Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 mei 2015 om 22:54
donderdag 21 mei 2015 om 22:54
quote:Star schreef op 21 mei 2015 @ 22:50:
[...]
Geeft niet zo, ik rijd liever om dan dat ze naar een algemeen pension gaan.O, nee. Kies altijd een themapension. Vorig jaar zaten mijn langoren in een 70' er jaren pension. Hokken enzo natuurlijk het nieuwste van het nieuwste. Maar de hele dag klong Abba over het erf, konden ze spelen met rubrick kubussen en ze kregen sla in deze bakjes:
[...]
Geeft niet zo, ik rijd liever om dan dat ze naar een algemeen pension gaan.O, nee. Kies altijd een themapension. Vorig jaar zaten mijn langoren in een 70' er jaren pension. Hokken enzo natuurlijk het nieuwste van het nieuwste. Maar de hele dag klong Abba over het erf, konden ze spelen met rubrick kubussen en ze kregen sla in deze bakjes:
donderdag 21 mei 2015 om 22:55
quote:LittleLilly schreef op 21 mei 2015 @ 22:48:
Gezellig een napraattopic............
Ik vind de dames belachelijk in het topic van bestpittig en de moderators zijn onbegrijpelijkLaat me raden, bij het leren vroeger nam je ook altijd de arceerstift ter hand om de belangrijke stukken te benadrukken?
Gezellig een napraattopic............
Ik vind de dames belachelijk in het topic van bestpittig en de moderators zijn onbegrijpelijkLaat me raden, bij het leren vroeger nam je ook altijd de arceerstift ter hand om de belangrijke stukken te benadrukken?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 21 mei 2015 om 22:56
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 mei 2015 @ 22:54:
[...]
O, nee. Kies altijd een themapension. Vorig jaar zaten mijn langoren in een 70' er jaren pension. Hokken enzo natuurlijk het nieuwste van het nieuwste. Maar de hele dag klong Abba over het erf, konden ze spelen met rubrick kubussen en ze kregen sla in deze bakjes:
[afbeelding]Hier heb ik een heel servies van, ongelogen
[...]
O, nee. Kies altijd een themapension. Vorig jaar zaten mijn langoren in een 70' er jaren pension. Hokken enzo natuurlijk het nieuwste van het nieuwste. Maar de hele dag klong Abba over het erf, konden ze spelen met rubrick kubussen en ze kregen sla in deze bakjes:
[afbeelding]Hier heb ik een heel servies van, ongelogen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 21 mei 2015 om 22:56
[...]
[afbeelding]Retro is hipperdehip!
[...]
[afbeelding]Retro is hipperdehip!
donderdag 21 mei 2015 om 22:57
[...]
[afbeelding]Ach, was jij dat?
[...]
[afbeelding]Ach, was jij dat?
donderdag 21 mei 2015 om 22:58