Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 mei 2015 om 22:57
quote:Thordis007 schreef op 01 mei 2015 @ 22:52:
Mag ik trouwens melden dat ik de titel 'less food a day keeps the fatrollen away' echt van een infantiliteit vind die ik nauwelijks kan beschrijven met het vocabulaire dat ik tot mijn beschikking heb?
Waarbij ik wil opmerken dat dat een vrij uitgebreid en kleurrijk vocabulaire is.
Echt.Eens. Dat is vind ik echt een verschrikkelijk domme titel. Geen woorden voor.
Mag ik trouwens melden dat ik de titel 'less food a day keeps the fatrollen away' echt van een infantiliteit vind die ik nauwelijks kan beschrijven met het vocabulaire dat ik tot mijn beschikking heb?
Waarbij ik wil opmerken dat dat een vrij uitgebreid en kleurrijk vocabulaire is.
Echt.Eens. Dat is vind ik echt een verschrikkelijk domme titel. Geen woorden voor.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 1 mei 2015 om 22:58
vrijdag 1 mei 2015 om 22:58
quote:Thordis007 schreef op 01 mei 2015 @ 22:52:
Echt.
Ik vind het juist ontzettend creatief en grappig bedacht.
Echt.
Ik vind het juist ontzettend creatief en grappig bedacht.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 1 mei 2015 om 22:59
quote:Feeksje1977 schreef op 01 mei 2015 @ 22:53:
[...]
Is dat zo iets als de Padvinders?
Niet echt. Dat zijn de Scouts in België.
Geen idee hoe ik Chiro kan uitleggen. Oorspronkelijk een christelijke jeugdbeweging (eigenlijk nog steeds, maar 1 keer per jaar naar de kerk gaan telt niet in mijn ogen ), maar nu vooral een groep feestbeesten die graag worstelen in de modder.
[...]
Is dat zo iets als de Padvinders?
Geen idee hoe ik Chiro kan uitleggen. Oorspronkelijk een christelijke jeugdbeweging (eigenlijk nog steeds, maar 1 keer per jaar naar de kerk gaan telt niet in mijn ogen ), maar nu vooral een groep feestbeesten die graag worstelen in de modder.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 1 mei 2015 om 23:00
quote:DorothyParker schreef op 01 mei 2015 @ 22:59:
[...]
Meer zoiets als de EO jongerendag, daar doen ze aan worstelen in de bosjes ...stiekem.
Kerkkamp dus?
[...]
Meer zoiets als de EO jongerendag, daar doen ze aan worstelen in de bosjes ...stiekem.
Kerkkamp dus?
vrijdag 1 mei 2015 om 23:00
quote:DorothyParker schreef op 01 mei 2015 @ 22:59:
[...]
Geen idee hoe ik Chiro kan uitleggen. Oorspronkelijk een christelijke jeugdbeweging (eigenlijk nog steeds, maar 1 keer per jaar naar de kerk gaan telt niet in mijn ogen ), maar nu vooral een groep feestbeesten die graag worstelen in de modder.Hebben ze in Nederland geen jeugdbewegingen?
[...]
Geen idee hoe ik Chiro kan uitleggen. Oorspronkelijk een christelijke jeugdbeweging (eigenlijk nog steeds, maar 1 keer per jaar naar de kerk gaan telt niet in mijn ogen ), maar nu vooral een groep feestbeesten die graag worstelen in de modder.Hebben ze in Nederland geen jeugdbewegingen?
Life is short. Eat dessert first.