Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Als het niet mag dan doen we er nog eentje: TVP

Voila
quote:Mikadoos schreef op 28 februari 2016 @ 18:41:

Als het niet mag dan doen we er nog eentje: TVP

Voila Beetje recalcitrante bui?
Tjezus, wat vals
Omdat ik het topic zelf niet wil vervuilen: ik zit met gefronste wenkbrauwen het topic 'ik lig in het ziekenhuis' te lezen. Maakt ze zich serieus druk om geld terwijl ik volgens mij genoeg topics over vakanties enzo heb gelezen?
Je bent zelf een theepot
Aandacht, alles voor aandacht.
quote:Moiren_ schreef op 28 februari 2016 @ 20:35:

Aandacht, alles voor aandacht.

Really?

Ik ga er nog maar even vanuit dat ze wel ziek was/is maar het een beetje dramatiseert verder
Je bent zelf een theepot
quote:MevrouwJack schreef op 28 februari 2016 @ 19:11:

[...]

Beetje recalcitrante bui? Komt echt maar heel zelden voor
quote:MevrouwJack schreef op 28 februari 2016 @ 18:00:

Teeveepee

En nee dat mocht niet meer maar ik doe het toch Jij durft zeg.
I like being a mess. It's who I am.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 februari 2016 @ 20:40:

[...]

Really?

Ik ga er nog maar even vanuit dat ze wel ziek was/is maar het een beetje dramatiseert verder

Ze zal zeker echt ziek zijn.

Maar het is net zoiets als: O, ik heb een slagaderlijke bloeding, het bloed spuit tegen het plafond, ik voel me lichthoofdig worden en ik krijg het koud.

Zal ik er een pleister op plakken?
quote:SuzanneSuus schreef op 28 februari 2016 @ 20:40:

[...]

Really?

Ik ga er nog maar even vanuit dat ze wel ziek was/is maar het een beetje dramatiseert verderIk zat daar met verbazing te lezen en vind het iets minder geloofwaardig worden inmiddels. Maar ik wilde daar ook niks zeggen. Dit kan toch bijna niet kloppen zo?
quote:Isa_Bela schreef op 28 februari 2016 @ 20:43:

[...]

Ik zat daar met verbazing te lezen en vind het iets minder geloofwaardig worden inmiddels. Maar ik wilde daar ook niks zeggen. Dit kan toch bijna niet kloppen zo?Oh, ze zal,best ziek zijn, dat geloof ik wel. Maar dat gedoe over geld en dat aanmodderen niet. Als ze zo ziek is geworden thuis dan lijkt het me sterk dat je op vief gaat typen ipv een dokter te bellen of desnoods op de bank gaat liggen ziek zijn.
Je bent zelf een theepot
Waarom neem je het hoogste eigen risico als je dat niet kan dragen. Vreemd.
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 28 februari 2016 @ 20:55:

Waarom neem je het hoogste eigen risico als je dat niet kan dragen. Vreemd.Dat is wel typerend hoor.
Kunnen mensen niet zelf nadenken?? Jesus zeg, je kind sport drie avonden intensief tot laat, slaapt slecht en je denkt aan melatonine, zonder eerst de omstandigheden aan te passen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SuzanneSuus schreef op 28 februari 2016 @ 20:53:

[...]

Oh, ze zal,best ziek zijn, dat geloof ik wel. Maar dat gedoe over geld en dat aanmodderen niet. Als ze zo ziek is geworden thuis dan lijkt het me sterk dat je op vief gaat typen ipv een dokter te bellen of desnoods op de bank gaat liggen ziek zijn.Oh ja, ik geloof ook wel dat ze ziek is hoor. Maar misschien niet zo dramatisch als ze het nu beschrijft. Maar goed, ik laat het verder maar.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 februari 2016 @ 20:31:

Omdat ik het topic zelf niet wil vervuilen: ik zit met gefronste wenkbrauwen het topic 'ik lig in het ziekenhuis' te lezen. Maakt ze zich serieus druk om geld terwijl ik volgens mij genoeg topics over vakanties enzo heb gelezen?Ik vind het sowieso weer bijzonder. Zogenaamd halfdood een topic openen.
.
Te Vreemd dát verhaal met die Pleister
quote:hatsetats schreef op 28 februari 2016 @ 20:56:

Kunnen mensen niet zelf nadenken?? Jesus zeg, je kind sport drie avonden intensief tot laat, slaapt slecht en je denkt aan melatonine, zonder eerst de omstandigheden aan te passen.

Nee ben je niet goed is een lekkere reactie.

Mijn kind krijgt het ook.
quote:Star schreef op 28 februari 2016 @ 21:01:

[...]

Nee ben je niet goed is een lekkere reactie.

Mijn kind krijgt het ook.Ik gelof zomaar dat jij dat niet a) zomaar op verzoek van kind doet en b) eerst iets anders hebt geprobeerd en dit niet je eerste maar eerder je laatste optie was.
quote:SaveTheDay schreef op 28 februari 2016 @ 21:01:

Te Vreemd dát verhaal met die Pleister

Een dokter bellen?

Echt? Denken jullie dat?
quote:Star schreef op 28 februari 2016 @ 20:58:

[...]

Ik vind het sowieso weer bijzonder. Zogenaamd halfdood een topic openen.Ja vind ik ook bijzonder. Moet je hier de (sommige) reacties eens zien als iemand met griep een topic opent. Maar dit kan ineens wel gewoon.
.
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 februari 2016 @ 21:07:

[...]

Ja vind ik ook bijzonder. Moet je hier de (sommige) reacties eens zien als iemand met griep een topic opent. Maar dit kan ineens wel gewoon.Ik denk dat heel veel mensen dit met gefronste wenkbrauwen lezen maar weten dat het geen nut heeft om te reageren
quote:hatsetats schreef op 28 februari 2016 @ 21:03:

[...]

Ik gelof zomaar dat jij dat niet a) zomaar op verzoek van kind doet en b) eerst iets anders hebt geprobeerd en dit niet je eerste maar eerder je laatste optie was.Dat klopt dan wel, maar je reacties kwamen niet zo leuk binnen.
quote:hatsetats schreef op 28 februari 2016 @ 20:56:

Precies.

Ik dènk een beetje blind door het sporttalent van kind
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven