Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Enjoy Pumps
Hachee kan je toch invriezen? Zou ik toch proberen. Doe ik ook met curry. Maak ik een heel grote pan en dan in kleine porties in de vriezer. Idem met een hartige taart.

Met dat koude weer ook wel lekker. Aardappel puree is zo gemaakt.

Kruiden pluk ik morgen wel. Vaak gaan beestjes schuilen in een lekkere bos kruiden.

(Herten zijn dus ook vleeseters. Die wassen en spoelen het gras niet. Ik kan me niet voorstellen dat ze nooit beestjes daar in hebben. )
Doe ik. Dank je. Jullie ook nog.

Het is vanwege Bowie, maar anders ....
quote:AllyMcBeal schreef op 13 januari 2016 @ 19:44:

Heb ik gisteren verdorie een hele pan hachee staan maken zit ik aan de droge beschuitjes en man alleen aan de hachee.

Ik begrijp je helemaal. Ik heb ook een heerlijke curry gemaakt gisteren. Staat ook op me te wachten tot ik weer beter ben.
quote:Pumps_italiaans schreef op 13 januari 2016 @ 19:59:

Doe ik. Dank je. Jullie ook nog.

Het is vanwege Bowie, maar anders ....Heb je de docu 5 years ook opgenomen van de week? Leuker dan DWDD.
quote:Goede-Fee schreef op 13 januari 2016 @ 20:00:

[...]

Ik begrijp je helemaal. Ik heb ook een heerlijke curry gemaakt gisteren. Staat ook op me te wachten tot ik weer beter ben.
I like being a mess. It's who I am.
quote:fietsie schreef op 13 januari 2016 @ 19:46:

[...]

Oh bah, ik weet hoe je je voelt. Beterschap!Is het bij jou al weer over? Dat geeft hoop.
Beterschap Ally
quote:AllyMcBeal schreef op 13 januari 2016 @ 20:03:

[...]

Is het bij jou al weer over? Dat geeft hoop.Ik heb zojuist boerenkool op en gisteren al weer pasta, dus ja het gaat weer prima.
Hier pizza van de pizzaboer.

En de auto lééft.
quote:Sid-returns schreef op 13 januari 2016 @ 20:06:

En de auto lééft.Hallelujah

En de auto lééft.
Beterschap ook Fee!
quote:Star schreef op 13 januari 2016 @ 20:07:

[...]

Hallelujah Een godswonder. We roepen al 3 jaar 'hij gaat het echt niet meer redden' en dan is er een kleine reparatie nodig en dan rijdt hij weer door.
quote:Sid-returns schreef op 13 januari 2016 @ 20:09:

[...]

Een godswonder. We roepen al 3 jaar 'hij gaat het echt niet meer redden' en dan is er een kleine reparatie nodig en dan rijdt hij weer door.Wat is het voor een soort?
Tis hier drukker met zieken dan in het ziekenhuistopic. Toch gek.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Star schreef op 13 januari 2016 @ 20:00:

[...]

Heb je de docu 5 years ook opgenomen van de week? Leuker dan DWDD.

Nee, maar daar ga ik even naar zoeken. Ik zie dat die een herhaling is.

Ik ga BRT en Canvas en de Duitsers even in de gaten houden.

Bedankt voor de tip.

Ik heb trouwens ook de CD China Girl. Veeeel CD's....

Ik heb meer dan ik dacht. Maar Lucky Tv van gisteren was mooi.

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/352009

In DWDD was een discussie over statistieken en criminaliteit. Publiek kon het niet meer volgen.

Het ging over een inschatting. Ik volg het maar half, maar je kan er soms wel leuke ideeën uit halen.

En de auto lééft.Wat goed. Je auto is waarlijk opgestaan, dus.
Hoera voor de Sidmobile.

We zijn sinds kort werk aan het maken van doschtertjes zindelijkheid. En dat heeft nogal voeten in aarde want ze is in principe al zindelijk: Ongelukjes als ze de luier niet aanheeft gebeuren nauwelijks meer, maar als ze iets voelt aankomen eist ze een luier. Potje of wc komen 'morgen' (we hadden haar nooit dat woord moeten leren).

Blijkt dat ze op de crèche al weken, zo niet maanden op de wc gaat
IMHO
quote:Jareth schreef op 13 januari 2016 @ 11:56:

Nou die geeft alleen hele oude topics, bij mij wel tenminste. Ik sluit liever aan dan dat ik een topic open. Ik ben blij dat je de smilies nog gebruikt, dan weet ik tenminste wie je bent
quote:Sid-returns schreef op 13 januari 2016 @ 20:09:

[...]

Een godswonder. We roepen al 3 jaar 'hij gaat het echt niet meer redden' en dan is er een kleine reparatie nodig en dan rijdt hij weer door.Ja zo eentje hebben wij er ook. Bijna 20 jaar oud
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 januari 2016 @ 20:17:

Hoera voor de Sidmobile.

We zijn sinds kort werk aan het maken van doschtertjes zindelijkheid. En dat heeft nogal voeten in aarde want ze is in principe al zindelijk: Ongelukjes als ze de luier niet aanheeft gebeuren nauwelijks meer, maar als ze iets voelt aankomen eist ze een luier. Potje of wc komen 'morgen' (we hadden haar nooit dat woord moeten leren).

Blijkt dat ze op de crèche al weken, zo niet maanden op de wc gaat Tip: "oeioei, we zijn de luiers vergeten/kwijt/opgegeten door een geit"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Hoera voor de Sidmobile.

Blijkt dat ze op de crèche al weken, zo niet maanden op de wc gaat

Kinderen zijn nare wezens.

Hoera voor de Sidmobile.

Blijkt dat ze op de crèche al weken, zo niet maanden op de wc gaat haha ze heeft jullie mooi bij de poot
Grimble

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven