Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:borboletas schreef op 15 maart 2016 @ 14:54:

Helemaal waar. Ik zie nog (te) regelmatig jonge jongens in de supermarkt met kaasbroodjes en energydrink voor de lunch.Dat viel mij laats ook heel erg op. 8 jarigen die energy drank kopen ouders weten niets. Ze moeten de leeftijd verhogen wat betreft energydrank.
quote:borboletas schreef op 15 maart 2016 @ 14:54:

Helemaal waar. Ik zie nog (te) regelmatig jonge jongens in de supermarkt met kaasbroodjes en energydrink voor de lunch.

Vanochtend had er eentje in de winkel een kilo paaseitjes als ontbijt, klasgenoot naast hem zei nog dat het niet gezond was, commentaar van de andere jongen was dat hij daar geen boodschap aan had. Klasgenoot die zei dat het niet gezond was stond met 2 saucijzenbroodjes en energiedrank in de handen.

( ze stonden voor ons bij de kassa)
Ik denk idd dat de meeste jongens zich niet druk maken over gezond eten. Meisjes zie je het dan vaak weer in het extreme trekken waardoor het alsnog ongezond is.
Interessante discussie over kinderen die energydrank/troep kopen hoe ga je als ouder hier mee om? Dat vraag ik mij af.
Energydrink zou hier uit den boze zijn. Zeker basisschool kinderen. Daarna raak je het zicht een beetje kwijt maar hopelijk heb ik ze dan overtuigd van hoe slecht het is....
Ik heb verteld wat de gevolgen kunnen zijn. (Geen moeder hier, wel een broertje opgevoed).

Helaas drinkt mijn vriend het wel, maar niet als broer er is.
Ik verbied overigens niks, maar na 1 slok, vond hij het zo vies, dat hij het nooit meer dronk. Hij is toch al meer van de water en ranja.
Och, af en toe een energy-drink is toch niet zo erg? Of mogen jullie kinderen ook nooit koffie gaan drinken?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zit boordevol vitaminen
Nou dat zeg ik dus. Zolang ze op de basisschool zitten bepaal ik wat er in de rugzak meegaat. Daarna raak je daar het zicht een beetje op kwijt dus kun je hoog en laag springen.

Verbieden werkt overigens alleen averechts is mijn ervaring.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 maart 2016 @ 15:58:

Nou dat zeg ik dus. Zolang ze op de basisschool zitten bepaal ik wat er in de rugzak meegaat. Daarna raak je daar het zicht een beetje op kwijt dus kun je hoog en laag springen.

Verbieden werkt overigens alleen averechts is mijn ervaring.Uit onderzoek is gebleken dat verbieden heel goed werkt juist.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 15 maart 2016 @ 16:00:

[...]

Uit onderzoek is gebleken dat verbieden heel goed werkt juist.Zal best. Maar ik heb vaak genoeg vriendinnetjes gehad die iets absoluut niet mochten van hun ouders en dan stiekem helemaal losgingen. Ik mocht van mijn moeder gewoon een wijntje op zaterdagavond en ben nooit zo uit mijn dak gegaan...
Het hele wetboek draait om verbieden. En dat er criminelen zijn bewijst dan zeker dat verboden niet werken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:KyloRen schreef op 15 maart 2016 @ 16:12:

Waar ik werkte (supermarkt) hebben ze een tijdje de prijzen van energy drankjes omhoog gegooid. Werkte wel, verkocht ineens een stuk minder... Totdat ze te veel klachten kregen, en weer de normale prijs gingen hanteren.

Ja het giga duur maken is ook zo wat. Af en toe een energydrankje moet kunnen. Maar mijn broertje vond 4 blikjes per dag af en toe

Dus die lag te stuiteren in zn bed.. en maar afvragen waarom hij zo slecht sliep.
Ja want diurder maken helpt ook met tabak
Ik denk dat het goed is hoe jij het hebt gedaan Peac. Je broertje heeft het geproefd en hij vond het smerig. De lol is er dan wel af en het spannende van een verboden product ook
quote:hatsetats schreef op 15 maart 2016 @ 16:39:

En wederom begrijp ik niet waar deze reactie op slaat?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 15 maart 2016 @ 16:54:

[...]

En wederom begrijp ik niet waar deze reactie op slaat?+1
quote:BridgetteDubois schreef op 15 maart 2016 @ 16:37:

Ik denk dat het goed is hoe jij het hebt gedaan Peac. Je broertje heeft het geproefd en hij vond het smerig. De lol is er dan wel af en het spannende van een verboden product ook Laten we het hopen!
quote:doornroosje9 schreef op 15 maart 2016 @ 16:54:

[...]

En wederom begrijp ik niet waar deze reactie op slaat?Dat is een smiley. Die staat voor Roll on floor laughing. Oftewel, ik moet erg lachen.
quote:hatsetats schreef op 15 maart 2016 @ 16:59:

[...]

Dat is een smiley. Die staat voor Roll on floor laughing. Oftewel, ik moet erg lachen.

Dat weet ik.

Maar waarom moet je lachen dan?
quote:hatsetats schreef op 15 maart 2016 @ 16:59:

[...]

Dat is een smiley. Die staat voor Roll on floor laughing. Oftewel, ik moet erg lachen.Dat had ik door. Maar op welke post slaat het?
quote:Peacy schreef op 15 maart 2016 @ 17:00:

[...]

Dat weet ik.

Maar waarom moet je lachen dan?

O. Is dat de vraag, dat was me niet duidelijk

Ik moest lachen om domheid. Sommige mensen worden daar treurig van, ik altijd erg vrolijk.
Ik word idd vaak treurig van domheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven