Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
hatsetats, daar komen ze achter als ze 5 kilo kwijt zijn en 2 weken later 10 kilo zijn aangekomen. Ik spreek uit ervaring en diëten doe ik niet meer. Ik was prima op gewicht tot die onzin zich een weg baande in mijn geest.
quote:hatsetats schreef op 14 september 2014 @ 21:40:

Stoom afblazen mag hier toch? Wat kunnen mensen soms dom zijn wanneer het over afvallen gaat! Wanneer gaan ze nou eens door hebbend at al die achterlijke dieten niet werken?!?!?Nooit, want de waarheid over gezond eten en een goed gewicht krijgen en houden is te lastig en mensen blijven altijd hopen op een makkelijkere oplossing.
Welk topic Hatsetats?
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi, dat gaat toch niet over whatsapp, die reacties 'bel hem', maar meer dat er op het forum vragen gesteld worden over de bedoelingen van de date/partner, terwijl TO de vraag aan de persoon in kwestie zelf kan stellen. Zo lees ik tenminste de 'doe es gek, bel hem' reacties.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 21:15:

[...]

O, er is een forumster die een afgeleide van mijn nick heeft: Miss InnuendaPresent. Ik ben een nauwelijks aanwezige forummer die zich geen moment heeft gerealiseerd dat er een Miss.Innuendo was. Verwarring dienen we inderdaad te voorkomen, en aangezien jij hier blijkbaar veel meer bent dan ik, zal ik mijn nick laten anonimiseren. Graag gedaan.
Eens Sensy. Tenzij uiteraard dit forum alleen uit helderzienden bestaat
It ain't me
quote:doornroosje9 schreef op 14 september 2014 @ 21:44:

Welk topic Hatsetats?Nu weer iets over 'hoe ver je moet gaan' voor gezond leven ofzo. Maar al die specifieke diëten, manmanman...
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Cocomo, iedere keer weer hé...je nick doet me denken aan....

https://www.youtube.com/watch?v=mP07Oyr7enQ
quote:hatsetats schreef op 14 september 2014 @ 21:48:

[...]

Nu weer iets over 'hoe ver je moet gaan' voor gezond leven ofzo. Maar al die specifieke diëten, manmanman...

Had het al gevonden. Ik snap er ook niets van.

Ik denk dat ik ook maar eens een dieet ga uitvinden, brengt veel op zo te lezen. Hoe gekker, hoe liever, er zijn altijd wel mensen die op de kar springen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Sensy12 schreef op 14 september 2014 @ 21:44:

Nouschi, dat gaat toch niet over whatsapp, die reacties 'bel hem', maar meer dat er op het forum vragen gesteld worden over de bedoelingen van de date/partner, terwijl TO de vraag aan de persoon in kwestie zelf kan stellen. Zo lees ik tenminste de 'doe es gek, bel hem' reacties.Was geen reactie op dat topic hoor dat heb ik niet eens gelezen. Meer in het algemeen. Even een ergernisje eruit gooien
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:missinnuenda schreef op 14 september 2014 @ 21:46:

[...]

Present. Ik ben een nauwelijks aanwezige forummer die zich geen moment heeft gerealiseerd dat er een Miss.Innuendo was. Verwarring dienen we inderdaad te voorkomen, en aangezien jij hier blijkbaar veel meer bent dan ik, zal ik mijn nick laten anonimiseren. Graag gedaan.Niet nodig hoor. Niemand die je verwart met die andere avatar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ow...stoom afblazen
quote:Sensy12 schreef op 14 september 2014 @ 21:56:

Ow...stoom afblazen Ja ik weet dat dit niet de juiste plek is hoor maar het moest me even van het hart.
quote:Sensy12 schreef op 14 september 2014 @ 21:52:

Cocomo, iedere keer weer hé...je nick doet me denken aan....

https://www.youtube.com/watch?v=mP07Oyr7enQ

Strookt niet helemaal met mij avatar
It ain't me
quote:missinnuenda schreef op 14 september 2014 @ 21:46:

[...]

Present. Ik ben een nauwelijks aanwezige forummer die zich geen moment heeft gerealiseerd dat er een Miss.Innuendo was. Verwarring dienen we inderdaad te voorkomen, en aangezien jij hier blijkbaar veel meer bent dan ik, zal ik mijn nick laten anonimiseren. Graag gedaan.

Hoi, hoeft niet wat mij betreft hoor

Ik merkte gisteren voor het eerst pas dat we verward werden met elkaar. Is volgens mij nooit eerder gebeurd.

Maar goed, mocht jij het zelf wel willen dan moet je dat gewoon doen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
@ Enn, Dana heeft na flink speurwerk geconcludeerd dat de zoekfunctie sinds 18 april 2013 kapot is. Dusssss dat móet je meegemaakt hebben.
Ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou wat een magere respons na al onze inspanningen tssskkk.
( )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nouschi je had gelijk en ik heb me vergist. Dana dankjewel voor het vinden van het antwoord op deze prangende vraag.

Zo fijner?
quote:Enn schreef op 14 september 2014 @ 22:48:

Nouschi je had gelijk en ik heb me vergist. Dana dankjewel voor het vinden van het antwoord op deze prangende vraag.

Zo fijner? Ik zeg zand erover.
Hahaha! Ok! mooi.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 22:13:

[...]

Hoi, hoeft niet wat mij betreft hoor

Ik merkte gisteren voor het eerst pas dat we verward werden met elkaar. Is volgens mij nooit eerder gebeurd.

Maar goed, mocht jij het zelf wel willen dan moet je dat gewoon doen.Heb jij dan altijd die punt er in gehad?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 14 september 2014 @ 23:11:

[...]

Heb jij dan altijd die punt er in gehad?Dat zie je toch op haar avatar?
Ye ken.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven