Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 maart 2015 om 21:22
quote:DorothyParker schreef op 12 maart 2015 @ 21:14:
[...]
Hallo lieve dames. Vriend heeft zojuist een reis naar New York geboekt voor 3.500 euro. Nu heb ik geen geld meer om nog eten te kopen. Wat miet ik doen?
Tip: als je mij geld via pb aanbiedt, wil ik je wel snel mijn rekeningnummer geven.Als je het doet moet je het goed doen, en ook je PB functie aanzetten!
[...]
Hallo lieve dames. Vriend heeft zojuist een reis naar New York geboekt voor 3.500 euro. Nu heb ik geen geld meer om nog eten te kopen. Wat miet ik doen?
Tip: als je mij geld via pb aanbiedt, wil ik je wel snel mijn rekeningnummer geven.Als je het doet moet je het goed doen, en ook je PB functie aanzetten!
donderdag 12 maart 2015 om 21:28
donderdag 12 maart 2015 om 21:41
donderdag 12 maart 2015 om 21:49
quote:haakje schreef op 12 maart 2015 @ 20:55:
Ik was er met boter en suiker ingetrapt als het echt een trolllebol is.
Ik dacht nl dat het gewoon een 'ik schrijf het van me af' topic was en kreeg zelf spontaan zin om iets te geven.
(Zo opgeschreven staat het inderdaad wat ehhhhh....)Ik vond het niet echt een bedeltopic, wel een topic waar ik allergisch voor ben ( gemiep).
Ik was er met boter en suiker ingetrapt als het echt een trolllebol is.
Ik dacht nl dat het gewoon een 'ik schrijf het van me af' topic was en kreeg zelf spontaan zin om iets te geven.
(Zo opgeschreven staat het inderdaad wat ehhhhh....)Ik vond het niet echt een bedeltopic, wel een topic waar ik allergisch voor ben ( gemiep).
Je bent zelf een theepot
donderdag 12 maart 2015 om 22:16
quote:sandt2.0 schreef op 12 maart 2015 @ 21:22:
[...]
Als je het doet moet je het goed doen, en ook je PB functie aanzetten!
Nee, juist niet. Dat valt op.
De mensen die je willen helpen moeten je vragen om je pb-functie aan te zetten.
[...]
Als je het doet moet je het goed doen, en ook je PB functie aanzetten!
Nee, juist niet. Dat valt op.
De mensen die je willen helpen moeten je vragen om je pb-functie aan te zetten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 12 maart 2015 om 22:20
vrijdag 13 maart 2015 om 08:46
quote:Bloes schreef op 13 maart 2015 @ 08:43:
Goedemorgen! Na ongeveer 10 Napraats gemist te hebben, kom ik weer even om het hoekje kijken.
Hé Bloes.
Voor een samenvatting zou ik even op MissJodi wachten, die is daar erg goed in.
Of je doet het zonder samenvatting, zoveel nieuws is er nou ook weer niet.
Goedemorgen! Na ongeveer 10 Napraats gemist te hebben, kom ik weer even om het hoekje kijken.
Hé Bloes.
Voor een samenvatting zou ik even op MissJodi wachten, die is daar erg goed in.
Of je doet het zonder samenvatting, zoveel nieuws is er nou ook weer niet.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 13 maart 2015 om 08:55
quote:Bloes schreef op 13 maart 2015 @ 08:50:
[...]
Gewoon weer met een schone lei!
Juist. is voor ons ook fijn, dat onze lei dan ook weer schoon is.
Hoest? Jij bent toch (ook) zwanger? Hoe ver? Hoe gaat het? Dat soort dingen dus.
[...]
Gewoon weer met een schone lei!
Juist. is voor ons ook fijn, dat onze lei dan ook weer schoon is.
Hoest? Jij bent toch (ook) zwanger? Hoe ver? Hoe gaat het? Dat soort dingen dus.
vrijdag 13 maart 2015 om 09:18
http://www.quest.nl/artikel/eenzaam-is-het-nieuwe-roken
Ben ik gestopt met roken, verzinnen ze dit.......................
vrijdag 13 maart 2015 om 09:40
quote:Solomio schreef op 13 maart 2015 @ 09:18:
Je bent gedoemd!
Ik kan wel weer beginnen geloof ik, ik ben veel te weinig alleen
Zelfs in een topic over handen wassen na het plassen krijgt Gladoortje het voor elkaar een compleet a4tje te tikken. Het is een gave.
Je bent gedoemd!
Zelfs in een topic over handen wassen na het plassen krijgt Gladoortje het voor elkaar een compleet a4tje te tikken. Het is een gave.
vrijdag 13 maart 2015 om 09:44
quote:Bloes schreef op 13 maart 2015 @ 09:42:
Hai Thordis!
Er wordt hier enorm verhuisd. Maar zwangere vrouwen zijn uitgesloten van sjouwen, dus ik verveel me.
Koffie zetten en aanwijzingen geven?
Hoe ver ben je?
Ik was bij mijn eerste aan het verhuizen. Meest relaxte verhuizing ook. Ik hoefde alleen af en toe te kokhalzen, en verder kon ik niet zoveel
Hai Thordis!
Er wordt hier enorm verhuisd. Maar zwangere vrouwen zijn uitgesloten van sjouwen, dus ik verveel me.
Hoe ver ben je?
Ik was bij mijn eerste aan het verhuizen. Meest relaxte verhuizing ook. Ik hoefde alleen af en toe te kokhalzen, en verder kon ik niet zoveel
vrijdag 13 maart 2015 om 09:45
quote:Thordis007 schreef op 13 maart 2015 @ 09:40:
[...]
Je bent gedoemd!
Zelfs in een topic over handen wassen na het plassen krijgt Gladoortje het voor elkaar een compleet a4tje te tikken. Het is een gave.Thordis, Solo, andere oude vandagen, kom gezellig meekletsen bij Diamond Gloss over oud zijn en wat je dan te wachten staat, op relaties!
[...]
Je bent gedoemd!
Zelfs in een topic over handen wassen na het plassen krijgt Gladoortje het voor elkaar een compleet a4tje te tikken. Het is een gave.Thordis, Solo, andere oude vandagen, kom gezellig meekletsen bij Diamond Gloss over oud zijn en wat je dan te wachten staat, op relaties!
vrijdag 13 maart 2015 om 09:48
quote:Eleonora schreef op 13 maart 2015 @ 09:45:
[...]
Thordis, Solo, andere oude vandagen, kom gezellig meekletsen bij Diamond Gloss over oud zijn en wat je dan te wachten staat, op relaties!
Maar poezelewoepsje, ik lees daar mee en het vooruitzicht lijkt me enig, maar ik ben nog láng geen 40.
Dus wil je mij niet scharen bij de ouden van dagen met mijn 31 lentes? Ik heb gewoon een oude ziel en dat uit zich in rimpels en vroeg grijs zijn, kan ik ook niks aan doen.
[...]
Thordis, Solo, andere oude vandagen, kom gezellig meekletsen bij Diamond Gloss over oud zijn en wat je dan te wachten staat, op relaties!
Maar poezelewoepsje, ik lees daar mee en het vooruitzicht lijkt me enig, maar ik ben nog láng geen 40.
Dus wil je mij niet scharen bij de ouden van dagen met mijn 31 lentes? Ik heb gewoon een oude ziel en dat uit zich in rimpels en vroeg grijs zijn, kan ik ook niks aan doen.
vrijdag 13 maart 2015 om 09:58
quote:Thordis007 schreef op 13 maart 2015 @ 09:44:
[...]
Hoe ver ben je?
18 weken.
Ik vind het tot nu toe ook erg relaxed... Beetje coördineren, koffie zetten en met regelmaat naar de wc.
[...]
Hoe ver ben je?
18 weken.
Ik vind het tot nu toe ook erg relaxed... Beetje coördineren, koffie zetten en met regelmaat naar de wc.