Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 26 april 2015 om 12:25
quote:ThunderassMan schreef op 26 april 2015 @ 12:22:
[...]
De forumpsych is opgenomen en moet vele happy pills slikken. Ik neem even de honneurs waar.
Welke diagnose had je graag gehad?Schizo dan kom ik bij Actueel de poort door.
[...]
De forumpsych is opgenomen en moet vele happy pills slikken. Ik neem even de honneurs waar.
Welke diagnose had je graag gehad?Schizo dan kom ik bij Actueel de poort door.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 26 april 2015 om 12:26
quote:Enn schreef op 26 april 2015 @ 12:24:
[...]
Geen idee maar mocht het zo zijn dan kan het niet anders dan dat wij dan van dezelfde generatie moeten zijn. Ik kan zeer prettig forummen terwijl ik voor alles uitgemaakt wordt. Het doet me vaak gewoon niets, wat anderen vinden toch? Kan en mag.anti sociale persoonlijkheid?
[...]
Geen idee maar mocht het zo zijn dan kan het niet anders dan dat wij dan van dezelfde generatie moeten zijn. Ik kan zeer prettig forummen terwijl ik voor alles uitgemaakt wordt. Het doet me vaak gewoon niets, wat anderen vinden toch? Kan en mag.anti sociale persoonlijkheid?
zondag 26 april 2015 om 12:27
zondag 26 april 2015 om 12:29
quote:Enn schreef op 26 april 2015 @ 12:24:
[...]
Geen idee maar mocht het zo zijn dan kan het niet anders dan dat wij dan van dezelfde generatie moeten zijn. Ik kan zeer prettig forummen terwijl ik voor alles uitgemaakt wordt. Het doet me vaak gewoon niets, wat anderen vinden toch? Kan en mag.
Ik forum vanuit het idee dat ik van alles vind van van alles.
Dus als iemand iets van mij vindt of iets op een andere manier ziet dan ik, dan is dat prima.
Mits het normaal gebracht wordt natuurlijk.
Ik werd laatst vanuit het niks voor iets heel onaardigs uitgemaakt, dat vind ik dan weer minder maar het simpelweg niet eens zijn met elkaar, geen enkel probleem.
[...]
Geen idee maar mocht het zo zijn dan kan het niet anders dan dat wij dan van dezelfde generatie moeten zijn. Ik kan zeer prettig forummen terwijl ik voor alles uitgemaakt wordt. Het doet me vaak gewoon niets, wat anderen vinden toch? Kan en mag.
Dus als iemand iets van mij vindt of iets op een andere manier ziet dan ik, dan is dat prima.
Ik werd laatst vanuit het niks voor iets heel onaardigs uitgemaakt, dat vind ik dan weer minder maar het simpelweg niet eens zijn met elkaar, geen enkel probleem.
zondag 26 april 2015 om 12:30
zondag 26 april 2015 om 12:32
quote:Eleonora schreef op 26 april 2015 @ 12:29:
[...]
Ik werd laatst vanuit het niks voor iets heel onaardigs uitgemaakt, dat vind ik dan weer minder maar het simpelweg niet eens zijn met elkaar, geen enkel probleem.zeiden ze hoer tegen je?
[...]
Ik werd laatst vanuit het niks voor iets heel onaardigs uitgemaakt, dat vind ik dan weer minder maar het simpelweg niet eens zijn met elkaar, geen enkel probleem.zeiden ze hoer tegen je?
zondag 26 april 2015 om 12:32
zondag 26 april 2015 om 12:33
quote:Eleonora schreef op 26 april 2015 @ 12:13:
[...]
Zou het?
Ik blijk nu bijvoorbeeld een asociale jatteneur te zijn (geweest), in een ander topic maar ik zit er opgewekt over te forummen. Vermaak me kostelijk en voel me totaal niet aangevallen of zo.
Is dat dan een generatieding bijvoorbeeld?Wat is dat, Leo en doet dat pijn?
[...]
Zou het?
Ik blijk nu bijvoorbeeld een asociale jatteneur te zijn (geweest), in een ander topic maar ik zit er opgewekt over te forummen. Vermaak me kostelijk en voel me totaal niet aangevallen of zo.
Is dat dan een generatieding bijvoorbeeld?Wat is dat, Leo en doet dat pijn?
Life is short. Eat dessert first.