Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 14 februari 2015 om 11:17
zaterdag 14 februari 2015 om 11:50
Uhhh, sta even met mijn mond vol tanden. Voor het eerst in mijn leven een anoniem Valentijnscadeau gehad. En ik heb echt geen idee van wie. Nu ben ik nieuwsgierig, ga alles en iedereen af in mijn brein, maar ik weet het echt niet. Ik vind het wel heel leuk, vleiend, lief en attent
Paul, wat lief. Ik ben altijd te vroeg op voor ontbijt op bed. We beginnen wel bijna elke dag met koffie op bed.
Paul, wat lief. Ik ben altijd te vroeg op voor ontbijt op bed. We beginnen wel bijna elke dag met koffie op bed.
zaterdag 14 februari 2015 om 12:05
quote:Fangtasia schreef op 14 februari 2015 @ 11:50:
Uhhh, sta even met mijn mond vol tanden. Voor het eerst in mijn leven een anoniem Valentijnscadeau gehad. En ik heb echt geen idee van wie. Nu ben ik nieuwsgierig, ga alles en iedereen af in mijn brein, maar ik weet het echt niet. Ik vind het wel heel leuk, vleiend, lief en attent
Woehaa! Herken je een handschrift, is het kado typerend? Een grapje nav een opmerking recentelijk?
Is het van je man?
Woehaa! Herken je een handschrift, is het kado typerend? Een grapje nav een opmerking recentelijk?
Is het van je man?
Je bent zelf een theepot