Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ben de pil gaan slikken om die reden, maar dat was wel een beetje de standaardoplossing voor veel problemen in de jaren negentig.
Klaarkomen hielp bij mij ook altijd wel. En van de dokter kreeg ik hele bijzondere pijnstillers. Daar werd ik lekker high van. Zat ik met een gelukzalige glimlach in de les Frans.
Bah even een ego post.

Dochter van 4 komt vandaag helemaal blij thuis dat ze is uitgenodigd voor een feestje. Kijk ik op de kaart, staat de naam van een klasgenootje erop. Dus ik contact zoeken met ouders wat de bedoeling was (mischien waren uitnodigingen verwisseld?). Is het per ongeluk aan haar uitgedeeld. En ze mag dus niet komen.

Kind huilen toen ik het ging vertellen

In hun geval had ik mooi gezegd, och foutje maar laat haar maar ook lekker komen.

Vond het zo sneu!
Wat stom Bridgette! En inderdaad, dan laat je dat ene kind toch ook nog komen. Om nu te zeggen dat ze niet mag komen is wel erg cru.
quote:BridgetteDubois schreef op 06 januari 2016 @ 20:36:

Bah even een ego post.

Dochter van 4 komt vandaag helemaal blij thuis dat ze is uitgenodigd voor een feestje. Kijk ik op de kaart, staat de naam van een klasgenootje erop. Dus ik contact zoeken met ouders wat de bedoeling was (mischien waren uitnodigingen verwisseld?). Is het per ongeluk aan haar uitgedeeld. En ze mag dus niet komen.

In hun geval had ik mooi gezegd, och foutje maar laat haar maar ook lekker komen.

Vond het zo sneu!Dat! Wat ontzettend sneu.
Wat sneu, Bridgette.
quote:BridgetteDubois schreef op 06 januari 2016 @ 20:36:

Bah even een ego post.

Vond het zo sneu!Ach dat is sneu ja. Wat een kutviolen ook zulke ouders. Ten eerste dat ze niet wat meer zorgvuldigheid betrachten bij het uitdelen, en ten tweede dat ze zo'n kind dan niet gewoon erbij uitnodigen. Echt, sommige mensen...
He bridgette...

Zo had ik een keer drie kinderen teveel. Een moest huilen dat ze niet mocht komen, andere had ik de naam verkeerd van verstaan van oudste en verkeerd uitgenodigd, andere haar zusje keek zo zielig.

Maakt het uit.

Echt stom van die mensen.
Bah Bridgette, wat zielig.

Had ik inderdaad gedaan, wat jij zei, als ik die ouders was. Had ze ook mogen komen.

Mijn dochter mag eigenlijk nooit op feestjes komen.

Elf meisjes in de klas en dan gaan er tien naar het feestje en zij niet.

Ik probeer er niet over na te denken, het is té treurig.
Nee niet leuk! Stom!
quote:Eleonora-1 schreef op 06 januari 2016 @ 20:41:

Had ik inderdaad gedaan, wat jij zei, als ik die ouders was. Had ze ook mogen komen.

Jeetje, wat lullig.

Hier 10 jongens en de meesten nodigen iedereen uit.
Ja ik laat kind ook nooit alleen die dingen uitnodigen. Wij delen ze uit met de auto en niet in de klas.

Bovendien zijn wij ook niet van het 'je mag uiterlijk 4 kinderen". Hangt natuurlijk ook wel af van wat je gaat doen.

Maar ik zou dit nooit zo opgelost hebben. En ik me nu natuurlijk rot voelen dat ik dit aan dochter moest vertellen.

Morgen mag ik kaartje dus teruggeven

Ik probeer er niet over na te denken, het is té treurig.Wauw.... dit zou van mij dus niet mogen. We gaan niet alle meiden uitnodigen en 1 dan niet. Wij hadden er afgelopen jaren wel 13 rondrennen hier.
quote:vruchtgebruik schreef op 06 januari 2016 @ 20:41:

He bridgette...

Zo had ik een keer drie kinderen teveel. Een moest huilen dat ze niet mocht komen, andere had ik de naam verkeerd van verstaan van oudste en verkeerd uitgenodigd, andere haar zusje keek zo zielig.

Maakt het uit.

Echt stom van die mensen.Precies, wat maakt het nou uit.....
Ach, Eleonora, wat naar. Gaat ze al gauw naar het voortgezet? Dat kan een hele hoop veranderen.

Ik had een extra kindje er ook wel bij kunnen hebben, Bridgette. Cakejes genoeg om te versieren, lijkt me.

Ik probeer er niet over na te denken, het is té treurig.Dat snap ik dan weer niet van die ouders. Tenminste, als ze weten dat er een meisje niet wordt uitgenodigd en alle andere wel, dan stuur je toch erop dat dat ene meisje ook mag komen? Buitengesloten worden is zo naar.

Wat Sneu Bridgette!

Leo: Niet leuk, gemeen zelfs!

Ik kan er niks aardigs over zeggen. Hopelijk wordt het vervolgonderwijs een groot feest voor dochter, en komen deze ouders zichzelf nog eens tegen.
Ja Leo, dat van jou overtreft alles... wat zielig. Als ze bij mijn dochter in de klas zat.... pfff buitensluiten ben ik zo tegen. Arm kind!
Bridgette, heeft je dochter wel leuke vriendinnetjes in haar groep? Dan misschien die dag met een paar meisjes iets leuks doen?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 januari 2016 @ 20:45:

[...]

Dat snap ik dan weer niet van die ouders. Tenminste, als ze weten dat er een meisje niet wordt uitgenodigd en alle andere wel, dan stuur je toch erop dat dat ene meisje ook mag komen? Buitengesloten worden is zo naar.

In het begin was dat ook zo.

Vorig jaar, toen ze daar naar school ging nadat ze weggepest was op haar oude school.

Maar ze is gewoon stil, rustig en op zichzelf, vindt een drukke groep lastig, heeft asperger, en ja, ze doet dus niet leuk genoeg mee, vandaar dat de kinderen haar weer links laten liggen.

Van de ouders krijg ik eigenlijk nooit iets mee. Groep acht he, dan staan de ouders niet meer op het schoolplein.

Ik probeer er niet over na te denken, het is té treurig.Belachelijk en ook dat verhaal van Bridgette, echt te stom voor woorden.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 januari 2016 @ 20:56:

[...]

In het begin was dat ook zo.

Vorig jaar, toen ze daar naar school ging nadat ze weggepest was op haar oude school.

Maar ze is gewoon stil, rustig en op zichzelf, vindt een drukke groep lastig, heeft asperger, en ja, ze doet dus niet leuk genoeg mee, vandaar dat de kinderen haar weer links laten liggen.

Van de ouders krijg ik eigenlijk nooit iets mee. Groep acht he, dan staan de ouders niet meer op het schoolplein.Ik herinner me dat ze zo blij was op haar nieuwe school omdat ze daar leuke kinderen had ontmoet. Zo jammer dat het dan toch niet goed lukt. Heeft ze wel 1 op 1 contacten?
Overigens had ik met een kinderfeestje een keer de hele klas van mijn broertje.

Hij was de uitnodigingen iedere keer vergeten, maar had wel in de klas geroepen dat hij z'n kinderfeestje gaf. Inclusief datum en tijd.

28 (!) rennende en gillende kinderen van een jaar of 8/9.

Help.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven