Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Moirai schreef op 22 april 2016 @ 19:43:

[...]

Of er een markt is voor deo met een sekslucht.Goh, wat ont-zet-tend flauw. Zowel van Willem als van de mods.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 april 2016 @ 19:45:

[...]

Die mods zijn echt gek niet goed ingelezen hier.Om je te schamen toch?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Onderzoek of Erdogan een gevaarlijke gek was? Of zit Erdogan al achter de knoppen hier?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 april 2016 @ 19:46:

[...]

Goh, wat ont-zet-tend flauw. Zowel van Willem als van de mods.Dat zijn al Willems topic. Het verhaal wat hij er omheen had verzonnen was nog best grappig.

[...]

Of er een markt is voor deo met een sekslucht.

Whut? Heeft hij daarvoor een ban gekregen?

BE-LAC-HEL-IJK.
Ik heb het topic gemist van Willem. Maar als het overduidelijk geen echt onderzoek was, dan mogen de mensen die het wel gelezen hebben best voor Willem op komen op het modtopic. Je kunt van Willem vinden wat je wilt, maar het is wel onze Willem tenslotte.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 april 2016 @ 19:50:

Ik heb het topic gemist van Willem. Maar als het overduidelijk geen echt onderzoek was, dan mogen de mensen die het wel gelezen hebben best voor Willem op komen op het modtopic. Je kunt van Willem vinden wat je wilt, maar het is wel onze Willem tenslotte.Ik heb al wat gezegd hoor.
quote:Moirai schreef op 22 april 2016 @ 19:51:

[...]

Ik heb al wat gezegd hoor.Dat zag ik. Had ook niets anders van je verwacht, hoor.

Ik heb het topic gemist van Willem. Maar als het overduidelijk geen echt onderzoek was, dan mogen de mensen die het wel gelezen hebben best voor Willem op komen op het modtopic. Je kunt van Willem vinden wat je wilt, maar het is wel onze Willem tenslotte.Willem is de jus over de viva-puree.

Ik heb het topic gemist van Willem. Maar als het overduidelijk geen echt onderzoek was, dan mogen de mensen die het wel gelezen hebben best voor Willem op komen op het modtopic. Je kunt van Willem vinden wat je wilt, maar het is wel onze Willem tenslotte.Ik zal een goed woordje voor hem doen
quote:Moirai schreef op 22 april 2016 @ 19:47:

[...]

Dat zijn al Willems topic. Het verhaal wat hij er omheen had verzonnen was nog best grappig.Ja hij begon net weer een beetje in zijn ouwe doen te geraken, en nu dit
Ooo, pfffffffff. het is die mod weer vanavond.

Kan ik wel mooi voor de derde keer iets staffen wat al twee keer niets heeft opgeleverd : )
En de Koreaanse gum is er weer overheen gegaan...
quote:Moirai schreef op 22 april 2016 @ 20:08:

En de Koreaanse gum is er weer overheen gegaan...Bizar
God god god, wat een droefenis.
Ik heb dat topic niet meegekregen, maar zo te zien zitten die mods er wel mee in hun maag nu.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Eens kijken wat er deze keer gebeurt
Wat een strenge mod die duld geen tegenspraak
Ik vind het niet zo sterk als je daar post 'ik heb het niet gelezen maar ik ben het er niet mee eens', daar zou ik als mod eerlijk gezegd ook wel pissig van worden.

Voor wie het topic wel gelezen had, heel goed dat je het aankaart daar, blijkbaar is er puur op titel gemodereerd, en dat is gewoon niet ok.
quote:Marana_ schreef op 22 april 2016 @ 20:11:

Ik vind het niet zo sterk als je daar post 'ik heb het niet gelezen maar ik ben het er niet mee eens', daar zou ik als mod eerlijk gezegd ook wel pissig van worden.

Voor wie het topic wel gelezen had, heel goed dat je het aankaart daar, blijkbaar is er puur op titel gemodereerd, en dat is gewoon niet ok.

Ik heb nog in desbetreffende topic gereageerd en en mijn commentaar is ook weg gehaald.

Sorry willem ik heb mijn best gedaan.
Er is puur op stafjes gemodereerd, erg slecht.
quote:Marana_ schreef op 22 april 2016 @ 20:11:

Voor wie het topic wel gelezen had, heel goed dat je het aankaart daar, blijkbaar is er puur op titel gemodereerd, en dat is gewoon niet ok.Mekker niet zo. Ik ken Willem toch. En Moi heeft hier gepost waar dat hele 'onderzoek' over ging. En het is wel duidelijk dat we hier weer te maken hebben met de Pavlov mod he. Die bant gewoon meteen, op basis van een stafje. Vervolgens haalt hij/zij alles ongelezen weg uit het modtopic, en dan zit de werkdag er weer op. Ik ben d'r klaar mee, met zulke mods.
Die ban van Willem is idd raar. Er zijn alleen al de afgelopen week meerdere topics verwijderd ivm onderzoekje en volgens mij heb ik daarvoor geen bannen voorbij zien komen in het ban topic. Vreemd dat er nu wel een ban wordt uitgedeeld.

Aan de andere kant is het geen perma, maar slechts 24 uur.
Het is vrijdag he de mod wilt zeker gauw van ons af zijn en weekend gaan vieren.

[...]

Of er een markt is voor deo met een sekslucht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven