Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 mei 2015 om 23:07
quote:LittleLilly schreef op 21 mei 2015 @ 23:05:
Ik vind het echt niet netjes dat iedereen de kleuren gebruikt opeens, ik hou niet van de massa en groepjes............................................. Heel flauw idd. Gewoon staffen hoor!
Ik vind het echt niet netjes dat iedereen de kleuren gebruikt opeens, ik hou niet van de massa en groepjes............................................. Heel flauw idd. Gewoon staffen hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 21 mei 2015 om 23:07
donderdag 21 mei 2015 om 23:13
quote:LittleLilly schreef op 21 mei 2015 @ 23:11:
[...]
Ik heb je gestaft....................ik ben geen trol en trolhinten mag niet .................... Echtwel ben jij een trol, ik heb je gevolgd en jij weet net iets te goed op bepaalde knopjes te drukken. Maar staf gerust hoor, als je dat fijn vind.
[...]
Ik heb je gestaft....................ik ben geen trol en trolhinten mag niet .................... Echtwel ben jij een trol, ik heb je gevolgd en jij weet net iets te goed op bepaalde knopjes te drukken. Maar staf gerust hoor, als je dat fijn vind.
donderdag 21 mei 2015 om 23:16
quote:LittleLilly schreef op 21 mei 2015 @ 23:11:
[...]
Ik heb je gestaft....................ik ben geen trol en trolhinten mag niet .................... Gefeliciteerd
[...]
Ik heb je gestaft....................ik ben geen trol en trolhinten mag niet .................... Gefeliciteerd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 21 mei 2015 om 23:16