vrijdag 20 februari 2015 om 14:59
vrijdag 20 februari 2015 om 15:00
quote:*speels* schreef op 20 februari 2015 @ 14:56:
Nope...het ging over vasten.
De voor- en nadelen.
Interessante onderzoeken...
En natuurlijk boze en bezorgde mensen.
Heb een mail gezonden in afwachting op antwoord! Ow dat topic, ik snapte dat wel. Er staat toch ook duidelijk in het mod topic waarom het verwijderd is.
Nope...het ging over vasten.
De voor- en nadelen.
Interessante onderzoeken...
En natuurlijk boze en bezorgde mensen.
Heb een mail gezonden in afwachting op antwoord! Ow dat topic, ik snapte dat wel. Er staat toch ook duidelijk in het mod topic waarom het verwijderd is.
vrijdag 20 februari 2015 om 16:17
quote:Fangtasia schreef op 20 februari 2015 @ 15:27:
Ik heb nog wel wat energie over, not. Dus lastige kids die gedrild moeten worden zijn van harte welkom, ik zet de hond wel aan het werk
Nog dank jullie wel trouwens
Nouschi is het alweer gedoe hier? Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze dat wel onder controle hadden
Nee joh, dat was puur om te sarren.
Hoe ging je gesprek?
Ik heb nog wel wat energie over, not. Dus lastige kids die gedrild moeten worden zijn van harte welkom, ik zet de hond wel aan het werk
Nouschi is het alweer gedoe hier? Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze dat wel onder controle hadden
Nee joh, dat was puur om te sarren.
Hoe ging je gesprek?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 20 februari 2015 om 16:22
quote:Fangtasia schreef op 20 februari 2015 @ 15:27:
Nouschi is het alweer gedoe hier? Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze dat wel onder controle hadden Ja, er was weer weer iemand die op een andere forummmer haar profielsite kwam bij het inloggen.
Nouschi is het alweer gedoe hier? Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze dat wel onder controle hadden Ja, er was weer weer iemand die op een andere forummmer haar profielsite kwam bij het inloggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 20 februari 2015 om 16:23
Zaten twee zeer drukke jochies (jaar of 11-12 gok ik) tegenover ons in de trein. Ik wilde ze slaan, maar dat mag niet. Kon ook niet even tegen jongste klagen, want dat zouden ze horen.
Heb ik jongste een sms gestuurd.
Hij heeft nog maar sinds kort een eigen mobiel, dus ik vond het erg grappig.
Hij gelukkig ook.
Heb ik jongste een sms gestuurd.
Hij heeft nog maar sinds kort een eigen mobiel, dus ik vond het erg grappig.
Hij gelukkig ook.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar