Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goedemorgen.
quote:O.L.L.A schreef op 12 mei 2015 @ 23:43:

[...]

, wie heeft daar toestemming voor gegeven?

Toch eens dat boek met handtekening na kijken hoor. Zomaar naar bed pfff!Ja sorry, ik was helemaal op . En bedankt!
Mogguh.
Ook goedemorgen.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dat was voorlopig weer even mijn bijdrage aan de napraat
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 13 mei 2015 @ 09:03:

Dat was voorlopig weer even mijn bijdrage aan de napraat Maar wat een fijne bijdrage Meraantje, jij ook een hele fijne dag.
Het is toch erg dat sommige mensen op het forum het normaal vinden om dingen te zeggen als: 'ze kan aan het * ...' Met de uitleg dat het 'een gewone opmerking is die niks te maken heeft met WW2.

*Juist ja. Dat spul waar o.a. vele Joden mee zijn vermoord.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Die heeft sowieso het licht niet uitgevonden hoor; als je moeder joods is ben jij het ook. Dus dan ben je niet half joods.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 13 mei 2015 @ 11:37:

Het is toch erg dat sommige mensen op het forum het normaal vinden om dingen te zeggen als: 'ze kan aan het * ...' Met de uitleg dat het 'een gewone opmerking is die niks te maken heeft met WW2.

*Juist ja. Dat spul waar o.a. vele Joden mee zijn vermoord. Achterlijk!!
Er zijn sommige dingen die zeg je gewoon niet. Klaar.
Ik ken die uitdrukking wel en heb nooit de associatie met WO II gemaakt.
Serieus niet Moi??
Daar begrijp ik niks van Moiren.
quote:Moiren_ schreef op 13 mei 2015 @ 11:52:

Ik ken die uitdrukking wel en heb nooit de associatie met WO II gemaakt.Hier net zo. Is denk ik iets uit ons westen oid.

Ik ken die uitdrukking wel en heb nooit de associatie met WO II gemaakt.Niet???
het is niet alleen de associatie, de opmerking is een regelrechte verwijzing naar de holocaust
Nee, serieus niet. Het is hier net zoiets als krijg de tyfus. Althans, zo wordt het gebruikt. De link naar WO II heb ik dus nooit gelegd.
quote:Moiren_ schreef op 13 mei 2015 @ 11:57:

Nee, serieus niet. Het is hier net zoiets als krijg de tyfus. Althans, zo wordt het gebruikt. De link naar WO II heb ik dus nooit gelegd.dat verbaast me echt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 mei 2015 @ 11:58:

[...]

dat verbaast me echt.Dat mag.

Ik ken die uitdrukking wel en heb nooit de associatie met WO II gemaakt.

Ik ook niet.

Maar vroeger pleegden veel mensen zelfmoord toen gas in een huishouden nog dodelijk was,vandaar de uitspraak.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Door dus aan het gas te gaan " hangen".
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Heeft niks met de oorlog te maken.
Krijg de tyfus krijg ik ook niet uit mojn strot, net als kanker op oid

Maar dat zijn ziekten, iedereen weet toch dat deze methode alleen tijdens de woII is gebruikt? Of igg hier in europa, nou dan wens je dat toch ook toe als je dat zegt? (Ganzen doding daargelaten)
quote:Eindeloos schreef op 13 mei 2015 @ 11:59:

[...]

Ik ook niet.

Maar vroeger pleegden veel mensen zelfmoord toen gas in een huishouden nog dodelijk was,vandaar de uitspraak.Oh dat wist ik echt niet!
quote:Eindeloos schreef op 13 mei 2015 @ 11:59:

[...]

Ik ook niet.

Maar vroeger pleegden veel mensen zelfmoord toen gas in een huishouden nog dodelijk was,vandaar de uitspraak.Onzin. De uitspraak heeft maar 1 herkomst en dat is de holocaust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven