Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 20 februari 2015 om 11:47
vrijdag 20 februari 2015 om 12:29
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 11:36:
Kind heeft brood, boter, jam en bord en mes gepakt. Stoel bij het aanrecht geschoven en is zijn brood gaan smeren haha. Helemaal trots dat hij goed 'gesmerigd' had
Nu even het plakkende aanrecht schoonmaken!Allen het plakkende aanrecht of kind ook?
Kind heeft brood, boter, jam en bord en mes gepakt. Stoel bij het aanrecht geschoven en is zijn brood gaan smeren haha. Helemaal trots dat hij goed 'gesmerigd' had
Nu even het plakkende aanrecht schoonmaken!Allen het plakkende aanrecht of kind ook?
vrijdag 20 februari 2015 om 12:39
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2015 @ 12:31:
Er is weer een forummer die op een profielpagina van iemand anders was ingelogd. Dus alles weer wissen jongens in de inbox.Godzijdank hang ik volstrekt niet aan mijn privacy. Ze doen maar lekker, mijn pb's lezen.
Er is weer een forummer die op een profielpagina van iemand anders was ingelogd. Dus alles weer wissen jongens in de inbox.Godzijdank hang ik volstrekt niet aan mijn privacy. Ze doen maar lekker, mijn pb's lezen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 20 februari 2015 om 12:45
quote:inkie1 schreef op 20 februari 2015 @ 12:43:
[...]
Niet? Mijn inbox zit vol met schokkende informatie Dat is dan balen voor diegenen die op een andere naam inloggen, dat ze nou juist niet op jouw naam kunnen inloggen.
[...]
Niet? Mijn inbox zit vol met schokkende informatie Dat is dan balen voor diegenen die op een andere naam inloggen, dat ze nou juist niet op jouw naam kunnen inloggen.
vrijdag 20 februari 2015 om 12:46
vrijdag 20 februari 2015 om 12:48
quote:inkie1 schreef op 20 februari 2015 @ 12:46:
[...]
Ja precies dat bedoelde ik te zeggen. Sneu als ze bij jou of Doornroosje inloggen.
Ik heb mijn account beschikbaar gesteld aan de TD, zodat jullie beschermd zijn.
Dus al die foute inloggers komen op mijn pagina terecht. Dat valt dus reuze tegen.
[...]
Ja precies dat bedoelde ik te zeggen. Sneu als ze bij jou of Doornroosje inloggen.
Ik heb mijn account beschikbaar gesteld aan de TD, zodat jullie beschermd zijn.
Dus al die foute inloggers komen op mijn pagina terecht. Dat valt dus reuze tegen.
vrijdag 20 februari 2015 om 12:55
vrijdag 20 februari 2015 om 13:00
quote:vivapimpelmees schreef op 20 februari 2015 @ 12:54:
Hmmm ik heb wel wat privé info in mijn PB's staan maar zie mobiel geen mogelijkheid om ze te wissen.Daar kunnen ze ook niet in joh. Ze zien alleen jouw profielpagina.
Hmmm ik heb wel wat privé info in mijn PB's staan maar zie mobiel geen mogelijkheid om ze te wissen.Daar kunnen ze ook niet in joh. Ze zien alleen jouw profielpagina.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 20 februari 2015 om 13:02
vrijdag 20 februari 2015 om 13:04