Napraattopic 27

29-03-2015 22:17 3046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wij worstenbroodjes
quote:Amaqanda schreef op 06 april 2015 @ 18:05:

[...]

Het is toch ook gewoon onzin?

Een Barbie/rdvv/gladoortje/twerkqueen enz. Profileren zich nu eenmaal op een bepaalde manier op het forum. Prima, maar dan kan je ook verwachten dat er fel op je gereageerd gaat worden.

Ik vind het sowieso al grappig dat mensen net doen alsof iedereen altijd opgeroepen wordt massaal ergens te gaan reageren, iedereen heeft volgens mij dezelfde startpagina met dezelfde lijst met nieuwe en actieve topics. Een topic met een rare titel of veel reacties (waarbij de topics van deze mensen vaak wel aan voldoen) wordt sowieso wel geopend. Maar je kan tegenwoordig nergens meer reageren zonder dat er gedacht wordt dat je met rooksignalen op dat betreffende topic gewezen bent.Ja ik gisteravond het halve bos hier in de fik gestoken maar geen reactie van jou. ..
quote:Feeksje1977 schreef op 06 april 2015 @ 18:11:

[...]

Ja ik gisteravond het halve bos hier in de fik gestoken maar geen reactie van jou. ..

De signalen kwamen net pas door!

Misschien moeten we een sneller communicatiemiddel zoeken...

Postduif?
quote:Amaqanda schreef op 06 april 2015 @ 18:05:

[...]

Het is toch ook gewoon onzin?

Een Barbie/rdvv/gladoortje/twerkqueen enz. Profileren zich nu eenmaal op een bepaalde manier op het forum. Prima, maar dan kan je ook verwachten dat er fel op je gereageerd gaat worden.

Ik vind het sowieso al grappig dat mensen net doen alsof iedereen altijd opgeroepen wordt massaal ergens te gaan reageren, iedereen heeft volgens mij dezelfde startpagina met dezelfde lijst met nieuwe en actieve topics. Een topic met een rare titel of veel reacties (waarbij de topics van deze mensen vaak wel aan voldoen) wordt sowieso wel geopend. Maar je kan tegenwoordig nergens meer reageren zonder dat er gedacht wordt dat je met rooksignalen op dat betreffende topic gewezen bent.Precies, ik vind ook niet dat die ontzien/beschermd moeten worden. Kijk, als er echt achtervolgd/gestalkt wordt is het een ander verhaal natuurlijk.
Goed tweede Paasdagvoer allemaal
quote:Star schreef op 06 april 2015 @ 17:56:

Antiliaanse pasteitjes en suikerbrood

Ik heb ook suikerbrood in huis

Verkopen ze dat bij jou niet?

verkeerde quote, moest die kwijl van OLLA zijn natuurlijk.
quote:Star schreef op 06 april 2015 @ 18:13:

[...]

Precies, ik vind ook niet dat die ontzien/beschermd moeten worden. Kijk, als er echt achtervolgd/gestalkt wordt is het een ander verhaal natuurlijk.Maar wat is stalken? Ik vind dat dat pas is als er in pb's geklooid gaat worden. Iemand die altijd in het topic van een specifiek iemand zijn plasje komt doen kan heel vervelend zijn (zou ik ook schijtirritant vinden, als iemand altijd en overal waar ik reageer een weerwoord zou meoten hebben), maar openbaar forum enz dus niks aan te doen. Dan moet je diegene maar negeren, of staffen en de mods laten bepalen of het tegen de regels is.
quote:Star schreef op 06 april 2015 @ 18:14:

Goed tweede Paasdagvoer allemaal Ik had nog kerst eten in de vriezer. Een varkensfilet rollade voor mij en zo'n lief konijntje voor man
quote:Amaqanda schreef op 06 april 2015 @ 18:16:

[...]

Maar wat is stalken? Ik vind dat dat pas is als er in pb's geklooid gaat worden. Iemand die altijd in het topic van een specifiek iemand zijn plasje komt doen kan heel vervelend zijn (zou ik ook schijtirritant vinden, als iemand altijd en overal waar ik reageer een weerwoord zou meoten hebben), maar openbaar forum enz dus niks aan te doen. Dan moet je diegene maar negeren, of staffen en de mods laten bepalen of het tegen de regels is.Stalken bedoel ik ook IRL en/of via PB mee.
quote:inkie1 schreef op 06 april 2015 @ 18:16:

[...]

Ik had nog kerst eten in de vriezer. Een varkensfilet rollade voor mij en zo'n lief konijntje voor man Flappie herrijst vandaag?
Waarom heet dit niet gewoon het roddelgroepje ipv napraattopic?
quote:twerkqueen schreef op 06 april 2015 @ 18:20:

Waarom heet dit niet gewoon het roddelgroepje ipv napraattopic?Omdat de mods het zo genoemd hebben.
Turks platbrood met avocado/geitenkaas-creme, grote garnalen en veul zoetzure sla. Hoera voor de vreemdelingenmarkt.
quote:Star schreef op 06 april 2015 @ 18:19:

[...]

Flappie herrijst vandaag? Ja maar niet voor lang, morgen gaat hij zwemmen in het riool denk ik
quote:misspoez schreef op 06 april 2015 @ 18:21:

Turks platbrood met avocado/geitenkaas-creme, grote garnalen en veul zoetzure sla. Hoera voor de vreemdelingenmarkt.Het moet niet gekker worden met de politiekcorrectheid
quote:twerkqueen schreef op 06 april 2015 @ 18:20:

Waarom heet dit niet gewoon het roddelgroepje ipv napraattopic?Komt van de dame die weer eens de dikkertjes aan het treiteren is.
quote:Star schreef op 06 april 2015 @ 18:23:

[...]

Het moet niet gekker worden met de politiekcorrectheid Nah ja zo heet het nou eenmaal in Antwerpen. Op het Theaterplein op zaterdag; allemaal buitenlandse kraampjes en dat heet dan [vlaamse tongval] vrrrèmdeliengenmart[/vlaamse tongval].
quote:misspoez schreef op 06 april 2015 @ 18:25:

[...]

Nah ja zo heet het nou eenmaal in Antwerpen. Op het Theaterplein op zaterdag; allemaal buitenlandse kraampjes en dat heet dan [vlaamse tongval] vrrrèmdeliengenmart[/vlaamse tongval].

O sorry, wist niet dat je van België was

Dacht dat je het over de Zwarte Markt in Beverwijk had
Hier staat n kippetje met tijm, knof, citroen en prosciutto in de oven. Kippendijfilet met jalapeńo, limoen, rawit, ketjap, sciracha (?) en thai sweet chili saus in de marinade te wachten tot de oven vrij is. Er staat al chili in de koelkast. Kan maar wat klaar staan voor de komende dagen.

Straks nog ontbijt, lunch en snacks maken voor drie dagen.

Vanavond eten we Thais rul gehakt in slabladeren en spring rolls. Dat is zo gepiept.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nee ik ben niet van België, ik was daar een weekend. En ik heb een marktenfetisj, kan echt niet over een straat vol kraampjes lopen zonder iets te kopen. Nou ja, tenzij ze enkel gouden leggings en tijgerprintt-shirts met 'ik heb er de kracht niet meer voor' verkopen.
quote:Feeksje1977 schreef op 06 april 2015 @ 18:25:

[...]

Komt van de dame die weer eens de dikkertjes aan het treiteren is.Daarbij leest ze hier maar al te graag mee. Iedere keer als haar naam genoemd wordt komt er zo een soort reactie
quote:hatsetats schreef op 06 april 2015 @ 18:27:

Hier staat n kippetje met tijm, knof, citroen en prosciutto in de oven. Kippendijfilet met jalapeńo, limoen, rawit, ketjap, sciracha (?) en thai sweet chili saus in de marinade te wachten tot de oven vrij is. Er staat al chili in de koelkast. Kan maar wat klaar staan voor de komende dagen.

Straks nog ontbijt, lunch en snacks maken voor drie dagen.

Vanavond eten we Thais rul gehakt in slabladeren en spring rolls. Dat is zo gepiept.Klinkt lekker!
quote:Star schreef op 06 april 2015 @ 18:26:

[...]

O sorry, wist niet dat je van België was

Dacht dat je het over de Zwarte Markt in Beverwijk had
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:misspoez schreef op 06 april 2015 @ 18:27:

Nee ik ben niet van België, ik was daar een weekend. En ik heb een marktenfetisj, kan echt niet over een straat vol kraampjes lopen zonder iets te kopen. Nou ja, tenzij ze enkel gouden leggings en tijgerprintt-shirts met 'ik heb er de kracht niet meer voor' verkopen. Albert Cuyp
quote:hatsetats schreef op 06 april 2015 @ 18:28:

[...]

Uit of toe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven