Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 18 april 2016 om 13:05
quote:Mikadoos schreef op 18 april 2016 @ 12:57:
Ja dat geloof ik direct, dat is toch weer even een hele omschakeling. Hoeveel uren werk je in de week als ik vragen mag?
Ik zit in proeftijd 32 uur avond of ochtenddienst of weekends. Het is super druk nu met toeristen.
ik heb het geld hard nodig op het moment omdat wij gaan verhuizen.
Het is een enorme omschakeling het is wel leuk. Leuke collega's.
Ja dat geloof ik direct, dat is toch weer even een hele omschakeling. Hoeveel uren werk je in de week als ik vragen mag?
Ik zit in proeftijd 32 uur avond of ochtenddienst of weekends. Het is super druk nu met toeristen.
maandag 18 april 2016 om 14:04
maandag 18 april 2016 om 14:05
quote:Ttass28 schreef op 18 april 2016 @ 12:35:
hallo dames
Leuke baan wel enorm druk. Lekker vrij nu.
Hebben jullie mij gemist?
Nog wat bijzonders gebeurd?Ik mag dan wel geen dame zijn, maar fijn dat het zo leuk is! En ik kan me goed voorstellen dat het even flink wennen is!
hallo dames
Leuke baan wel enorm druk. Lekker vrij nu.
Hebben jullie mij gemist?
Nog wat bijzonders gebeurd?Ik mag dan wel geen dame zijn, maar fijn dat het zo leuk is! En ik kan me goed voorstellen dat het even flink wennen is!
Oh dear, how sad, never mind.
maandag 18 april 2016 om 14:08
quote:Ttass28 schreef op 18 april 2016 @ 13:05:
[...]
Is ergens wel fijn dat je werktijden zo verdeeld zijn. Beetje variatie
Ga je binnenkort al verhuizen? Spannend!
[...]
Is ergens wel fijn dat je werktijden zo verdeeld zijn. Beetje variatie
Ga je binnenkort al verhuizen? Spannend!
maandag 18 april 2016 om 14:51
maandag 18 april 2016 om 14:51
maandag 18 april 2016 om 15:19
quote:Oudblond schreef op 18 april 2016 @ 14:51:
Voor de bolletjeskunstenaars in enquêtes : er staat er weer eentje. Veel plezier!
Ik had even pauze en heb jullie tips opgevolgd. Ik heb een mooie > Gemaakt en hij kwam ook heel mooi uit.Ik heb ze gemist vandaag maar fijn dat jullie je best doen
Voor de bolletjeskunstenaars in enquêtes : er staat er weer eentje. Veel plezier!
Ik had even pauze en heb jullie tips opgevolgd. Ik heb een mooie > Gemaakt en hij kwam ook heel mooi uit.Ik heb ze gemist vandaag maar fijn dat jullie je best doen
Je bent zelf een theepot
maandag 18 april 2016 om 15:51
maandag 18 april 2016 om 15:59
maandag 18 april 2016 om 16:02
maandag 18 april 2016 om 16:03
quote:fietsie schreef op 18 april 2016 @ 15:58:
[...]
Linkje? Spammen mag niet he? Maar hij gaat over mijn tuin en recepten die ik maak met mijn gekweekte groenten. Vandaag maak ik spinazie quiche met feta. Want er was genoeg spinazie om iets te koken. En ik heb nieuwe moestuin bakken gemaakt en nieuwe constructies voor de doperwtjes. Ze groeien al heel aardig. De tuinbonen is een ander verhaal helaas
[...]
Linkje? Spammen mag niet he? Maar hij gaat over mijn tuin en recepten die ik maak met mijn gekweekte groenten. Vandaag maak ik spinazie quiche met feta. Want er was genoeg spinazie om iets te koken. En ik heb nieuwe moestuin bakken gemaakt en nieuwe constructies voor de doperwtjes. Ze groeien al heel aardig. De tuinbonen is een ander verhaal helaas
maandag 18 april 2016 om 17:45
Oh die puntjesmevrouw, ik moet gewoon niet op haar reageren maar kan het niet laten omdat ze haar 'kanaaladvies' overal ongevraagd rondstrooit. Jeey TO probeert haar gedachten te ordenen en mevrouw ... stuurt haar man meteen het kanaal in en wast haar handen in onschuld. Tijd voor reflectie is immers nooooiiiit nodig als er een probleem in een relatie is. Romantiek ten top, altijd en bij de eerste steek die valt, hoppa! Klaar!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 18 april 2016 om 17:49
quote:Oudblond schreef op 18 april 2016 @ 17:45:
Oh die puntjesmevrouw, ik moet gewoon niet op haar reageren maar kan het niet laten omdat ze haar 'kanaaladvies' overal ongevraagd rondstrooit. Jeey TO probeert haar gedachten te ordenen en mevrouw ... stuurt haar man meteen het kanaal in en wast haar handen in onschuld. Tijd voor reflectie is immers nooooiiiit nodig als er een probleem in een relatie is. Romantiek ten top, altijd en bij de eerste steek die valt, hoppa! Klaar!En ineens was ook zij een forum- knuffel - iets. Onbegrijpelijk.
Oh die puntjesmevrouw, ik moet gewoon niet op haar reageren maar kan het niet laten omdat ze haar 'kanaaladvies' overal ongevraagd rondstrooit. Jeey TO probeert haar gedachten te ordenen en mevrouw ... stuurt haar man meteen het kanaal in en wast haar handen in onschuld. Tijd voor reflectie is immers nooooiiiit nodig als er een probleem in een relatie is. Romantiek ten top, altijd en bij de eerste steek die valt, hoppa! Klaar!En ineens was ook zij een forum- knuffel - iets. Onbegrijpelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.