Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:StoraHuntur schreef op 21 september 2014 @ 13:36:

Yasmijn heb je wel met het groepje (de voorzitter, secretaris en penningmeester) overlegt of je je ava wel mág veranderen?O ja! Namen!
Geen bijzonderheden
Huh? Nu heb ik helemaal geen ava meer? Wat zien jullie?
Geen bijzonderheden
Ik zie jouw ava gewoon hoor yas.
Ik ook. Misschien cookies of zo verwijderen? Ik heb geen flauw idee wat dat nou eigenlijk is, maar om één of andere reden werkt dat bijna ALTIJD.
Ik zie ook geen Yavatar meer.
Ja, ik zie hem ook weer. Maar ik wil een andere. Zou er een technisch probleem zijn?
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 13:54:

Ja, ik zie hem ook weer. Maar ik wil een andere. Zou er een technisch probleem zijn? Wat? Hier? Nee joh, ben je mal
Ye ken.
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 12:44:

Conny, ik snap wat anorexia is

Ik begrijp dan niet zo goed dat je boos van haar wordt. Boos op de ziekte, of frustratie voelen kan ik mij heel goed voorstellen. Maar ik lees haar als iemand die zich denk ik net zo onmachtig voelt ten opzichte van haar ziekte.

Ik heb zelf niet de illusie dat ik van grote betekenis ben om er iets in te veranderen. Maar ik hoop dat ze zich minder eenzaam voelt.

En tuurlijk heb ik soms ook het gevoel, wake up and smell the coffee!

Maarja, zo werkt het helaas ( nog) niet
Nu wel weer.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 21 september 2014 @ 13:55:

[...]

Wat? Hier? Nee joh, ben je mal Ik heb het al even gevraagd.
Geen bijzonderheden
Ik zie nog altijd geen avatar, Yasmijn.
Life is short. Eat dessert first.
quote:consuelabananahammok schreef op 21 september 2014 @ 13:55:

[...]

Ik begrijp dan niet zo goed dat je boos van haar wordt. Boos op de ziekte, of frustratie voelen kan ik mij heel goed voorstellen. Maar ik lees haar als iemand die zich denk ik net zo onmachtig voelt ten opzichte van haar ziekte.

Ik heb zelf niet de illusie dat ik van grote betekenis ben om er iets in te veranderen. Maar ik hoop dat ze zich minder eenzaam voelt.

En tuurlijk heb ik soms ook het gevoel, wake up and smell the coffee!

Maarja, zo werkt het helaas ( nog) niet Meer kun je ook niet doen en soms is dat ook voldoende.
quote:doornroosje9 schreef op 21 september 2014 @ 13:58:

Ik zie nog altijd geen avatar, Yasmijn.Ik zie mijn oude.
Geen bijzonderheden
Tats, ik denk dat ik nu met je mee zit te lachen om hetzelfde!!
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 13:49:

Huh? Nu heb ik helemaal geen ava meer? Wat zien jullie? Yas! Je bent kwijt!!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 14:00:

Tats, ik denk dat ik nu met je mee zit te lachen om hetzelfde!!Ojee, nu word ik onrustig
Je kan het een verdieping lager hebben over platjes.
quote:hatsetats schreef op 21 september 2014 @ 14:01:

[...]

Yas! Je bent kwijt!!!!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 14:04:

[...]

O, je bent er weer! Ga nou maar niet zitten hannessen met een nieuwe ava, laat alles maar lekekr bij het bij het oude blijven. Daar houdt jouw soort van
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 14:02:

Je kan het een verdieping lager hebben over platjes.Hier word ik helemáál onrustig van hahahahahaa
Nu zie ik 'm ook.
Life is short. Eat dessert first.
Yas, het wordt een beetje now you see me, now you don't. Hou nou op met dat gehannes!!!!!
Yas, wat is dit voor onzin?
quote:hatsetats schreef op 21 september 2014 @ 14:06:

[...]

O, je bent er weer! Ga nou maar niet zitten hannessen met een nieuwe ava, laat alles maar lekekr bij het bij het oude blijven. Daar houdt jouw soort van

Vandaag is het D-Day in de UK
Geen bijzonderheden
quote:hatsetats schreef op 21 september 2014 @ 14:08:

Yas, het wordt een beetje now you see me, now you don't. Hou nou op met dat gehannes!!!!!

Ik doe helemaal niks

Ik wilde gewoon een andere foto en dat lukt niet.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven