Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Debora schreef op 05 mei 2016 @ 22:50:

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Wat een ballentent wordt er hier gerund... thnx voor jullie reacties :-)Euhmmm, verkeerd topic?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 05 mei 2016 @ 23:02:

[...]

Euhmmm, verkeerd topic?Volgens mij zit ze helemaal goed hoor
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 05 mei 2016 @ 23:20:

[...]

Volgens mij zit ze helemaal goed hoor Oh, nou dan zal ik wel een en ander niet hebben meegekregen
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 05 mei 2016 @ 23:22:

[...]

Oh, nou dan zal ik wel een en ander niet hebben meegekregen
De bijna taart is hier op zeker?

Nouja ik had apfelkuchen vanmiddag en nu probeer ik zo op mijn zij te slapen want mijn kont doet zeer van de vele kilometers.

We reden door Au Am Prüm en ik dacht alleen maar "Neuh. Mijn kont, die doet pas au".
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 mei 2016 @ 00:17:

Nouja ik had apfelkuchen vanmiddag en nu probeer ik zo op mijn zij te slapen want mijn kont doet zeer van de vele kilometers.

We reden door Au Am Prüm en ik dacht alleen maar "Neuh. Mijn kont, die doet pas au".

Veel plezier op vakantie!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 mei 2016 @ 00:17:

We reden door Au Am Prüm en ik dacht alleen maar "Neuh. Mijn kont, die doet pas au".Jouw vriend moet een motor kopen met een betere zitplek. Toen ik nog achterop zat had ik geen zere kont. Maar een riante zitplaats met een koffer om tegen aan te leunen, ben wel eens in slaap gevallen
Mijn vrouw valt ook wel eens in slaap achterop. En dan heb ik niet bepaald een comfortabel passagiersgedeelte.
quote:ThunderassMan schreef op 06 mei 2016 @ 09:43:

Mijn vrouw valt ook wel eens in slaap achterop. En dan heb ik niet bepaald een comfortabel passagiersgedeelte. Jouw vrouw heeft niet zo'n grote plaats nodig, dat zal het zijn
Ik wist niet dat ze de topics van hier gebruiken voor viva.nl. Mag dat wel, eigenlijk? Zal wel he. Ik wil eigenlijk al mijn posts in dat topic verwijderen, als signaal aan de mods. Maar dat heeft alleen zin als er meer mensen meedoen. Misschien kunnen we dit onheil nog afwenden? Want ze doen het nu wel op een respectloze manier met het topic van Partner biecht op. Ik denk dat de kans nu groter is geworden dat iemand uit rl haar herkent, niet iedereen forumt maar je hebt wel veel mensen die op viva.nl lezen. Denk ik. Maar sowieso, is het gewoon kut voor To natuurlijk. Die ik dat niet gun. Nou ja, als er animo is voor een staking, I'm in.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 06 mei 2016 @ 10:01:

[afbeelding] Ik wist niet dat ze de topics van hier gebruiken voor viva.nl. Mag dat wel, eigenlijk? Zal wel he. Ik wil eigenlijk al mijn posts in dat topic verwijderen, als signaal aan de mods. Maar dat heeft alleen zin als er meer mensen meedoen. Misschien kunnen we dit onheil nog afwenden? Want ze doen het nu wel op een respectloze manier met het topic van Partner biecht op. Ik denk dat de kans nu groter is geworden dat iemand uit rl haar herkent, niet iedereen forumt maar je hebt wel veel mensen die op viva.nl lezen. Denk ik. Maar sowieso, is het gewoon kut voor To natuurlijk. Die ik dat niet gun. Nou ja, als er animo is voor een staking, I'm in. Even de voorwaarden lezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, mag. Staat in de voorwaarden die je hebt aangevinkt bij het registreren van het account. Ik vind het erg jammer, vooral dat het topic en de reacties nu volledig uit z'n verband worden gerukt. Ik weet nu in elk geval dat ik nooit meer een persoonlijk topic ga openen.
Ik ben te lui om te lezen, hoezo worden het topic en reacties uit hun verband gerukt? Heb werkelijk nog nooit op viva.nl gekeken. En ik vind, wacht even of To het topic uitoogpunt van privacy nog wil verwijderen, dat gebeurt vaker met dit soort topics, na verloop van tijd. Kunnen we niet vragen of ze er een termijn aan willen plakken, zo van, alleen topics waar je niet meer met snel reageren op kunt reageren? Da's na twee weken na de laatste reactie, dacht ik. Dan heeft iemand blijkbaar geen behoefte meer om het weg te halen, dan kun je het wel gebruiken. Vind ik niet meer dan redelijk, toch? Ik ga het wel via de mail vragen, is beleid he.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Zie dat er in het topic nu aan TO zelf getwijfeld wordt door sommige forummers. Is ook wel opvallend, een TO die eindeloos lang blijft reageren (432 posts in 1 topic, geen enkele daarbuiten) en juist dát topic wordt door Viva gebruikt.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 06 mei 2016 @ 11:01:

Zie dat er in het topic nu aan TO zelf getwijfeld wordt door sommige forummers. Is ook wel opvallend, een TO die eindeloos lang blijft reageren (432 posts in 1 topic, geen enkele daarbuiten) en juist dát topic wordt door Viva gebruikt.

Kan, heb je alle posts van TO gelezen? Ook de tijdstippen van posten?

Afijn als ik word besodemieterd door een trol waar ik bij sta/lees dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik dit iig een trol met klasse vind. Of -en dat kan ook nog- het is wel waar. En genereert dit topic misschien op dit moment de meeste traffic, heeft ook nog eens een pakkende titel waardoor Viva juist besloot om ermee te gaan rellen op hun home-site En nu nadat ze dat gedaan hebben ontstaan de trol-verhalen. Kan allemaal want iedereen kan een trol zijn, jij en ik dus ook.

Hoe dan ook: Goed gedaan VIVA! Gefeliciteerd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kan altijd. Ik denk dan meteen, jeetje, dat iemand daar zoveel energie in wil steken, als het nep is. Maar goed, we zijn weer even van de straat he.
quote:Sapsorrow schreef op 06 mei 2016 @ 11:12:

Kan altijd. Ik denk dan meteen, jeetje, dat iemand daar zoveel energie in wil steken, als het nep is. Maar goed, we zijn weer even van de straat he. Als een pagina heel veel bezoekers trekt is het gewoon een kwestie van geld. En dat heeft dan niets meer met energie insteken te maken maar gewoon met winst draaien. Maar goed: Wat nou als het wel waar is? Een mevrouw opent een topic, Viva gaat ermee lopen waardoor vervolgens mensen denken dat deze mevrouw een trol is. Tsja.... Welcome to the darkside we have cookies.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Kwejeebo schreef op 06 mei 2016 @ 10:07:

Ja, mag. Staat in de voorwaarden die je hebt aangevinkt bij het registreren van het account. Ik vind het erg jammer, vooral dat het topic en de reacties nu volledig uit z'n verband worden gerukt. Ik weet nu in elk geval dat ik nooit meer een persoonlijk topic ga openen.OMG ik wist dit niet. Ik kom hier al 15+ jaar, je denkt toch niet dat ik om de zoveel tijd weer de voorwaarden ga doornemen. Ik vind dit echt beschamend. Open je een topic over een moeilijke kwestie, zet viva je in de etalage!
quote:Enn schreef op 06 mei 2016 @ 11:23:

[...]

Als een pagina heel veel bezoekers trekt is het gewoon een kwestie van geld. En dat heeft dan niets meer met energie insteken te maken maar gewoon met winst draaien. Maar goed: Wat nou als het wel waar is? Een mevrouw opent een topic, Viva gaat ermee lopen waardoor vervolgens mensen denken dat deze mevrouw een trol is. Tsja.... Welcome to the darkside we have cookies.Als het gewoon waar is, is het extra sneu. Wordt je topic gebruikt als sensatiekop en word je ook nog voor trol uitgemaakt. Ik zou een stuk pissiger zijn als ik de TO zou zijn, al heb je er 100 keer mee ingestemd. Maar inderdaad, in beide gevallen wint Viva, en ik heb gewoon een hekel aan als wat Viva is behalve het forum
Tjezus, wat vals
Ze vindt het niet erg, heeft ze net gepost. Dat snap ik, alleen snap ik dan weer niet welke forummer ze is. Want ze schrijft wel goed enzo en ze schijnt hier al langer rond te lopen. Dus ik zou zelf wel bang zijn, dat andere forummers me zouden herkennen. Nou ja, okee, ik niet zo, maar anderen vaak wel. Maar het is niet gek dat ze maar 1 topic heeft, dat gebeurt toch vaker als mensen een andere nick aanmaken voor een precair onderwerp.

Ach dat viva er geld aan verdient, dat is sowieso al zo, denk ik. Dat ze er maar een fijne boterham van mogen eten. Ik kom hier toch echt voor mezelf, viva of een andere naam, maakt me niks uit.
Geen goed idee om naar het strand te gaan zeker?
Sapsorrow, posts verwijderen heeft geen zin. Alles wat men verwijdert is nog steeds zichtbaar voor de mods.

En ja, het is gewoon zo dat er verhalen van dit forum in het blad komen. Daar moet je echt voor oppassen.
quote:Ttass28 schreef op 06 mei 2016 @ 13:07:

Niet met boter op je hoofd.

Zal druk zijn denk ik, maar als je dat niet erg vindt waarom niet?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Ttass28 schreef op 06 mei 2016 @ 13:07:

Niet naar zandvoort

Maar IJmuiden bijv, Castricum lukt wel denk ik
Je bent zelf een theepot
quote:MarindaH schreef op 06 mei 2016 @ 11:29:

[...]

OMG ik wist dit niet. Ik kom hier al 15+ jaar, je denkt toch niet dat ik om de zoveel tijd weer de voorwaarden ga doornemen. Ik vind dit echt beschamend. Open je een topic over een moeilijke kwestie, zet viva je in de etalage!Het lijkt me niet dat dit recent is
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven