Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 17 februari 2015 om 12:02
Nou, klaar met mijn epistel in het ontruimingstopic (en daar posten best wat mensen dingen die niet kloppen, heul irritant).
Bieb, natuurlijk mogen vega's ook! Maar inderdaad, moet nog wel iemand een extra bbq meesjouwen. Moeten we ook halal hebben, want dan denk ik dat we de hele zwik gewoon oppakken en in het bos gaan zitten met de bbq. Mijn achtertuin tuin is namelijk 6x7 en wordt mede bevolkt door een trampoline van 3m doorsnee
Bieb, natuurlijk mogen vega's ook! Maar inderdaad, moet nog wel iemand een extra bbq meesjouwen. Moeten we ook halal hebben, want dan denk ik dat we de hele zwik gewoon oppakken en in het bos gaan zitten met de bbq. Mijn achtertuin tuin is namelijk 6x7 en wordt mede bevolkt door een trampoline van 3m doorsnee
dinsdag 17 februari 2015 om 12:10
quote:ThunderassMan schreef op 17 februari 2015 @ 11:49:
[...]
Et tu brute?
Heb ik dan helemaal geen credibility hier?
Jawel hoor, TAM. Ik weet dat Scheelschaapje dit echt heeft gedaan. Zal ik haar vragen om dit te komen bevestigen om je credibility te redden?
Wel bijzonder om te lezen dat als Hats keer op keer toevalligheden 'treft' haar HRS meteen in de bres springt en het nog gelooft ook, maar jou niet. Echt, om je kapot te lachen dit.
[...]
Et tu brute?
Heb ik dan helemaal geen credibility hier?
Jawel hoor, TAM. Ik weet dat Scheelschaapje dit echt heeft gedaan. Zal ik haar vragen om dit te komen bevestigen om je credibility te redden?
Wel bijzonder om te lezen dat als Hats keer op keer toevalligheden 'treft' haar HRS meteen in de bres springt en het nog gelooft ook, maar jou niet. Echt, om je kapot te lachen dit.
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 17 februari 2015 om 12:19
dinsdag 17 februari 2015 om 12:48
Bbq-en komt wel goed zo denk ik.
Laten we het dan nu eens over de drank voorraad hebben. Ik lust alles behalve Gin en Whiskey
Trouwens als vanaf dat ik opstond een raar dof gevoel in mijn oren. Stom. En ze knappen maar niet open.
Zou ik morgen toch aan een ander blok moeten gaan zitten zonder die collega met die onwijs rotte snerpstem?
Laten we het dan nu eens over de drank voorraad hebben. Ik lust alles behalve Gin en Whiskey
Trouwens als vanaf dat ik opstond een raar dof gevoel in mijn oren. Stom. En ze knappen maar niet open.
Zou ik morgen toch aan een ander blok moeten gaan zitten zonder die collega met die onwijs rotte snerpstem?
dinsdag 17 februari 2015 om 12:49
Ik vraag me af hè, is n zure visgleuven zuigerT nu een zure visgleuven en n zuigerT tegelijk, of is dat iemand die graag zure visgleuven zuigt?
In geval - dan hartje ik zure visgleuven zuigers. In geval twee denk ik dat de gleuven het vaste napraat kliekje is en de zuigert(s) de 'mannelijke' forummerts. En die laatste twee hartje ik wat minder.
In geval - dan hartje ik zure visgleuven zuigers. In geval twee denk ik dat de gleuven het vaste napraat kliekje is en de zuigert(s) de 'mannelijke' forummerts. En die laatste twee hartje ik wat minder.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 17 februari 2015 om 12:59
Vlees voor vega, daar ben ik het natuurlijk mee eens. Maar ja, ik heb meer vega's dan vleeseters in mijn omgeving, dus er wordt hier vaker een vega bbq (of gourmet, als het binnen is) georganiseerd dan eentje met vlees.
Weet ik ook eens hoe het voelt om het buitenbeentje te zijn.
Weet ik ook eens hoe het voelt om het buitenbeentje te zijn.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar