Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 13 januari 2016 om 19:09
quote:Pumps_italiaans schreef op 13 januari 2016 @ 19:05:
Worteltjes doe ik altijd met kaasschaaf. Kan ook met dunschiller. Is het zo gepiept.
Slavink is toch een worstje met een plakje ham?
Daar zit zo'n kleurtje op. Doen ze of het een vogeltje is. Katten eten dat.
Kwarteltje.... is klein. Dan beter een stukje worst met een kostuum van een vinkje.
Hee, het is bijna carnaval. Misschien ga ik het dit jaar toch even vieren. Is al zo lang geleden.
Dat wordt steeds minder druk en dan ..... O, daar gaan ze misschien ook aanBranden.
Doe wel een masker van een lelijke vent op.
Schrijf je Miss Communicatie met 1 of 2 s?
volgeltjes, kleine vogeltjes. baaaaaah
een lelijkemannenmasker ,
Mister ugly zimbabwe 2015
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... ijkste-van-het-land.dhtml
Worteltjes doe ik altijd met kaasschaaf. Kan ook met dunschiller. Is het zo gepiept.
Kwarteltje.... is klein. Dan beter een stukje worst met een kostuum van een vinkje.
Hee, het is bijna carnaval. Misschien ga ik het dit jaar toch even vieren. Is al zo lang geleden.
Dat wordt steeds minder druk en dan ..... O, daar gaan ze misschien ook aanBranden.
volgeltjes, kleine vogeltjes. baaaaaah
een lelijkemannenmasker ,
Mister ugly zimbabwe 2015
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... ijkste-van-het-land.dhtml
woensdag 13 januari 2016 om 19:12
quote:Pumps_italiaans schreef op 13 januari 2016 @ 19:05:
Ik ook.
Miss Communicatie is goed, miscommunicatie ook. Misses Communicatie is met 3 x een s.
Ik ook.
Miss Communicatie is goed, miscommunicatie ook. Misses Communicatie is met 3 x een s.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 13 januari 2016 om 19:13
quote:yasmijn schreef op 13 januari 2016 @ 19:04:
[...]
Ik kook gelukkig nooit. Alleen soep.
Hij is een begenadigde chef gelukkig maar omdat ie geen vis lust (alleen kibbeling) gaat ie raar lopen doen als ik vis eet.
haha, de geur,straks moet hij het aanraken.
Het is echt een soort fobie dat niet vis eten, ik ken er ook een aantal.
[...]
Ik kook gelukkig nooit. Alleen soep.
Hij is een begenadigde chef gelukkig maar omdat ie geen vis lust (alleen kibbeling) gaat ie raar lopen doen als ik vis eet.
haha, de geur,straks moet hij het aanraken.
Het is echt een soort fobie dat niet vis eten, ik ken er ook een aantal.
woensdag 13 januari 2016 om 19:15
Edward Bell heeft ook de hoes Scary Monsters gemaakt.
https://upload.wikimedia. ... /David_Bowie_-_Heroes.ogg
En .... deze heb ik.
https://upload.wikimedia. ... /David_Bowie_-_Heroes.ogg
En .... deze heb ik.
woensdag 13 januari 2016 om 19:15
quote:fietsie schreef op 13 januari 2016 @ 13:16:
Wat kun je bij wijze van lunch eten met mayonaise?
Ik had een boodschappenpakket gewonnen en daar zat een pot Helman mayonaise in. Jeetje wat is dat lekker! Nu zit ik gewoon te verzinnen waar ik die mayo nog meer op kan doen, om er nog iets van te nemen. Op mijn eerste boterham had ik tomaat, met een schrapje mayo, maar tomaat is nu op. Verder is de koelkast ook aardig leeg.Op niks; gewoon met je vinger (likkepot) door de pot.
Wat kun je bij wijze van lunch eten met mayonaise?
Ik had een boodschappenpakket gewonnen en daar zat een pot Helman mayonaise in. Jeetje wat is dat lekker! Nu zit ik gewoon te verzinnen waar ik die mayo nog meer op kan doen, om er nog iets van te nemen. Op mijn eerste boterham had ik tomaat, met een schrapje mayo, maar tomaat is nu op. Verder is de koelkast ook aardig leeg.Op niks; gewoon met je vinger (likkepot) door de pot.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 13 januari 2016 om 19:17
Oorsprong van de naam blinde vink
))
Wie bij de slager of in de supermarkt een blinde vink koopt, krijgt een opgerold lapje vlees, gevuld met gehakt, vet of groente. Het is natuurlijk een rare naam voor een culinair gerecht. Waarom noemt men een stukje vlees nou blinde vink? Wat heeft dat vlees met een vink te maken? En waarom dan ook nog een blinde vink? De reden is dat ooit iemand bedacht heeft dat dit stukje vlees qua vorm veel lijkt op een echte blinde vink, waarna het lapje vlees deze naam kreeg en die naam ingeburgerd raakte. Een echte blinde vink is een geblinddoekte zangvogel. Bij wedstrijden werden vinken soms geblinddoekt, omdat ze dan beter gingen zingen. Vroeger werden vinken soms zelfs bewerkt met een hete naald. Daarmee werden de ogen van het vogeltje verwoest om het vogeltje mooier in een kooitje te laten zingen.
Wie bij de slager of in de supermarkt een blinde vink koopt, krijgt een opgerold lapje vlees, gevuld met gehakt, vet of groente. Het is natuurlijk een rare naam voor een culinair gerecht. Waarom noemt men een stukje vlees nou blinde vink? Wat heeft dat vlees met een vink te maken? En waarom dan ook nog een blinde vink? De reden is dat ooit iemand bedacht heeft dat dit stukje vlees qua vorm veel lijkt op een echte blinde vink, waarna het lapje vlees deze naam kreeg en die naam ingeburgerd raakte. Een echte blinde vink is een geblinddoekte zangvogel. Bij wedstrijden werden vinken soms geblinddoekt, omdat ze dan beter gingen zingen. Vroeger werden vinken soms zelfs bewerkt met een hete naald. Daarmee werden de ogen van het vogeltje verwoest om het vogeltje mooier in een kooitje te laten zingen.
woensdag 13 januari 2016 om 19:18
quote:Cateautje schreef op 13 januari 2016 @ 19:17:
))
woensdag 13 januari 2016 om 19:24
Ahaaa... De eerste keer dat ik die vlees vinken bakte. Toen waren ze niet gaar.
De aardappels ook niet. Ik wist zelfs niet hoe lang ze moesten koken.
Ach, als ze die jeugd van de straat willen houden. Koken leren. Er is zoveel. Een schortje met een sterke rits aan.
Heeeee, zo kunnen ze ook de straat op. Doen er gewoon een plasgootje in. Luiertje is te duur.
Scheelt afval. Een duurzame kuisheidsgordel voor mannen. Zo'n omgekeerde lange jas met een slotje.
Plaspotje kan in de jaszak. Zo'n mannenburka met pijpen.
Ik ga al....
Ik ga al...
Bij mij pakt de verf nog prima. Na 3 haar wassingen zit de kleur er nog redelijk goed in.
De aardappels ook niet. Ik wist zelfs niet hoe lang ze moesten koken.
Ach, als ze die jeugd van de straat willen houden. Koken leren. Er is zoveel. Een schortje met een sterke rits aan.
Heeeee, zo kunnen ze ook de straat op. Doen er gewoon een plasgootje in. Luiertje is te duur.
Scheelt afval. Een duurzame kuisheidsgordel voor mannen. Zo'n omgekeerde lange jas met een slotje.
Plaspotje kan in de jaszak. Zo'n mannenburka met pijpen.
Ik ga al....
Ik ga al...
Bij mij pakt de verf nog prima. Na 3 haar wassingen zit de kleur er nog redelijk goed in.