Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 mei 2015 om 09:27
quote:diamond-gloss schreef op 01 mei 2015 @ 09:10:
[...]
O dat zeker maar ik wil toch nog een beetje meer smeuïg drama Wie weet komt dat nog. Wellicht als hij straks in NL is, dan komt ex-vriend ineens binnenstormen op de verjaardag van dochter en liggen ex en Canada rollenbollend over de vloer oid
[...]
O dat zeker maar ik wil toch nog een beetje meer smeuïg drama Wie weet komt dat nog. Wellicht als hij straks in NL is, dan komt ex-vriend ineens binnenstormen op de verjaardag van dochter en liggen ex en Canada rollenbollend over de vloer oid
vrijdag 1 mei 2015 om 09:32
quote:GateKeeper schreef op 01 mei 2015 @ 09:27:
[...]
Wie weet komt dat nog. Wellicht als hij straks in NL is, dan komt ex-vriend ineens binnenstormen op de verjaardag van dochter en liggen ex en Canada rollenbollend over de vloer oid
Hahaha en hoe moet het met het paard en het zoutwateraquarium?
En wat te doen als hij weer het grootste deel van het jaar met zijn ijshockeyteam in Amerika moet zitten?
[...]
Wie weet komt dat nog. Wellicht als hij straks in NL is, dan komt ex-vriend ineens binnenstormen op de verjaardag van dochter en liggen ex en Canada rollenbollend over de vloer oid
Hahaha en hoe moet het met het paard en het zoutwateraquarium?
En wat te doen als hij weer het grootste deel van het jaar met zijn ijshockeyteam in Amerika moet zitten?
vrijdag 1 mei 2015 om 13:24
vrijdag 1 mei 2015 om 14:31
quote:Feeksje1977 schreef op 29 april 2015 @ 23:55:
[...]
Niet alles wat hier getikt word gaat specifiek over jou.
Mijn reactie was een algemene, ik ken jou en wat jij waar tikt verder niet.
En ik gok dat die van Enn ook meer een algemene opmerking was.
Dus als iemand zo'n opmerking plaats zonder inhoudelijk te reageren op een TO zij dat dan vind van die reaguurder.
Tjonge jongen.....Gaat het?
Ik had niet het idee ook dat je mij aansprak, maar ik voelde mij wel aangesproken. Snap je? Of mag ik tegenwoordig alleen reageren op reacties die werkelijk over mij gaan?
[...]
Niet alles wat hier getikt word gaat specifiek over jou.
Mijn reactie was een algemene, ik ken jou en wat jij waar tikt verder niet.
En ik gok dat die van Enn ook meer een algemene opmerking was.
Dus als iemand zo'n opmerking plaats zonder inhoudelijk te reageren op een TO zij dat dan vind van die reaguurder.
Ik had niet het idee ook dat je mij aansprak, maar ik voelde mij wel aangesproken. Snap je? Of mag ik tegenwoordig alleen reageren op reacties die werkelijk over mij gaan?
vrijdag 1 mei 2015 om 15:07
quote:Lovestar schreef op 01 mei 2015 @ 14:31:
[...]
Ik had niet het idee ook dat je mij aansprak, maar ik voelde mij wel aangesproken. Snap je? Of mag ik tegenwoordig alleen reageren op reacties die werkelijk over mij gaan?Ik zou bijna een grapje maken over Feeks d'r reactie, maar dat deed een ander al eens en die werd toen heel verkeerd opgepakt
[...]
Ik had niet het idee ook dat je mij aansprak, maar ik voelde mij wel aangesproken. Snap je? Of mag ik tegenwoordig alleen reageren op reacties die werkelijk over mij gaan?Ik zou bijna een grapje maken over Feeks d'r reactie, maar dat deed een ander al eens en die werd toen heel verkeerd opgepakt
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 1 mei 2015 om 15:22