Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 18 april 2016 om 19:25
Vooral in de groeimaanden heb ik de motherload aan bezoek. Meestal rond de 60 per dag. Maar ik check bijna nooit statistieken. Ik vind bloggen gewoon leuk. En moestuinen komen eindelijk uit de geitenwollen sokken hoek, dat scheelt ook. Gek genoeg komen de meeste reacties op fotoweek artikelen. Kennelijk vinden mensen dat toch leuk.
Ik mag soms ook artikelen testen van bijvoorbeeld pokon of Gardena. Dan mag ik het artikel houden. Ik ben begonnen met bloggen toen ik begon met mijn tuin te her-shapen
Ik mag soms ook artikelen testen van bijvoorbeeld pokon of Gardena. Dan mag ik het artikel houden. Ik ben begonnen met bloggen toen ik begon met mijn tuin te her-shapen
maandag 18 april 2016 om 19:33
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 april 2016 @ 17:49:
[...]
En ineens was ook zij een forum- knuffel - iets. Onbegrijpelijk.
Ze is volgens mij oprecht heel lief. En er zitten een paar steekjes los.
Na de discussie over of mannen wel of niet vriendschappen met vrouwen kunnen (en in haar geval: mogen) hebben, heb ik besloten geen serieuze discussies meer met haar aan te gaan........
[...]
En ineens was ook zij een forum- knuffel - iets. Onbegrijpelijk.
Na de discussie over of mannen wel of niet vriendschappen met vrouwen kunnen (en in haar geval: mogen) hebben, heb ik besloten geen serieuze discussies meer met haar aan te gaan........
Oh dear, how sad, never mind.
maandag 18 april 2016 om 19:36
Ja moestuinen zijn helemaal hot, en inderdaad bloggen is gewoon hartstikke leuk. Gaaf dat je behoorlijk wat bezoekers hebt op je blog, met onderwerpen die interesse wekken
Ik heb heel lang een fotoblog gehad, want fotograferen is een hobby van me en dat sloeg ook erg aan. Ik kreeg ook altijd fijne commentaren. Maar ook tips en trucs van anderen waar ik weer heel veel van heb geleerd.
Ik heb heel lang een fotoblog gehad, want fotograferen is een hobby van me en dat sloeg ook erg aan. Ik kreeg ook altijd fijne commentaren. Maar ook tips en trucs van anderen waar ik weer heel veel van heb geleerd.
maandag 18 april 2016 om 19:36
quote:Hayek schreef op 18 april 2016 @ 19:33:
[...]
Ik kan het wederom niet laten.
Wie houdt me nou toch een keer tegen?
[...]
Ik kan het wederom niet laten.
Wie houdt me nou toch een keer tegen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 18 april 2016 om 19:38
[...]
Na de discussie over of mannen wel of niet vriendschappen met vrouwen kunnen (en in haar geval: mogen) hebben, heb ik besloten geen serieuze discussies meer met haar aan te gaan........Mijn gedachte. Maarja, ik ben dan ook fan van haar
[...]
Na de discussie over of mannen wel of niet vriendschappen met vrouwen kunnen (en in haar geval: mogen) hebben, heb ik besloten geen serieuze discussies meer met haar aan te gaan........Mijn gedachte. Maarja, ik ben dan ook fan van haar
maandag 18 april 2016 om 20:20
[...]
Na de discussie over of mannen wel of niet vriendschappen met vrouwen kunnen (en in haar geval: mogen) hebben, heb ik besloten geen serieuze discussies meer met haar aan te gaan........Lief? Nee, ik vind het niet lief.
[...]
Na de discussie over of mannen wel of niet vriendschappen met vrouwen kunnen (en in haar geval: mogen) hebben, heb ik besloten geen serieuze discussies meer met haar aan te gaan........Lief? Nee, ik vind het niet lief.
Je bent zelf een theepot
maandag 18 april 2016 om 20:22
maandag 18 april 2016 om 20:25
quote:Mikadoos schreef op 18 april 2016 @ 19:36:
Ja moestuinen zijn helemaal hot, en inderdaad bloggen is gewoon hartstikke leuk. Gaaf dat je behoorlijk wat bezoekers hebt op je blog, met onderwerpen die interesse wekken
Ik heb heel lang een fotoblog gehad, want fotograferen is een hobby van me en dat sloeg ook erg aan. Ik kreeg ook altijd fijne commentaren. Maar ook tips en trucs van anderen waar ik weer heel veel van heb geleerd.Ik ben wel een sucker voor blogs met mooie foto's. Kan ik me avond aan avond mee vermaken. Foodblogs vind ik ook altijd leuk.
Ik heb heel lang een fotoblog gehad, want fotograferen is een hobby van me en dat sloeg ook erg aan. Ik kreeg ook altijd fijne commentaren. Maar ook tips en trucs van anderen waar ik weer heel veel van heb geleerd.Ik ben wel een sucker voor blogs met mooie foto's. Kan ik me avond aan avond mee vermaken. Foodblogs vind ik ook altijd leuk.
maandag 18 april 2016 om 20:27
maandag 18 april 2016 om 20:29
maandag 18 april 2016 om 20:29
maandag 18 april 2016 om 20:32
quote:Nouschi schreef op 18 april 2016 @ 20:29:
[...]
Handig. In de zomer is privacy minder belangrijk?
Nee dan starten de meeste mensen met een moestuin.
Ik plaats ook nooit foto's van mezelf of mijn kinderen op mijn blog. In de winter is er ook minder te doen in de tuin. Daarom zet ik hem in de winter op privé. Dan kijk ik met smart uit naar de kortste dag.
[...]
Handig. In de zomer is privacy minder belangrijk?
Nee dan starten de meeste mensen met een moestuin.
Ik plaats ook nooit foto's van mezelf of mijn kinderen op mijn blog. In de winter is er ook minder te doen in de tuin. Daarom zet ik hem in de winter op privé. Dan kijk ik met smart uit naar de kortste dag.
maandag 18 april 2016 om 20:39
maandag 18 april 2016 om 20:42
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 april 2016 @ 20:29:
[...]
Vanwege haar wijze woorden?
Haar ludieke schrijfstijl?
Vanwege haar " ik-ben-zo'n-lekkere-gekke-meid "?
Of...?In de eerste plaats omdat ik elk mens waardeer om wie hij/zij is. Ik erger me niet snel aan mensen. Maar bij deze persoon is het vooral omdat ik vermoed dat zij met een hele grote rugzak sjouwt. Ik lees tussen de regels door veel verdriet en dat alleen al maakt dat ik haar nooit zal afbranden om de (vaak ook wel grappige) gekkigheid die ze weleens op het internet zet.
[...]
Vanwege haar wijze woorden?
Haar ludieke schrijfstijl?
Vanwege haar " ik-ben-zo'n-lekkere-gekke-meid "?
Of...?In de eerste plaats omdat ik elk mens waardeer om wie hij/zij is. Ik erger me niet snel aan mensen. Maar bij deze persoon is het vooral omdat ik vermoed dat zij met een hele grote rugzak sjouwt. Ik lees tussen de regels door veel verdriet en dat alleen al maakt dat ik haar nooit zal afbranden om de (vaak ook wel grappige) gekkigheid die ze weleens op het internet zet.