Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 26 april 2015 om 11:56
zondag 26 april 2015 om 12:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 april 2015 @ 11:56:
[...]
Er werd hier vroeger meer gelachen, he?
ik kan me niet heugen wanneer het hier lachen was.
Sowieso dit topic is niet lachwaardig maar over het algemeen is de humor van de vivamosselen door de oosterschelde weggewassen. Misschien is het een generatiedingetje
[...]
Er werd hier vroeger meer gelachen, he?
Sowieso dit topic is niet lachwaardig maar over het algemeen is de humor van de vivamosselen door de oosterschelde weggewassen. Misschien is het een generatiedingetje
zondag 26 april 2015 om 12:07
quote:Wollstonecraft2 schreef op 26 april 2015 @ 11:39:
[...]
Ama, lekkere kletsmajoor van me
O, niets aan de hand dus?
't Is maar weer net wíe erover begint?
Dat mevrouw-ik-weet-alles-dus-ik-zal-het-je-wel-even-vertellen haar mond voorbij praat is geen probleem.
Terwijl ik van de week nog te horen kreeg dat ik vooral mijn mond moest houden.
Ach ja, ik had natuurlijk met de wolven moeten meehuilen, dan was er niets aan de hand geweest
[...]
Ama, lekkere kletsmajoor van me
O, niets aan de hand dus?
't Is maar weer net wíe erover begint?
Dat mevrouw-ik-weet-alles-dus-ik-zal-het-je-wel-even-vertellen haar mond voorbij praat is geen probleem.
Terwijl ik van de week nog te horen kreeg dat ik vooral mijn mond moest houden.
Ach ja, ik had natuurlijk met de wolven moeten meehuilen, dan was er niets aan de hand geweest
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 26 april 2015 om 12:13
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 april 2015 @ 12:02:
[...]
Zou het?
Ik blijk nu bijvoorbeeld een asociale jatteneur te zijn (geweest), in een ander topic maar ik zit er opgewekt over te forummen. Vermaak me kostelijk en voel me totaal niet aangevallen of zo.
Is dat dan een generatieding bijvoorbeeld?
[...]
Zou het?
Ik blijk nu bijvoorbeeld een asociale jatteneur te zijn (geweest), in een ander topic maar ik zit er opgewekt over te forummen. Vermaak me kostelijk en voel me totaal niet aangevallen of zo.
Is dat dan een generatieding bijvoorbeeld?
zondag 26 april 2015 om 12:14
zondag 26 april 2015 om 12:15
zondag 26 april 2015 om 12:16
quote:Eleonora schreef op 26 april 2015 @ 12:13:
[...]
Zou het?
Is dat dan een generatieding bijvoorbeeld?Ja, de normen en waarden van vroeger zijn niet meer die nu. Maar dat staat los van de humor, heel veel ouderen (onze leeftijd) kunnen ook niet meer lachen. De algehele wereld verzuurt
[...]
Zou het?
Is dat dan een generatieding bijvoorbeeld?Ja, de normen en waarden van vroeger zijn niet meer die nu. Maar dat staat los van de humor, heel veel ouderen (onze leeftijd) kunnen ook niet meer lachen. De algehele wereld verzuurt