Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 16:59:

Ohh hou op met de chocolade! De negerzoenen waren in de aanbieding bij de ah, ik ben serieus net aan de 2e doos begonnen in 24 uur..

Deze? Die vind ik heel lekker.

Life is short. Eat dessert first.
Hallo Bloes, ben je nieuw of oud in een nieuw jasje?
Oh, dat kan ik toch zo benijden he, mensen die zo heerlijk grenzeloos kunnen eten...

Ik ga zo spruitjes eten. Tot groot ongenoegen van man
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:bloes schreef op 13 september 2014 @ 17:04:

*komt even gedag zeggen*

Hallo! Hé, ben jij de bloes die ik van elders ook ken?
Ik vind die witte, melk en pure zo lekker

quote:bloes schreef op 13 september 2014 @ 17:04:

*komt even gedag zeggen*

Hallo!

Ook aan alle andere meelezerts die uit de kast zijn gekropen trouwens!
quote:doornroosje9 schreef op zaterdag 13 september 2014 17:05 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 13 september 2014 @ 16:59</a>:</b>

Ohh hou op met de chocolade! De negerzoenen waren in de aanbieding bij de ah, ik ben serieus net aan de 2e doos begonnen in 24 uur.. </div></blockquote>

Deze? Die vind ik heel lekker.

Mellocakes!! Daar wordt ik nog sneller misselijk van;) nee ik heb ze van buys:)!
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 september 2014 @ 17:08:

Oh, dat kan ik toch zo benijden he, mensen die zo heerlijk grenzeloos kunnen eten...

Ik ga zo spruitjes eten. Tot groot ongenoegen van man

Jammie, spruitjes! Morgen ga ik die ook eten, samen met speklapje uit de oven. Een recept uit de nieuwe allerhande dat me lekker lijkt.

(enne, ik kan ook niet alles eten hoor)
Hahaha, wat zijn jullie vals eigenlijk, nu ik juist van die goede voornemens heb allemaal foto's van lekkere dingen posten
Mijn man is uit huis dus ik eet een koud blik mais.. :D man gruwelt daar van maar ik dus niet haha
Ik eet dingen die hij niet lekker vindt juist altijd als hij er niet is.

Maar goed, vandaag heeft ie pech. Hij eet ze overigens niet hoor, maar hij vindt de lucht al niet te harden.

Jammer joh, ff doorbijten dan maar

O, en kouwe mais is fantastisch
Mais met Negerzoenen, goeie combi
Wij eten vanavond patat met shoarma en excuussla .
Ja Larva, eigenlijk zit je jezelf helemaal klem te vreten met lekkere dingen nou hij weg is
Miss I, succes met je eetplannen.
Hahaha ja! Als hij thuis was dan ging hij vast zeggen dat ik geen negerzoenen meer mocht.. Hij kent mijn sugarrushes te goed haha
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 17:22:

Hahaha ja! Als hij thuis was dan ging hij vast zeggen dat ik geen negerzoenen meer mocht.. Hij kent mijn sugarrushes te goed hahaGeniet er lekker van!
Life is short. Eat dessert first.
Stora is terug
Ik zal ook maar even laten weten dat ik een fervent meelezer ben van dit topic. De reden waarom ik vooral niet reageer is omdat ik jullie zo grappig vind en mijzelf wat minder ;)
It ain't me
Mag ik heel even mijn Marokkaanse hoofd op één van jullie schouders te ruste leggen? Word zo moe van sommige discussies en opmerkingen over cultuur/geloof en de soms zo boute ongenuanceerde uitspraken.
Hebben jullie de geheime boodschap al ondekt in dit liedje?quote:Dus heel hard de muziek aangezet:

Klik
Sensy, kom hier (ik heb brede schouders). Ik lees deze discussies niet meer.

Sommige foummers, altijd dezelfde eigenlijk, hebben zo'n verschrikkelijke manier van praten over andere landen, geloven en culturen.

Ik kan dan niet op mijn handen zitten.
quote:Sensy12 schreef op 13 september 2014 @ 17:47:

Mag ik heel even mijn Marokkaanse hoofd op één van jullie schouders te ruste leggen? Word zo moe van sommige discussies en opmerkingen over cultuur/geloof en de soms zo boute ongenuanceerde uitspraken.Kom maar hoor kind
Scamp en Stora, wat een verademing....even rusten.

En ik weet het; ik moet me niet vertonen in die topics en dan tóch doen he?
quote:Sensy12 schreef op 13 september 2014 @ 17:47:

Mag ik heel even mijn Marokkaanse hoofd op één van jullie schouders te ruste leggen? Word zo moe van sommige discussies en opmerkingen over cultuur/geloof en de soms zo boute ongenuanceerde uitspraken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven