Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 14 februari 2015 om 14:19
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2015 @ 14:07:
Hoe was het Solo?
Het was heeeeeeeeeel erg. Ik kan niet zo erg tegen dat kerkelijke gedoe en de dominee was ronduit eng. Brrrrrrrrrrrrrrrrr.
Maar goed, de buuv wilde het zo, dus voor haar heb ik het doorstaan.
En bekeerd ben ik dus niet.
Hoe was het Solo?
Het was heeeeeeeeeel erg. Ik kan niet zo erg tegen dat kerkelijke gedoe en de dominee was ronduit eng. Brrrrrrrrrrrrrrrrr.
Maar goed, de buuv wilde het zo, dus voor haar heb ik het doorstaan.
En bekeerd ben ik dus niet.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 14 februari 2015 om 14:19
zaterdag 14 februari 2015 om 14:32
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 februari 2015 @ 12:57:
Lieve meiden en enkele heer,
Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes en steun de afgelopen tijd.
Dank jullie wel dat ik jullie als dagboek mocht gebruiken.
Vandaag zijn jullie mijn Valentijn!
[afbeelding]
Lieve meiden en enkele heer,
Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes en steun de afgelopen tijd.
Dank jullie wel dat ik jullie als dagboek mocht gebruiken.
Vandaag zijn jullie mijn Valentijn!
[afbeelding]
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
zaterdag 14 februari 2015 om 14:45
zaterdag 14 februari 2015 om 15:01
zaterdag 14 februari 2015 om 15:08
zaterdag 14 februari 2015 om 15:16
Pfffff vroiw wil afvallen en vriend is het er neit mee eens. Niet vanwege gezondheidsredenen , nee hij vindt t niet mooi. Echt....
Net zoals die mutsen die hun haar niet afknippen omdat manlief het niet mooi vindt. 'Hahahihi nee als ik het echt wil dan doe ik het heusheusheus wel hoor' brrrrrr.
Net zoals die mutsen die hun haar niet afknippen omdat manlief het niet mooi vindt. 'Hahahihi nee als ik het echt wil dan doe ik het heusheusheus wel hoor' brrrrrr.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 14 februari 2015 om 15:40
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2015 @ 15:08:
Ik vind niet zo snel iemand vervelend op het forum, maar ik erger mij enorm aan maritk. Al was ik 1m90, dan zou ik nog in die poll gestemd hebben op 'is hij nog steeds langer'. Alleen maar zodat ze ongelijk zou krijgen.
champagne en lengteJa echt quasi-wetenschappelijk slap gelul, dat topic.
Ik vind niet zo snel iemand vervelend op het forum, maar ik erger mij enorm aan maritk. Al was ik 1m90, dan zou ik nog in die poll gestemd hebben op 'is hij nog steeds langer'. Alleen maar zodat ze ongelijk zou krijgen.
champagne en lengteJa echt quasi-wetenschappelijk slap gelul, dat topic.
zaterdag 14 februari 2015 om 15:41
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2015 @ 15:16:
Pfffff vroiw wil afvallen en vriend is het er neit mee eens. Niet vanwege gezondheidsredenen , nee hij vindt t niet mooi. Echt....
Net zoals die mutsen die hun haar niet afknippen omdat manlief het niet mooi vindt. 'Hahahihi nee als ik het echt wil dan doe ik het heusheusheus wel hoor' brrrrrr.Oei subtiel zeg.
Net zoals die mutsen die hun haar niet afknippen omdat manlief het niet mooi vindt. 'Hahahihi nee als ik het echt wil dan doe ik het heusheusheus wel hoor' brrrrrr.Oei subtiel zeg.
zaterdag 14 februari 2015 om 15:41
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2015 @ 15:08:
champagne en lengteIk vind ...elle.... grappig in dat topic! Hup, over op de champagneflesmaat
champagne en lengteIk vind ...elle.... grappig in dat topic! Hup, over op de champagneflesmaat
Je bent zelf een theepot
zaterdag 14 februari 2015 om 16:13
zaterdag 14 februari 2015 om 16:32
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 februari 2015 @ 16:27:
Er is weer een bedeltopic ook, zag ik.
Gelukkig duikt niet iedereen er bovenop met zo'n 'laten we allemaal 1 euro storten'-actie ofzo.
Los van of dit onnodig is hè?
Want als je ontslagen wordt dan krijg je niet direkt ww aan het eind vd volgende maand (toch?). Dan kom je toch mooi in de problemen met je automatische incasso's.
Er is weer een bedeltopic ook, zag ik.
Gelukkig duikt niet iedereen er bovenop met zo'n 'laten we allemaal 1 euro storten'-actie ofzo.
Want als je ontslagen wordt dan krijg je niet direkt ww aan het eind vd volgende maand (toch?). Dan kom je toch mooi in de problemen met je automatische incasso's.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 14 februari 2015 om 16:35
quote:SuzanneSuus schreef op 14 februari 2015 @ 16:32:
[...]
Want als je ontslagen wordt dan krijg je niet direkt ww aan het eind vd volgende maand (toch?). Dan kom je toch mooi in de problemen met je automatische incasso's.Je krijgt vrij snel een voorschot.
[...]
Want als je ontslagen wordt dan krijg je niet direkt ww aan het eind vd volgende maand (toch?). Dan kom je toch mooi in de problemen met je automatische incasso's.Je krijgt vrij snel een voorschot.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET