Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nee, alleen wij moeten weg quote:k zal al die botterikken wel verwijderen, krijgen we misschien nog een leuk forum hier!
quote:Nouschi schreef op 16 september 2014 @ 12:37:

[...]

Ze/hij sluit het forum dus heeft geen zin meer. Op naar Libelle dan maar. Wie vertelt de mods dat ze het forum niet meer hoeven te vernieuwen?
quote:LadyZiva schreef op 16 september 2014 @ 12:53:

[...]

Wie vertelt de mods dat ze het forum niet meer hoeven te vernieuwen?Ik niet. Ze zijn net zo lekker bezig
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:LadyZiva schreef op 16 september 2014 @ 12:35:

Oh, ik kijk nooit naar pijlers, alleen naar de lijst ernaast. Net een verrassingsei: je weet nooit wat erin zit!

hahaha, same here!

Die omschrijving had ik zo niet verzonnen, maar klopt wel
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:doornroosje9 schreef op 16 september 2014 @ 12:06:

[...]

Begrijp ik.

Ik hoop gewoon dat het lukt om haar naar therapie te krijgen, ik heb niet de illusie dat ik kan helpen iig.

Bente kan alleen zichzelf helpen en dat is nou net wat ze niet lijkt te willen.

Ze is zo ziek dat denk ik alleen een gedwongen opname misschien nog iets kan doen al vrees ik dat zelfs dat niet gaat helpen..
quote:Bieb2.0 schreef op 13 september 2014 @ 22:02:

Er ligt een kat gruwelijk te gassen op mijn schoot

Dit was een reactie op mijn Posts.

Ik was Millefleur en mijn ava was de rode kater met een bos bloemen in zijn staart.

Ik had echt geen kwaad in de zin op dit forum. Dacht dat ik leuk meedeed. Stelde me kwetsbaar op, zelfs herkenbaar door Posts in de topics rond de kinderloosheid van Scamp en de plaatjes van het nieuwe huis van Stora.

En toch krijg ik dan zoiets.

Snapte niet waarom, schrok ervan en heb mijn Nick gelijk laten anonimiseren.

Ik was voor het eerst op een forum en zal voortaan van alle fora wegblijven.

Maar toch Bieb2.0, wat had ik nou zo fout gedaan dat ik ineens een stinkend beest werd?
quote:duizendbloemen schreef op dinsdag 16 september 2014 14:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bieb2.0 in "Napraattopic 3"" class="messagelink">Bieb2.0 schreef op 13 september 2014 @ 22:02</a>:</b>

Er ligt een kat gruwelijk te gassen op mijn schoot </div></blockquote>

Ik was Millefleur en mijn ava was de rode kater met een bos bloemen in zijn staart.

Ik had echt geen kwaad in de zin op dit forum. Dacht dat ik leuk meedeed. Stelde me kwetsbaar op, zelfs herkenbaar door Posts in de topics rond de kinderloosheid van Scamp en de plaatjes van het nieuwe huis van Stora.

Maar toch Bieb2.0, wat had ik nou zo fout gedaan dat ik ineens een stinkend beest werd?

Laat jij je niet heel erg meeslepen? (Sorry alsnik het fout heb)

Wat nou als de kat van bieb gewoon een scheet liet??
Huh?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Daar zou je gelijk in kunnen hebben Larva.

Vandaar dat ik maar vraag of ik zo irritant bezig was.
Huh? Volgens mij voelt iemand zich hier vreselijk aangesproken. Hoe belangrijk vind je jezelf eigenlijk, als je denkt dat willekeurige berichten van andere forummers over jou gaan?
quote:duizendbloemen schreef op 16 september 2014 @ 14:57:

[...]

grapje toch hoop ik?

Er lag echt een dikke zwarte kater op mijn schoot en die liet een scheet.

Niet jij

quote:larva schreef op 16 september 2014 @ 15:04:

[...]

Wat nou als de kat van bieb gewoon een scheet liet??

Dat was het serieus.

Ik ben me van geen kwaad bewust, was gewoon een klaagopmerking tussendoor En niet over Millefleur maar over de ruftbak op mijn schoot.
Jeetje, ik heb die postings meegekregen, maar had die ook niet aan jou gekoppeld hoor, Duizendbloemen...
Eh, lag er niet gewoon een kat op Biebs schoot die haar gassen los liet?

Die twee haarballen van mij hebben deze gewoonte ook. 'Ik lig nu comfortabel dus ik laat alles los.... Alles.'
quote:Bieb2.0 schreef op dinsdag 16 september 2014 15:13 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 16 september 2014 @ 15:04</a>:</b>

[...]

Wat nou als de kat van bieb gewoon een scheet liet??</div></blockquote>

Dat was het serieus.

Ik ben me van geen kwaad bewust, was gewoon een klaagopmerking tussendoor En niet over Millefleur maar over de ruftbak op mijn schoot. Ja dat bedoel ik!
Maar dan nog, als je om zoiets je nick laat anonimiseren, dan had ik hier al 500 nickchanges achter de rug gehad.
quote:Capibara_ schreef op 16 september 2014 @ 15:10:

Huh? Volgens mij voelt iemand zich hier vreselijk aangesproken. Hoe belangrijk vind je jezelf eigenlijk, als je denkt dat willekeurige berichten van andere forummers over jou gaan?Dat is niet het geval Capibera, ik vroeg me alleen af of ik iets erg fout had gedaan of iemand had gekwetst. Zodat ik ervan kan leren.
Ik ben veel te traag voor dit forum en nu heb ik ook nog eens mezelf gestaft. Gaat lekker hier. :')
Duizendbloemen doe je iig je oude ava weer? Dan weten we dat jij het bent.

En *hand op mijn hart* het ging NIET over jou!
quote:Marquise schreef op 16 september 2014 @ 15:15:

Ik ben veel te traag voor dit forum en nu heb ik ook nog eens mezelf gestaft. Gaat lekker hier. :')

Hé, ik zie ineens jouw motto.

Kennen wij elkaar van bij de buren toevallig?
quote:duizendbloemen schreef op 16 september 2014 @ 15:14:

[...]

Dat is niet het geval Capibera, ik vroeg me alleen af of ik iets erg fout had gedaan of iemand had gekwetst. Zodat ik ervan kan leren.Niet dat ik weet iig. Wie zou jij gekwetst hebben dan?
Life is short. Eat dessert first.
quote:duizendbloemen schreef op dinsdag 16 september 2014 15:14 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Capibara_ in "Napraattopic 3"" class="messagelink">Capibara_ schreef op 16 september 2014 @ 15:10</a>:</b>

Huh? Volgens mij voelt iemand zich hier vreselijk aangesproken. Hoe belangrijk vind je jezelf eigenlijk, als je denkt dat willekeurige berichten van andere forummers over jou gaan?</div></blockquote>Dat is niet het geval Capibera, ik vroeg me alleen af of ik iets erg fout had gedaan of iemand had gekwetst. Zodat ik ervan kan leren. Klinkt alsof je er heeeel lang van hebt wakker gelegen..
quote:Marquise schreef op 16 september 2014 @ 15:15:

Life is short. Eat dessert first.
Duizendbloemen, ben jij I? Je klopt het erg op hoor. Doe je dat vaker? Want dan zou ik daar zeker iets mee doen.

Dit bedoel ik overigens serieus en niet onvriendelijk.
Zou trouwens echt een chaos worden als we allemaal een verwijderknop hadden. Heerlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven