Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 10:18:

Wat een rare forummer die enkel en alleen posts over washandjes in verschillende topics.

Klinkt eerder als een kerel met een washandjesfetish dan een moeder die tips wil over het opfrissen van haar kinderen,Eens.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Hoeveel tijd voor schoolgaande kinderen oa.

Onbegrijpelijke naam, dacht eerst dat het een geanonimiseerd iemand was.

Ergens op de laatste 2 pagina's nog.
Heb maar even een reactie gekwoot voor de overzichtelijkheid.
Ik weet niet, maar dat wassen van tegenstribbelende kinderen en daarover doormekkeren en zelfs filmpjes die ermee samenhangen, ik krijg er een raar gevoel bij.
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 10:22:

Ik weet niet, maar dat wassen van tegenstribbelende kinderen en daarover doormekkeren en zelfs filmpjes die ermee samenhangen, ik krijg er een raar gevoel bij.Je bent niet de enige hoor, ik vind het allemaal vrij ziek overkomen.
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 10:22:

Ik weet niet, maar dat wassen van tegenstribbelende kinderen en daarover doormekkeren en zelfs filmpjes die ermee samenhangen, ik krijg er een raar gevoel bij.Inderdaad nogal apart.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En deze:

wel of geen washand
En een foto van een stapelwashandjes...
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 10:27:

En een foto van een stapelwashandjes...

O, dat had ik gemist.

Bizar.
De link werkte niet, maar met enig knippen en plakken verscheen daar een socialehuurwoningaanrecht met washandjes in verschillende kleuren.
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 10:30:

De link werkte niet, maar met enig knippen en plakken verscheen daar een socialehuurwoningaanrecht met washandjes in verschillende kleuren.
Maar goed, sinds de 'winterjassen met bontkraag in het bos'- fetisj kijk ik nergens meer van op.

Dat was een mevrouw die wild werd van winterjassen, van die lange gevoerde die op een slaapzak lijken, liefst met bontkraag, maar eigenlijk was elke winterjas geil. Maar als je die dan in het bos legde en hem daar liet liggen werd ze helemaal gek.

Die zwierf ook overal op internet rond met die foto's en verhalen over verloren en gevonden winterjassen enzo.

En de tietenfapper natuurlijk, die zichzelf voordoet als vrouw om lekker 'meiden onder elkaar' over borsten te kunnen praten.
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 10:32:

Maar goed, sinds de 'winterjassen met bontkraag in het bos'- fetisj kijk ik nergens meer van op.

Dat was een mevrouw die wild werd van winterjassen, van die lange gevoerde die op een slaapzak lijken, liefst met bontkraag, maar eigenlijk was elke winterjas geil. Maar als je die dan in het bos legde en hem daar liet liggen werd ze helemaal gek.

Die zwierf ook overal op internet rond met die foto's en verhalen over verloren en gevonden winterjassen enzo.

En de tietenfapper natuurlijk, die zichzelf voordoet als vrouw om lekker 'meiden onder elkaar' over borsten te kunnen praten.En dan hadden we ook die regenjassen meneer nog.
Panty-matthijssen heb ik al heeeel lang niet meer gezien.
Het kan ook zijn dat er fout gequote is, dan lijkt het alsof de quoter #&€@ zegt ipv de gequote.

Je kunt ook de mod. De schuld geven: had ze maar moeten lezen ipv klklakkoosannen.

. Lelijke woorden, zonder sterretjes, zeggen wordt wel geaccepteerd als je het over iemand zegt, bij voorkeur niet in het topic vN degene voor wie die woorden bestemd zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2016 @ 10:36:

[...]

En dan hadden we ook die regenjassen meneer nog.Regenlaarzen zag ik vorig jaar wel voorbij komen. Regenjassen weet ik even niet meer.
En diegene met die buurvrouw met een lakjas?
quote:theemok2 schreef op 19 april 2016 @ 10:37:

Panty-matthijssen heb ik al heeeel lang niet meer gezien.

O, ja. Die hadden we ook nog.

We hebben ook wel eens een spijkerbroeken liefhebber gehad, eentje met een voorliefde voor het trappen krijgen in zijn ballen, laatst nog eentje met een voorkeur voor gymnastische touren. Wat hebben we niet langs zien komen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2016 @ 10:05:

[...]

Alleen als je het over jezelf zou zeggen.Da's waar
Je bent zelf een theepot
Oja, die ballentrapper. Ook heel bijzonder.

Nah, die washandjesfetisjist stoppen we wel in het gootsteenkastje. Niks aan.
Geen fetisj maar die psychoot die hele theorieën heeft over dat iedereen afstamt van de zwarte medemens en dat alle belangrijke mensen in de geschiedenis eigenlijk zwart waren maar geretoucheerd door geschiedschrijvers (napoleon enzo, en alle Lodewijken, allemaal zwart) en dat men vroeger blanken als slaven hield en tasjes maakte van hun huiden is ook al lang niet meer hier geweest.

Die was altijd wel amusant omdat hij in eerste instantiecompleet normaal leek en volgens mij ook vrij intelligent is. Dus mensen gaan er serieus op in.

Sowieso gaan mensen er hier altijd van uit dat er een ' normaal' mens achter de pc zit, ipv iemand met een verstandelijke beperking, waanideeën of psychoses. Dat levert ook altijd wel interessante situaties op.
quote:theemok2 schreef op 19 april 2016 @ 10:40:

Oja, die ballentrapper. Ook heel bijzonder.

Nah, die washandjesfetisjist stoppen we wel in het gootsteenkastje. Niks aan.
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 10:42:

Geen fetisj maar die psychoot die hele theorieën heeft over dat iedereen afstamt van de zwarte medemens en dat alle belangrijke mensen in de geschiedenis eigenlijk zwart waren maar geretoucheerd door geschiedschrijvers (napoleon enzo, en alle Lodewijken, allemaal zwart) en dat men vroeger blanken als slaven hield en tasjes maakte van hun huiden is ook al lang niet meer hier geweest.

Die was altijd wel amusant omdat hij in eerste compleet normaal leek en volgens mij ook vrij intelligent is. Dus mensen gaan er serieus op in.Die heb ik helemaal gemist.
De regenlaarzenman. Edit: oh die was al genoemd.

Ene Sandra met haar bontjassen en nepbontpakken die ze voor haar baas op het advocatenkantoor aantrok.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven