Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oh, en goedemorgen!
Wil ik een nieuwe ava, is het bestand te groot :(

AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Of deze

AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SuzanneSuus schreef op 14 februari 2015 @ 23:54:

[...]

Wellus

Nietus!

Waarim haal ik jou en feeksje nou door elkaar?

Zucht

Hier ben ik, prrr.

Waarom ga je me zoenen?
quote:Feeksje1977 schreef op 15 februari 2015 @ 08:56:

[...]

Hier ben ik, prrr.

Waarom ga je me zoenen?Waarschijnlijk omdat je zo'n schattig neusje hebt poes.
Ik heb vorige week de huiskamer weer veranderd. Vorige keer alleen de eettafel, nu staat de rest ook weer anders en ben ik er zeer tevreden mee. De poes moet altijd weer even een plekje zoeken om te kunnen liggen, want haar kussentje verhuisd natuurlijk mee. Ondanks dat ze nooit op de bank mocht, heeft ze nu besloten dat op de bank bij ons liggen het fijnste is. Aangezien ze al bejaard is sta ik het maar toe. Heb een groot plaid op de bank gelegd zodat de haren daarop komen.
Bij wijze van uitzondering mag onze hond ook soms op de bank liggen. En begint dan spontaan een half uur lang uiterst minutieus mijn voeten te likken.
Gatver, dat doet mijn poes ook.

Dat is echt een reden voor mij om altijd sokken te dragen in huis. Zomers doe ik dat niet en dan moet ik echt oppassen. Vind dat zo'n irritante gewoonte van haar.

Poes slaapt alleen maar op de bank. Zoon en ik zijn ziek thuis geweest de afgelopen dagen, ze vindt het waarschijnlijk gezellig op de bank.
Gatver? Ik vind het lekker (en de hond kennelijk ook) en ik zie het als een beetje baas-hond bonding.
quote:ThunderassMan schreef op 15 februari 2015 @ 10:09:

Gatver? Ik vind het lekker (en de hond kennelijk ook) en ik zie het als een beetje baas-hond bonding.Ik ga met andere ogen naar je kijken....
quote:MrsEinstein schreef op 15 februari 2015 @ 10:20:

[...]

Ik ga met andere ogen naar je kijken....
Ik heb een aantal mensen laten geloven dat ik een betaald lid ben, dat iemand dat zou geloven was niet de bedoeling
Je bent zelf een theepot
Goedemorgen
quote:SuzanneSuus schreef op 15 februari 2015 @ 10:39:

Ik heb een aantal mensen laten geloven dat ik een betaald lid ben, dat iemand dat zou geloven was niet de bedoelingHaha, wie geloofde dat?

Ik heb een aantal mensen laten geloven dat ik een betaald lid ben, dat iemand dat zou geloven was niet de bedoelingWaar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Doornroosje zeker?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik heb een aantal mensen laten geloven dat ik een betaald lid ben, dat iemand dat zou geloven was niet de bedoeling

'Tis toch een complimentje voor jezelf; je komt kennelijk zeer betrouwbaar over.
Suus

TAM

Ik ben helemaal niet vies van mijn hond, nop, nada, niente. Ik zal maar geen voorbeelden geven
Goeiemorgen!

TAM, ik heb een hond die, nu hij enigszins dementeert, ook uit liefde geneigd is je hele hand en arm te gaan likken.

Ik hou van honden, maar van dat gelik krijg ik de kriebels. En die ouwe stinkt uit zijn bek

Maar likken aan mijn voeten, daar zou ik al helemaal niet aan moeten denken, brrrrr.....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Nouschi schreef op 15 februari 2015 @ 10:41:

[...]

Waar?Hier
Je bent zelf een theepot
Wat jullie ook zeggen/denken; ik vind het lief van mijn hond. Punt. Geen discussie mogelijk. Tsss.
quote:SuzanneSuus schreef op 15 februari 2015 @ 10:45:

[...]

HierTja wat wil je met zo'n nick en ava
quote:SuzanneSuus schreef op 15 februari 2015 @ 10:45:

[...]

Hier

Oh, ik vind het góed!

Kun je er niet speciaal een topic voor openen ofzo? Leuk voor de zondag
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Nouschi schreef op 15 februari 2015 @ 10:48:

[...]

Tja wat wil je met zo'n nick en ava ?
Je bent zelf een theepot
quote:MrsEinstein schreef op 15 februari 2015 @ 10:07:

Gatver, dat doet mijn poes ook.

Dat is echt een reden voor mij om altijd sokken te dragen in huis. Zomers doe ik dat niet en dan moet ik echt oppassen. Vind dat zo'n irritante gewoonte van haar.

Poes slaapt alleen maar op de bank. Zoon en ik zijn ziek thuis geweest de afgelopen dagen, ze vindt het waarschijnlijk gezellig op de bank.Een kat heeft een tong als schuurpapier, dus daar is de lol gauw af denk ik .....
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven