Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 23 februari 2015 om 20:08
maandag 23 februari 2015 om 22:44
quote:Amaqanda schreef op 23 februari 2015 @ 19:02:
Zie ik een heel topic over een jokkend kind van 7. Maar het is toch redelijk normaal dat kinderen op die leeftijd om 'onbenullige' dingetjes jokkebrokken? Voor zover ik weet hoort dat er een beetje bij, al zal niet ieder kind het doen natuurlijk.Magisch denken zit daar toch bij? Of is dat iets anders?
Zie ik een heel topic over een jokkend kind van 7. Maar het is toch redelijk normaal dat kinderen op die leeftijd om 'onbenullige' dingetjes jokkebrokken? Voor zover ik weet hoort dat er een beetje bij, al zal niet ieder kind het doen natuurlijk.Magisch denken zit daar toch bij? Of is dat iets anders?
Je bent zelf een theepot
maandag 23 februari 2015 om 22:46
maandag 23 februari 2015 om 22:51
quote:Steinbeck2 schreef op 23 februari 2015 @ 20:31:
[...]
Wat is dat voor een mafkees. Vast een puber die een geintje maakt.Als in de eerste zin van de OP deze trefwoorden staan >>studie afgerond>>goede baan>>mooie auto<<, is het wel duidelijk wat zo'n patsertje wil .
[...]
Wat is dat voor een mafkees. Vast een puber die een geintje maakt.Als in de eerste zin van de OP deze trefwoorden staan >>studie afgerond>>goede baan>>mooie auto<<, is het wel duidelijk wat zo'n patsertje wil .
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
maandag 23 februari 2015 om 22:56
maandag 23 februari 2015 om 23:11
quote:Alixane schreef op 23 februari 2015 @ 22:56:
[...]
Pffff, het forum heeft er meer dan een uur uit gelegen. Ik kreeg er net weer een beetje vertrouwen in.Idd.
[...]
Pffff, het forum heeft er meer dan een uur uit gelegen. Ik kreeg er net weer een beetje vertrouwen in.Idd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 23 februari 2015 om 23:12
quote:vivapimpelmees schreef op 23 februari 2015 @ 20:25:
Bijzonder topic :dubioIk denk dat de TO van dit topic echt onder invloed van drugs was toen hij het topic opende.
Bijzonder topic :dubioIk denk dat de TO van dit topic echt onder invloed van drugs was toen hij het topic opende.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 23 februari 2015 om 23:20
Vrij vertaalde OP naar Enn : De man twijfelde of hij zich over moest geven aan alle vrouwen die hem zo enorm graag wilden (met als gevolg dat ze aanspraak op zijn gevoel en geld zouden maken) of dat het beter was om zich te richten op alleen zichzelf. Hij twijfelde omdat hij toch wel behoefte had om op regelmatige basis aan zijn trekken te komen een een relatie min of meer garant voor stond voor het komen.