Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 oktober 2014 @ 19:39:

[...]

Nah, stennis is een groot woord hoor. Ik had gehoopt op een Grote Clash Der Zaterdagtopics, maar het is als een nachtkaars uitgegaan en nu druppelt het kaarsvet nog een beetje na.Neu, er is zonet een nieuwe clash ontstaan. Naar mijn nietige mening door het humorloze publiek.
quote:hatsetats schreef op 04 oktober 2014 @ 19:39:

[...]

Ik deed het niet om te clashen, sorry.Ik geloof er geen reet van.
Ik vind het ook ''pesten''.

En kinderachtig.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 oktober 2014 @ 19:39:

[...]

Nah, stennis is een groot woord hoor. Ik had gehoopt op een Grote Clash Der Zaterdagtopics, maar het is als een nachtkaars uitgegaan en nu druppelt het kaarsvet nog een beetje na.Niks aan dus. next.
quote:cochise schreef op 04 oktober 2014 @ 19:40:

[...]

Ik geloof er geen reet van.Dat staat je vrij.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:O.L.L.A schreef op 04 oktober 2014 @ 19:40:

Ik vind het ook ''pesten''.

En kinderachtig.Eens. Kleuters
quote:vivamila schreef op 04 oktober 2014 @ 19:39:

Wat een kinderachtig geneuzel hier. En dat allemaal om Cateautje te pesten?Ah, ik dacht al, waar blijf je....duurde lang dit keer.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:hatsetats schreef op 04 oktober 2014 @ 19:41:

[...]

Dat staat je vrij.Dank je, je ware gezicht heb je allang laten zien.
Isis, zou je je pb even aan kunnen zetten? Ik zou je graag een berichtje sturen.
quote:Ikhierhuh schreef op 04 oktober 2014 @ 19:41:

[...]

Eens. KleutersNou, dan gaan we het maar weer hebben over zwangerosaurussen, narcisten, vind hij me wel echt leuk, wat moet ik hiermee, etc.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Op het derde zaterdagtic clasht t behoorlijk. En hier ook.
quote:hatsetats schreef op 04 oktober 2014 @ 19:39:

[...]

Ik deed het niet om te clashen, sorry.Haha, geloof je het zelf?
quote:cochise schreef op 04 oktober 2014 @ 19:42:

[...]

Dank je, je ware gezicht heb je allang laten zien.Lekker bekkie heb ik he?!?
quote:cochise schreef op 04 oktober 2014 @ 19:42:

[...]

Dank je, je ware gezicht heb je allang laten zien.

Pfff, jongens.

Lees even terug. Het was niet de eerste keer dat het zaterdagtopic door iemand anders is geopend. Dus dat 'ware gezicht' bestaat niet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 oktober 2014 @ 19:42:

[...]

Ah, ik dacht al, waar blijf je....duurde lang dit keer.Oh begint Miss Napraat weer? Je mag hier alleen posten als je dagelijks aan het forum vastgekleefd zit?
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 oktober 2014 @ 19:43:

[...]

Haha, geloof je het zelf?Ja waarom zou ik erom liegen? Als ik expres wil gaan rellen dan hoor je dat. Zo ben ik ook.
Ik begrijp dat dit het 'andere publiek' is?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:O.L.L.A schreef op 04 oktober 2014 @ 19:43:

Isis, zou je je pb even aan kunnen zetten? Ik zou je graag een berichtje sturen.Ach hoe zoet is dit, vooruit maar weer.
quote:Kurritsj schreef op 04 oktober 2014 @ 19:44:

[...]

Pfff, jongens.

Lees even terug. Het was niet de eerste keer dat het zaterdagtopic door iemand anders is geopend. Dus dat 'ware gezicht' bestaat niet.Jawel hoor Kurritsj, mijn constatering is niet alleen gebaseerd op deze actie.
quote:_isis_ schreef op 04 oktober 2014 @ 19:46:

[...]

Ach hoe zoet is dit, vooruit maar weer.
quote:hatsetats schreef op 04 oktober 2014 @ 19:37:

Ik hoop echt dat de Mods je geintje kunnen waarderen, Gedanst Nou nou, wat een gewaagd grapje zeg.
quote:hatsetats schreef op 04 oktober 2014 @ 19:43:

Op het derde zaterdagtic clasht t behoorlijk. En hier ook.Knijp jij ff in je handjes he.
quote:cochise schreef op 04 oktober 2014 @ 19:47:

[...]

Jawel hoor Kurritsj, mijn constatering is niet alleen gebaseerd op deze actie.Vertel eens, welke actie(s) doel je op?
quote:cochise schreef op 04 oktober 2014 @ 19:48:

[...]

Knijp jij ff in je handjes he. Nee. Jij?
quote:gedanst schreef op 04 oktober 2014 @ 19:48:

[...]

Nou nou, wat een gewaagd grapje zeg. Nou j je ziet waar t toe leidt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven