Napraattopic 26

06-03-2015 08:43 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 24 maart 2015 @ 14:22:

[...]

Amalia heeft een klas overgeslagen. Reken maar uit. Haar leeftijd en na de zomer gaat ze naar Gymnasium Sorghvliedt te 'sGravenhage. (Geen idee of ik Zorgvlied goed spel maar het staat wel deftig )

En d'r vader heeft het zelluf verteld. Deze week vertelden ze dat in het nos journaal bij het bericht dat ze naar zorgvliedt gaat, daar zeiden ze letterlijk dat ze een klas overgeslagen had.
Dat heeft ze niet. Ze is dezelfde leeftijd als mijn jongste en als die niet was gedoubleerd was hij volgend schooljaar ook naar het VO gegaan.
quote:gismo72 schreef op 24 maart 2015 @ 16:35:

[...]

Deze week vertelden ze dat in het nos journaal bij het bericht dat ze naar zorgvliedt gaat, daar zeiden ze letterlijk dat ze een klas overgeslagen had.Ook bij het NOS journaal begrijpen ze de wet op het primair onderwijs niet.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Bij de NOS roepen ze wel vaker onzin.
Lekker belangrijk
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
NetteOnzinSpuiters
F.U.
Het kind is op 10 december 2007, net na haar vierde verjaardag naar school gegaan.

Zomer 2008 naar groep 2, 2009 groep 3, 2010 groep 4, 2011 groep 5, 2012 groep 6, 2013 groep 7, 2014 groep 8 en dus zomer 2015 naar het voortgezet onderwijs.

Als zij ergens een klas overgeslagen heeft, heeft ze er dus ook ergens een dubbel gedaan, want anders past het niet.

Of ben ik nou gek?
quote:Gingembre schreef op 24 maart 2015 @ 20:03:

Het kind is op 10 december 2007, net na haar vierde verjaardag naar school gegaan.

Zomer 2008 naar groep 2, 2009 groep 3, 2010 groep 4, 2011 groep 5, 2012 groep 6, 2013 groep 7, 2014 groep 8 en dus zomer 2015 naar het voortgezet onderwijs.

Als zij ergens een klas overgeslagen heeft, heeft ze er dus ook ergens een dubbel gedaan, want anders past het niet.

Of ben ik nou gek?

Ginge, vroeger zou Amalia een jaar langer bij de kleuters gezeten hebben, omdat toen de grens op 1 oktober lag om door te mogen en Amalia is van na 1 oktober.

Maar sinds 1985 geldt die 1 oktober grens niet meer, maar dat is nog steeds bij heel veel mensen niet doorgedrongen.
quote:Solomio schreef op 24 maart 2015 @ 20:12:

[...]

Ginge, vroeger zou Amalia een jaar langer bij de kleuters gezeten hebben, omdat toen de grens op 1 oktober lag om door te mogen en Amalia is van na 1 oktober.

Maar sinds 1985 geldt die 1 oktober grens niet meer, maar dat is nog steeds bij heel veel mensen niet doorgedrongen.

Dat weet ik wel (ik moest daardoor ook langer kleuteren, hel en verdoemenis) maar de NOS blijkbaar niet. Vrij bijzonder toch, 22 jaar later? En ik neem aan dat de RVD toch ook wel weet of dat kind nou wel of niet een klas heeft overgeslagen? Dat gebeurt toch niet plotsklaps uit het niets hop een klas overslaan.

Of zouden ze haar hebben laten beginnen in groep 0? (Rare constructie overigens, groep 0)
Het gaat toch niet zo heel best met het 'nieuwe' forum.

De oude bugs hebben plaatsgemaakt voor nieuwe; hebben jullie je privéberichten nog?

Ik niet. Weg. Verdwenen. Allemaal
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Goh ik kan om 20.24 op het forum! Dat is lang geleden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Miss.Innuendo schreef op 24 maart 2015 @ 20:24:

De oude bugs hebben plaatsgemaakt voor nieuwe; hebben jullie je privéberichten nog?

Ik niet. Weg. Verdwenen. Allemaal Ik dacht al, wat heb ik ineens veel pb's.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik niet. Weg. Verdwenen. Allemaal

Oh, die staan nu in mijn inbox. Grapje

Ik heb volgens het tabblad zes nieuwe PBs, maar daaronder staat dat er geen PBs zijn.

Ze zullen er nog wel zijn, maar niet zichtbaar. Ach, had je ècht gedacht dat het zonder nieuwe bugs zou verlopen, nee toch.

Ik niet. Weg. Verdwenen. Allemaal Net had ik ze nog wel, nu zijn ze weg.
Mijn inbox is ook leeg. Scheelt weer opruimen
De algemene overzichtspagina is ook een puinhoop.

Geen topic te zien.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Mijn inbox is inderdaad ook leeg.
Na grondig doorlezen en zorgvuldig overschrijven van de nawgegevens zullen de inboxberichten uiteraard teruggeplaatst worden.

Met vriendelijke groet,

TD
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 24 maart 2015 @ 20:46:

Na grondig doorlezen en zorgvuldig overschrijven van de nawgegevens zullen de inboxberichten uiteraard teruggeplaatst worden.

Met vriendelijke groet,

TDNaw gegevens zijn natuurlijk leuk, maar ik wil roddels. En foto's
Zal die sorryhuntur oid wel weer gaan zitten huilen over d'r privégegevens.
quote:Wompie schreef op 24 maart 2015 @ 20:51:

Zal die sorryhuntur oid wel weer gaan zitten huilen over d'r privégegevens.Die is al heel lang weg joh.
quote:Nouschi schreef op 24 maart 2015 @ 20:52:

[...]

Die is al heel lang weg joh.Mooi. Opgeruimd staat netjes.
quote:Wompie schreef op 24 maart 2015 @ 20:54:

[...]

Mooi. Opgeruimd staat netjes.Mijn idee. Ze werd steeds weirder.
Sorryhuntur? Was dat die met die ava van een poedel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven