Napraattopic 28

26-04-2015 12:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:O.L.L.A schreef op 29 april 2015 @ 12:45:

Ik heb geen idee meer wat Claudio allemaal schreef. Mijn geheugen laat me in de steek. Vindt het altijd bewonderigswaardig dat forummers zo iemand meteen herkennen.Claudio was de plaatsjesplakker.
En dit topic geloof ik ook niks van.

Moet ik mijn zus weer helpen

Iets teveel drama,gehandicapt kind van zus,zwangerschap en eigen kind waar drama mee is,een moeder in AmerikaAustralië..
Oh dat heb ik wel gelezen, maar kon het niet plaatsen want kende het canadatopic toen nog niet. 100% match dus.
.
quote:Star schreef op 29 april 2015 @ 13:31:

[...]

Claudio was de plaatsjesplakker.

Was hij ook de plaatjesplakker??

Wat een verschil in niveau dan met de troltopics. Kan bijna niet geloven dat dat dezelfde is.
.
Ik ken Claudio verder niet, maar maakt hij op een gegeven moment zelf bekend dat het allemaal niet waar is? Ik zit er een beetje op te wachten in het Canada-topic. Alhoewel het van mij nog wel even door mag sudderen, want ik vind het hele verhaal en de reacties wel grappig.
quote:liara schreef op 29 april 2015 @ 13:34:

Ik ken Claudio verder niet, maar maakt hij op een gegeven moment zelf bekend dat het allemaal niet waar is? Ik zit er een beetje op te wachten in het Canada-topic. Alhoewel het van mij nog wel even door mag sudderen, want ik vind het hele verhaal en de reacties wel grappig.Dat heeft hij/zij wel eens gedaan ja. Maar niet in het betreffende topic volgens mij. In een aparte post.
.
quote:impala schreef op 29 april 2015 @ 13:36:

[...]

Dat heeft hij/zij wel eens gedaan ja. Maar niet in het betreffende topic volgens mij. In een aparte post.Oke, maar afwachten verder dus.
Clau als je hier meeleest, nog even volhouden met de canadaman hoor. Het gaat net zo lekker
.

[...]

Claudio was de plaatsjesplakker.

Echt waar, is dat dezelfde? Dat zou ik wel jammer vinden, want die Claudio-topics zijn vaak best onderhoudend. Als hij/zij ontmaskerd wordt sluit hij meestal af met een gedichtje, dan hoef je je tenminste ook niet meer af te vragen hoe het afloopt.

Op een goede trol moet je zuinig zijn
quote:impala schreef op 29 april 2015 @ 13:40:

Clau als je hier meeleest, nog even volhouden met de canadaman hoor. Het gaat net zo lekker

Zou "Clau" telkens weer vanaf een nieuw IP-adres een topic openen?

[...]

Claudio was de plaatsjesplakker.Dat wist ik nog maar wat hij daar voor gepost heeft weet ik niet meer.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:impala schreef op 29 april 2015 @ 13:34:

[...]

Wat een verschil in niveau dan met de troltopics. Kan bijna niet geloven dat dat dezelfde is.Ja, het schijnt zo, maar ik vind het ook een heel verschil met zijn topics.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Crique schreef op 29 april 2015 @ 13:47:

[...]

Echt waar, is dat dezelfde? Dat zou ik wel jammer vinden, want die Claudio-topics zijn vaak best onderhoudend. Als hij/zij ontmaskert wordt sluit hij meestal af met een gedichtje, dan hoef je je tenminste ook niet meer af te vragen hoe het afloopt.

Op een goede trol moet je zuinig zijn Hij was ook Babette en die was hilarisch!
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 29 april 2015 @ 14:49:

[...]

Hij was ook Babette en die was hilarisch!Babette de verloofde van Claudio
Als Claudio idd ook de plaatjesplakker is, moeten we natuurlijk wel zien te voorkomen dat hij/zij met de leuke troltopics genoeg posts kan maken om plakrechten aan te vragen. Hij is al over de helft.

Of de mods moeten even een aantekening maken dat Vita Nova sowieso geen plakrechten gaat krijgen.
.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Enn schreef op 28 april 2015 @ 20:23:

Nog even verder denken:

Vermoedelijk komt het omdat er een grote groep wel reagerende forummers samen topic lezen, en al lezend ontdekt men dat men elkaars mening deelt.Een doordat die bewuste mening al lezen en schrijvend post na post bevestigd wordt, worden de reacties wellicht feller en agressiever. Want men herkent elkaar dusdanig en gaat daarom samen op tegen de 'vijand' ( die vanzelfsprekend niet bestaat hè? )

Hoi allemaal,

Dit vermoed ik namelijk ook....Naarmate het topic vordert wordt de sfeer steeds grimmiger en de reacties steeds ongenuanceerder.Zeker als TO niet laat blijken iets met de reacties te doen,(nog meer) gedrag/reacties schrijven waardoor de context duidelijker wordt (en vaak in een negatief opzicht)
quote:Feeksje1977 schreef op 28 april 2015 @ 22:26:

[...]

Ja dat is ook flauw, hoe vaak je niet leest : Zo dames gaan jullie lekker? blabla. Maar inhoudelijk niets over waar het topic over gaat.

Zo irritant.

*voelt zich aangesproken *

Ik heb dat gedaan in het kattentopic.Ik heb het helemaal gelezen,dus kreeg het ontstaan ervan mee.Heb ook 1 post gedaan met quotes van forummers die ik echt schokkend vond.Ik hoop dan maar dat mensen daar ook van schrikken en een beetje nadenken de volgende keer als ze zo'n uiting doen.
quote:Crique schreef op 29 april 2015 @ 13:47:

[...]

Echt waar, is dat dezelfde? Dat zou ik wel jammer vinden, want die Claudio-topics zijn vaak best onderhoudend. Als hij/zij ontmaskert wordt sluit hij meestal af met een gedichtje, dan hoef je je tenminste ook niet meer af te vragen hoe het afloopt.

Op een goede trol moet je zuinig zijn
quote:impala schreef op 29 april 2015 @ 13:34:

[...]

Welnee. Claudio is slim, die plaatjesplakkert was te dom om te poepen. Ik Claudio.
quote:Lovestar schreef op 29 april 2015 @ 18:27:

[...]

*voelt zich aangesproken *

Ik heb dat gedaan in het kattentopic.Ik heb het helemaal gelezen,dus kreeg het ontstaan ervan mee.Heb ook 1 post gedaan met quotes van forummers die ik echt schokkend vond.Ik hoop dan maar dat mensen daar ook van schrikken en een beetje nadenken de volgende keer als ze zo'n uiting doen.

Op mij heeft dat echt geen effect.

Je doet niet mee in het gesprek en dus vind ik je in dat gesprek niet interessant.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 april 2015 @ 22:49:

[...]

Welnee. Claudio is slim, die plaatjesplakkert was te dom om te poepen. Ik Claudio.Was het maar waar, poep en de ploatsiesplekkert de ploatsiesplekkert en poep.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 april 2015 @ 22:49:

[...]

Welnee. Claudio is slim, die plaatjesplakkert was te dom om te poepen. Ik Claudio.euh, claudio is de poepseksplakkert
Claudio ken ik niet.
quote:Enn schreef op 29 april 2015 @ 22:52:

[...]

Op mij heeft dat echt geen effect.

Je doet niet mee in het gesprek en dus vind ik je in dat gesprek niet interessant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven