Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 24 maart 2016 om 18:41
donderdag 24 maart 2016 om 18:45
donderdag 24 maart 2016 om 18:49
quote:Ieleen schreef op 24 maart 2016 @ 18:44:
Dag allemaal. Vraagje: Als iemand mij quote en reageert zou ik verwachten dat ik daar een melding van krijg maar die vind ik niet. Ik hoef toch niet heel het topic door te scrollen? Hoop ik?..Onder je fotootje staat een oogje, als je daar op klikt zit je in je profiel en kan je al je berichten bekijken. Het bovenste bericht is jouw laatste bericht. Als je dan op de datum-tijd klikt kom je vanzelf bij je laatste post/het topic uit. Je kan dat zelfde doen bij diegene waar je antwoord van verwacht en dan kun je zien of deze forummer antwoord geeft op jouw quote.
Dag allemaal. Vraagje: Als iemand mij quote en reageert zou ik verwachten dat ik daar een melding van krijg maar die vind ik niet. Ik hoef toch niet heel het topic door te scrollen? Hoop ik?..Onder je fotootje staat een oogje, als je daar op klikt zit je in je profiel en kan je al je berichten bekijken. Het bovenste bericht is jouw laatste bericht. Als je dan op de datum-tijd klikt kom je vanzelf bij je laatste post/het topic uit. Je kan dat zelfde doen bij diegene waar je antwoord van verwacht en dan kun je zien of deze forummer antwoord geeft op jouw quote.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 24 maart 2016 om 18:56
quote:khemam schreef op 24 maart 2016 @ 18:49:
[...]
Beetje foute woordkeuze tegenwoordig he.
Ok, smelten, crashen, whatever. Als tie maar onbruikbaar is en je dagen met een piep in je oren blijft.Ik had vandaag zo'n moment dat ik heel graag een dame d'r telefoon uit het raam wou flikkeren. Minstens 25 minuten lang hoorde ik tik tiktik tik tiktik tik tiktiktik tik tik tiktiktiktiktik tikt. Ze had al een dikke gespierde-overbelaste-vinger van al dat tikken op haar telefoon.
[...]
Beetje foute woordkeuze tegenwoordig he.
Ok, smelten, crashen, whatever. Als tie maar onbruikbaar is en je dagen met een piep in je oren blijft.Ik had vandaag zo'n moment dat ik heel graag een dame d'r telefoon uit het raam wou flikkeren. Minstens 25 minuten lang hoorde ik tik tiktik tik tiktik tik tiktiktik tik tik tiktiktiktiktik tikt. Ze had al een dikke gespierde-overbelaste-vinger van al dat tikken op haar telefoon.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 24 maart 2016 om 19:07