Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Die gave broek is grappig. Iedereen spuugt eerst persoonlijke mening uit en dan pas komen de tips.
Ja zeg,heb net brood staan bakken. Moet ik nu ook al gaan koken?

Dan is het weer koud wanneer we gaan eten.
quote:Sensy12 schreef op 09 september 2014 @ 16:14:

Die gave broek is grappig. Iedereen spuugt eerst persoonlijke mening uit en dan pas komen de tips.Ik betrapte mezelf er dus ook op
Kikkerdriltopic zou verwijderd zijn volgens het de mods, maar het staat er nog?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 09 september 2014 @ 16:55:

Kikkerdriltopic zou verwijderd zijn volgens het de mods, maar het staat er nog?

Is nu weg

Topic is al eens eerder gepost trouwens
Je bent zelf een theepot
Financiele nood is wel een erg aparte crowdfunding oproep.
Wat is er toch al de hele dag met dat "kwa" argggg

Qua dat opzicht kan ik echt niks hebben..
quote:Scamp schreef op 09 september 2014 @ 16:16:

[...]

Ik betrapte mezelf er dus ook op

Het is menselijk Scamp

Dat topic over vrouw die passie wil hervinden in haar relatie....krijgt meteen het advies om man eens argwanend in de gaten te houden, hij zou weleens vreemd kunnen gaan
quote:larva schreef op 09 september 2014 @ 17:12:

Qua dat opzicht kan ik echt niks hebben..Kwa kwa kwa kwaaaaaaaaaa.....misschien een accupuntuurtje tegen je PMS?
Merisi, ik las het topic net. Heel vaag.
Hebben jullie dat ook wel eens, als je alle samenwoon/getrouwd/relatie perikelen leest, dat je je afvraagt of die mensen elkaar uberhaupt kennen?

Het meisje van Vrienden van Vriend woont samen, ergert zich aan het vele bezoek van vrienden van vriend. Maar wist blijkbaar wel dat hij zo leefde. En is nu verbaasd dat hij niets verandert. Ik snap dat nooit zo goed, je praat toch wel eens met elkaar?? Dan weet je toch enigszins wat je van elkaar wil / verwacht en of de ander dat ook wil / aan die verwachting wil voldoen? Of storten mensen zich echt zo vaak in relaties / samenwonen etc. zonder dat ze de ander goed (genoeg) kennen?
quote:Sensy12 schreef op dinsdag 09 september 2014 17:13 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 09 september 2014 @ 17:12</a>:</b>

Qua dat opzicht kan ik echt niks hebben..</div></blockquote>Kwa kwa kwa kwaaaaaaaaaa.....misschien een accupuntuurtje tegen je PMS?
.
Ik wil het graag even over het beleid hebben.
Nou, leef je uit zou ik zeggen.
quote:waarbij schreef op dinsdag 09 september 2014 17:32 Ik wil het graag even over het beleid hebben.Leuk, ik zit klaar. Brand los.
quote:Merisi schreef op 09 september 2014 @ 17:24:

Hebben jullie dat ook wel eens, als je alle samenwoon/getrouwd/relatie perikelen leest, dat je je afvraagt of die mensen elkaar uberhaupt kennen?

Het meisje van Vrienden van Vriend woont samen, ergert zich aan het vele bezoek van vrienden van vriend. Maar wist blijkbaar wel dat hij zo leefde. En is nu verbaasd dat hij niets verandert. Ik snap dat nooit zo goed, je praat toch wel eens met elkaar?? Dan weet je toch enigszins wat je van elkaar wil / verwacht en of de ander dat ook wil / aan die verwachting wil voldoen? Of storten mensen zich echt zo vaak in relaties / samenwonen etc. zonder dat ze de ander goed (genoeg) kennen?Ja, dat heb ik ook. Ik denk dat je met het laatste niet bezijden de waarheid zit: de vlindertjes in de buik bepalen veel van dat soort fiasco-beslissingen (denk ik dan).
quote:waarbij schreef op 09 september 2014 @ 17:32:

Ik wil het graag even over het beleid hebben.
.
Waarschijnlijk ben ik zelf te voorzichting/wantrouwig/eeuwige vrijgezellerig om zulke overhaaste fiasco beslissingen te nemen.
Ik wil het graag even hebben over het seksleven van zeesterren
.
.
quote:Ismene schreef op dinsdag 09 september 2014 17:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 09 september 2014 @ 17:45</a>:</b>

Ik wil het graag even hebben over het seksleven van zeesterren</div></blockquote>Begin maar (hebben zeesterren een seksleven?) Nee, nu je het zegt niet, ze laten gameten vrij in het water... Maaar ik wil heeel graag weten wat de bevruchtingskans van de vrije gameet is. Maar heb al de hele dag gezocht en kan het niet vinden:( Het alwetend viva forum heeft vast raad!
1) Beleid;

2) Seks met zeesterren of tussen zeesterren

3) W.v.t.t.k.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven