Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 28 maart 2016 om 19:33
quote:Goede-Fee schreef op 28 maart 2016 @ 19:27:
Wolders OP over de kinderhaat deed Suuz misschien denken aan een andere bekende forumster?
Neeee
Ik davht dat de genoemde deja vu op het topic was en dat Enn denkt/dacht dat de deja vu op de topictekst slaat. Da's best een verschil immers
Wolders OP over de kinderhaat deed Suuz misschien denken aan een andere bekende forumster?
Neeee
Ik davht dat de genoemde deja vu op het topic was en dat Enn denkt/dacht dat de deja vu op de topictekst slaat. Da's best een verschil immers
Je bent zelf een theepot
maandag 28 maart 2016 om 19:35
quote:SuzanneSuus schreef op 28 maart 2016 @ 19:33:
[...]
Neeee
Yup.
Afijn is dat ook weer opgehelderd toch? Leve Napraat.
[...]
Neeee
Yup.
Afijn is dat ook weer opgehelderd toch? Leve Napraat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 28 maart 2016 om 22:23
quote:muni schreef op 28 maart 2016 @ 22:22:
Ik was net het topic over een vrouw/meisje aan het lezen dat met ruim 18 weken zwangerschap aan een abortus dacht, maar ineens is het topic verdwenen.. Watskebeurt?ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"
Schijnt een troll te zijn.
Ik was net het topic over een vrouw/meisje aan het lezen dat met ruim 18 weken zwangerschap aan een abortus dacht, maar ineens is het topic verdwenen.. Watskebeurt?ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"
Schijnt een troll te zijn.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 28 maart 2016 om 22:25
maandag 28 maart 2016 om 22:35
maandag 28 maart 2016 om 22:35
maandag 28 maart 2016 om 22:38