Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:khemam schreef op 24 maart 2016 @ 18:31:

Wanner vinden ze iets uit waarmee je op afstand iemands telefoon of pc op kan blazen? Had graag een stafje in een klein pijnlijk gaatje willen duwen.

Nee ga geen namen noemen maar pfff zin an. Moest me even uiten, sorry.....
LOEP ME MAAR aub.
*komt aan rennen met bord vol tosti's*

Gevonden!

Scherven brengen geluk
Ik heb 3 halfbroers van mn moeder, en een halfbroer van mn vader die ik niet ken.

Familie is een raar iets en niet altijd leuk en goed.
quote:Glassnijdersuus schreef op 24 maart 2016 @ 18:42:

Gevonden!

Lekker! Ik pak er vast een, ok?
Present
Dag allemaal. Vraagje: Als iemand mij quote en reageert zou ik verwachten dat ik daar een melding van krijg maar die vind ik niet. Ik hoef toch niet heel het topic door te scrollen? Hoop ik?..
quote:Ieleen schreef op 24 maart 2016 @ 18:44:

Dag allemaal. Vraagje: Als iemand mij quote en reageert zou ik verwachten dat ik daar een melding van krijg maar die vind ik niet. Ik hoef toch niet heel het topic door te scrollen? Hoop ik?..Ja dat moet wel... geen melding

Dag allemaal. Vraagje: Als iemand mij quote en reageert zou ik verwachten dat ik daar een melding van krijg maar die vind ik niet. Ik hoef toch niet heel het topic door te scrollen? Hoop ik?..Krijg je niet.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 maart 2016 @ 18:44:

[...]

Lekker! Ik pak er vast een, ok?Tast toe!
Scherven brengen geluk

Dag allemaal. Vraagje: Als iemand mij quote en reageert zou ik verwachten dat ik daar een melding van krijg maar die vind ik niet. Ik hoef toch niet heel het topic door te scrollen? Hoop ik?..Onder je fotootje staat een oogje, als je daar op klikt zit je in je profiel en kan je al je berichten bekijken. Het bovenste bericht is jouw laatste bericht. Als je dan op de datum-tijd klikt kom je vanzelf bij je laatste post/het topic uit. Je kan dat zelfde doen bij diegene waar je antwoord van verwacht en dan kun je zien of deze forummer antwoord geeft op jouw quote.
LOEP ME MAAR aub.

Gevonden!

Is het nog gelukt met de saus?!
quote:missie_m schreef op 24 maart 2016 @ 18:41:

[...]

....

Beetje foute woordkeuze tegenwoordig he.

Ok, smelten, crashen, whatever. Als tie maar onbruikbaar is en je dagen met een piep in je oren blijft.

Gevonden!

Zegt ze nu. Ik heb net de Roti onder de snor gestopt
quote:BridgetteDubois schreef op 24 maart 2016 @ 18:43:

Ik heb 3 halfbroers van mn moeder, en een halfbroer van mn vader die ik niet ken.

Familie is een raar iets en niet altijd leuk en goed.Je vrienden kun je tenminste zelf uitzoeken. .
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 18:50:

[...]

Je vrienden kun je tenminste zelf uitzoeken. .Precies
quote:khemam schreef op 24 maart 2016 @ 18:49:

[...]

Beetje foute woordkeuze tegenwoordig he.

Ok, smelten, crashen, whatever. Als tie maar onbruikbaar is en je dagen met een piep in je oren blijft.Ik had vandaag zo'n moment dat ik heel graag een dame d'r telefoon uit het raam wou flikkeren. Minstens 25 minuten lang hoorde ik tik tiktik tik tiktik tik tiktiktik tik tik tiktiktiktiktik tikt. Ze had al een dikke gespierde-overbelaste-vinger van al dat tikken op haar telefoon.
LOEP ME MAAR aub.
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 18:49:

[...]

Is het nog gelukt met de saus?!Uuuuuh ik had soep vanavond. Dus ik heb alleen tostis voor jullie gemaakt
Scherven brengen geluk
Ik ben lasagne aan het maken ik heb geen nootmuskaat in huis voor de bechamel. Wat is een optie?
Jeetje.. Dat is wel een beetje behelpen..
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 18:08:

Ennnnn terug! Ha! ik ben nummer 2
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:khemam schreef op 24 maart 2016 @ 18:13:

Yessss Enn is goed volk!!!

Dankjewel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 24 maart 2016 @ 19:02:

[...]

Ha! ik ben nummer 2

Ik hield je plekje ff vrij.
quote:Glassnijdersuus schreef op 24 maart 2016 @ 18:57:

[...]

Uuuuuh ik had soep vanavond. Dus ik heb alleen tostis voor jullie gemaakt Ik had anders ook wel een soepie gelust!
quote:Ieleen schreef op 24 maart 2016 @ 18:59:

Jeetje.. Dat is wel een beetje behelpen..Ja, maar het werkt wel sneller als je wilt zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven