Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 mei 2015 om 23:16
vrijdag 1 mei 2015 om 23:45
quote:onnohoestsiroop schreef op 01 mei 2015 @ 21:01:
Ik weet alles beter.
Ondertussen ben ik het spoor bijster. Ik ben hier nieuw, geen idee buiten dat over het paard getilde prinssenkind wie jullie allen zijn. Dus even helder
Bij wie moet ik me inlikken,
scroll naar onderen voor tips
wie moet ik mijden als de pest,
als je niemand kunt vinden mag dat best bij mij hoor, tenzij...
en wie is de zuigstengel 2.0?
...dit een hint is.
Ik weet alles beter.
Ondertussen ben ik het spoor bijster. Ik ben hier nieuw, geen idee buiten dat over het paard getilde prinssenkind wie jullie allen zijn. Dus even helder
Bij wie moet ik me inlikken,
scroll naar onderen voor tips
wie moet ik mijden als de pest,
als je niemand kunt vinden mag dat best bij mij hoor, tenzij...
en wie is de zuigstengel 2.0?
...dit een hint is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 2 mei 2015 om 00:03
zaterdag 2 mei 2015 om 07:19
Ik ben nog even 'daar'. Alles is veilig voor zover ik weet. Ondertussen wordt er al geroepen dat de brand is aangestoken om meer geld van de EU los te peuteren voor de bouw van de nieuwe sarcofaag. Nou zijn er hier meer aluhoedjes dan fietsen in Nederland, maar het zou me niet eens verbazen.
Eergisteren was de begrafenis. Raar hoor, als je weet dat iemand gaat sterven, maar zo ver weg zit en geen fatsoenlijk afscheid kunt nemen.
Eergisteren was de begrafenis. Raar hoor, als je weet dat iemand gaat sterven, maar zo ver weg zit en geen fatsoenlijk afscheid kunt nemen.