Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 15 maart 2016 @ 12:41:

[...]

Heeft het gewerkt? Yep
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Het valt mij op dat het momenteel 16-jarige meisjes regent. Grotendeels omdat ze nog niet uitgemergeld zijn en dus moeten afvallen. Was er niet een minimumleeftijd van 18?
Oh dear, how sad, never mind.
Nee, 16 helaas...

Maar je hebt gelijk. Een hoop uitgemergelde 16-jarigen de laatste tijd.
Ik sla die topics bijna altijd over. Kan het niet aanzien...
Oh verhip, 16 ja. Verwarrend kopje in de huisregels, want minderjarig ben je tot 18. Maar goed, ik had die regel dus verkeerd in m'n hoofd zitten.

Ik ga die topics ook maar overslaan, denk ik. Tenenkrommend. "Ik ben 1,66 en 56 kilo, maar vind dat ik er beter uitzie als ik 51 kilo weeg. Is een peer als avondeten dan teveel?"
Oh ja, en die appel en 6 wortels voor lunch. En je dan afvragen of dat gezond is...
quote:borboletas schreef op 15 maart 2016 @ 13:39:

Oh ja, en die appel en 6 wortels voor lunch. En je dan afvragen of dat gezond is...Ik fantaseerde zelf een voorbeeld bij elkaar, maar dat was m'n inspiratie ja.
Hier zie ik anders alleen dikke vrouwen met zure snoetjes. Jonge meisjes die aardig en vriendelijk zijn.

Helemaal niet wat hier aan het posten is. Op de markt is ook nog best wel wat leuks te koop in grote maten.
quote:Pumps_italiaans schreef op 15 maart 2016 @ 13:45:

Hier zie ik anders alleen dikke vrouwen met zure snoetjes. Jonge meisjes die aardig en vriendelijk zijn.

Helemaal niet wat hier aan het posten is. Op de markt is ook nog best wel wat leuks te koop in grote maten.Op het forum?
Geraspte wortel met rozijnen, honing en dan yoghurt of met kwark op een stukje brood.

Zes uit een van die kleine bosjes wortels is helemaal niet zoveel. Caroteen is gezond.

Ik heb trek...
quote:Ttass28 schreef op 15 maart 2016 @ 13:48:

[...]

Op het forum?Juist niet. Ik zie ze IRL. Op de streetwalk zeg maar. Is een verademing. (Ik zag gisteren The Matrix. [img]null[/img]

EDIT: O nee, ik zag ook dikke vrouwen die erg leuk waren. Geen zeur, maar leuk en aardig. (Bedenk dat ik nog iets belangrijks moet doen.)
quote:Hayek schreef op 15 maart 2016 @ 13:41:

[...]

Ik fantaseerde zelf een voorbeeld bij elkaar, maar dat was m'n inspiratie ja. Het ergste is dat zo'n TO dan ook nog begrip en bijval krijgt om als een konijn te gaan leven
quote:Hayek schreef op 15 maart 2016 @ 13:37:

Oh verhip, 16 ja. Verwarrend kopje in de huisregels, want minderjarig ben je tot 18. Maar goed, ik had die regel dus verkeerd in m'n hoofd zitten.

Ik ga die topics ook maar overslaan, denk ik. Tenenkrommend. "Ik ben 1,66 en 56 kilo, maar vind dat ik er beter uitzie als ik 51 kilo weeg. Is een peer als avondeten dan teveel?"Ik kan het niet laten om te reageren, maar moet oppassen dat ik niet te sarcastisch reageer. Meestal zijn het echt heel jonge meiden. Wie weet denkt er eentje na en stopt ze dan met zo'n idioot eetpatroon.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Mikadoos schreef op 15 maart 2016 @ 13:55:

[...]

Het ergste is dat zo'n TO dan ook nog begrip en bijval krijgt om als een konijn te gaan leven Dat vind ik het lastigste. Kan er niet mee omgaan eigenlijk.
Is het ook Hayek. Ik heb weleens een poging gewaagd en zie anderen het ook heel vaak doen, maar men leest er gewoon overheen en reageert alleen maar op datgene wat in hun straatje past. Niet alleen in dat soort topics overigens, maar dat terzijde
Maar eigenlijk zwart/wit bekeken, ze zeggen dat ze 16 zijn, zou de viva dan de leeftijdsgrens moeten verhogen?
Ach, die meiden eten dan tenminste nog groentes vandaag de dag.
quote:WD-40 schreef op 15 maart 2016 @ 14:24:

Maar eigenlijk zwart/wit bekeken, ze zeggen dat ze 16 zijn, zou de viva dan de leeftijdsgrens moeten verhogen?Kunnen ze doen maar die meiden kunnen dan ook zeggen dat ze 20 zijn. Wie controleert dat?
quote:Peacy schreef op 15 maart 2016 @ 14:28:

Ach, die meiden eten dan tenminste nog groentes vandaag de dag.Hmmm....ik hoor juist veel 'hoeffiknieh's en williknieh's.
quote:Peacy schreef op 15 maart 2016 @ 14:28:

Ach, die meiden eten dan tenminste nog groentes vandaag de dag.Ik heb inderdaad wel het idee dat de jeugd nu veel bewuster met eten omgaat dan 'vroegah'. Dat is op zich positief.
quote:borboletas schreef op 15 maart 2016 @ 14:46:

[...]

Ik heb inderdaad wel het idee dat de jeugd nu veel bewuster met eten omgaat dan 'vroegah'. Dat is op zich positief.De meisjes dan, de jongens nog niet, vaak veranderen die als ze achter in de 20 zijn.
quote:WD-40 schreef op 15 maart 2016 @ 14:47:

[...]

De meisjes dan, de jongens nog niet, vaak veranderen die als ze achter in de 20 zijn.Ik heb een uitzondering. Maar dat komt misschien ook door pre puberteit.
Helemaal waar. Ik zie nog (te) regelmatig jonge jongens in de supermarkt met kaasbroodjes en energydrink voor de lunch.
quote:Grobbekuiken schreef op 15 maart 2016 @ 14:45:

[...]

Hmmm....ik hoor juist veel 'hoeffiknieh's en williknieh's.

Oeps, dan hebben ze aan mij een verkeerde. Dan mogen ze of zelf keuze maken als ik vraag wat ze willen eten of ze eten in ieder geval 1 hap.

Nu moet ik wel toegeven, ondanks dat ik over Broer andere verhalen hoor van vader, hij bij ons alles eet.
Nee hoor, met zoon nergens last van. Die eet vrijwel alles wat ik 'm voor zet, ook als ie het minder lekker vindt.

Heb het vooral over zijn leeftijdsgenoten in onze omgeving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven