Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grappig, ik krijg als eerste 'jouw topics, reacties, bookmarks en favorieten'

Op mijn tablet heb ik inderdaad wat jullie ook hebben.

Nooit geweten, verklaart een hoop
Frankly my dear, I don"t give a damn
Een vraagje: hoe kun je in een topic van 7 jaar oud een reactie plaatsen?

Ja, ik snap wel hoe. Maar waarom?

Er is een topic over verhuiskosten. Uit 2009.

En nu reageert er iemand met 2 sites als oplossing om verhuiskosten te kunnen vergelijken en alles over verhuizen.

Ik wil als ik een probleem heb ook nog wel eens zoeken op het forum.

En dan ergens op reageren maar dat is dan meestal met een vraag.

Het komt nooit in me op als ik ergens iets heel slims voor heb bedacht om dan te gaan zoeken of ik dit misschien kwijt kan op het forum. En dan in een heel oud topic plaatsen.

Het kwam ook niet op me over als spam ofzo maar ik vind het wel bijzonder
quote:bartjes schreef op 07 mei 2016 @ 10:52:

Een vraagje: hoe kun je in een topic van 7 jaar oud een reactie plaatsen?

Ja, ik snap wel hoe. Maar waarom?

Er is een topic over verhuiskosten. Uit 2009.

En nu reageert er iemand met 2 sites als oplossing om verhuiskosten te kunnen vergelijken en alles over verhuizen.

Ik wil als ik een probleem heb ook nog wel eens zoeken op het forum.

En dan ergens op reageren maar dat is dan meestal met een vraag.

Het komt nooit in me op als ik ergens iets heel slims voor heb bedacht om dan te gaan zoeken of ik dit misschien kwijt kan op het forum. En dan in een heel oud topic plaatsen.

Het kwam ook niet op me over als spam ofzo maar ik vind het wel bijzonderZou je denken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb net toch even naar het profiel gekeken en deze forummer is inderdaad net lid geworden.

Misschien moet ik dat eerst doen de volgende keer.

Ik klik sowieso nooit op linkjes. Dus misschien had ik het daar ook al aan kunnen zien.
3 topics gereageerd, 3 keer over verhuizen, 3 keer dezelfde site onder de aandacht brengen. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuke favorietenlijst Suus
quote:Nouschi schreef op 07 mei 2016 @ 11:02:

Leuke favorietenlijst Suus

Oei joej

Privacy Nous
Je bent zelf een theepot
quote:bartjes schreef op 07 mei 2016 @ 10:56:

Ik heb net toch even naar het profiel gekeken en deze forummer is inderdaad net lid geworden.

Misschien moet ik dat eerst doen de volgende keer.

Ik klik sowieso nooit op linkjes. Dus misschien had ik het daar ook al aan kunnen zien.

Heb je gestaft?
Je bent zelf een theepot
Nee, dat dan weer niet.

Dat doe ik eigenlijk nooit. In al mijn forumjaren heb ik vorige maand voor het eerst een post gestaft.

Ik zal mijn forumleven beteren
quote:SuzanneSuus schreef op 06 mei 2016 @ 20:29:

[...]

Lees Enn's post dan nog ff.

Ik vind het geen teken uit Noorwegen, niet zoals ze post.

We hebben het hier laatst ook over gehad, in het algemeen dan. Er zijn volgens mij maar weinig TP's die echt ècht zijn. Een verhaal dat een TO ophangt nav iets op tv, boek, van horen zeggen, een To die flink aan de haal gaat met de waarheid. De vraag is of dat erg is. Het levert soms een interessante discussie op, wie weet heeft iemand er wat aan.

Trollen heeft voor mij een negatieve insteek, de boel op zijn kop zetten, bewust zieken.

Zij doet in ieder geval mee,reageert etc. Dan boeit het me niet zo of het wel of niet echt is

Fair enough. Een echte trol loopt de boel alleen maar te zieken. En iedereen zal op zijn minst een gedeelte verbloemen om niet herkenbaar te zijn.

Maar het is zo'n intiem verhaal waarbij zelfs degene waar het over gaat meeleest. En het raakt andere forummers die hun uiterste best doen om adviezen te geven. En de to vindt het allemaal wel prima dat het op straat komt te liggen. Het heeft toch iets geks...
Occam's razor
quote:bartjes schreef op 07 mei 2016 @ 11:09:

Nee, dat dan weer niet.

Dat doe ik eigenlijk nooit. In al mijn forumjaren heb ik vorige maand voor het eerst een post gestaft.

Ik zal mijn forumleven beteren Spam vind ik altijd wel stafwaardig
Je bent zelf een theepot
quote:Debora schreef op 07 mei 2016 @ 11:13:

[...]

Fair enough. Een echte trol loopt de boel alleen maar te zieken. En iedereen zal op zijn minst een gedeelte verbloemen om niet herkenbaar te zijn.

Maar het is zo'n intiem verhaal waarbij zelfs degene waar het over gaat meeleest. En het raakt andere forummers die hun uiterste best doen om adviezen te geven. En de to vindt het allemaal wel prima dat het op straat komt te liggen. Het heeft toch iets geks...Het is of een hele goede romanschrijver / -schrijfster, of iemand die dit lang geleden eens heeft meegemaakt en her en der de feiten verdraait. Ontvangt in beide gevallen een vergoeding, denk ik.
The chains on my mood swing just snapped. Run.
quote:Debora schreef op 07 mei 2016 @ 11:13:

[...]

Maar het is zo'n intiem verhaal waarbij zelfs degene waar het over gaat meeleest. En het raakt andere forummers die hun uiterste best doen om adviezen te geven. En de to vindt het allemaal wel prima dat het op straat komt te liggen. Het heeft toch iets geks...Vind ik ook vreemd hoor. Zou ABSOLUUT niet blij zijn als het mijn verhaal zou zijn en Viva maakt er zo'n raar stukje van. Lekker herkenbaar voor bekenden ook, ze zal toch echt een keer moeten gaan uitleggen aan familie en vrienden dat haar man structureel naar de hoeren ging. Alsof dat nog niet genoeg info is om te verwerken weten ze dan ook dat ze het hebben gedaan bij het Kröller-Müller Museum.
Mijn moeder kwam ook een keer langs met een UITGEPRINT topic. Kijk meis deze mevrouw heeft hetzelfde meegemaakt als jij. Heb maar vriendelijk bedankt, en goh wat toevallig.
quote:Kwejeebo schreef op 07 mei 2016 @ 16:40:

[...]

Lekker herkenbaar voor bekenden ook, ze zal toch echt een keer moeten gaan uitleggen aan familie en vrienden dat haar man structureel naar de hoeren ging. Alsof dat nog niet genoeg info is om te verwerken weten ze dan ook dat ze het hebben gedaan bij het Kröller-Müller Museum. Waarom zou ze dat moeten vertellen?
Je bent zelf een theepot
Ik zie blauw
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:tbl1966 schreef op 07 mei 2016 @ 19:06:

Ik zie blauw Jij valt me positief op!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SuzanneSuus schreef op 07 mei 2016 @ 10:13:

[...]

Ik op de iPad en dit zie ik

[IMG]http://i64.tinypic.com/140erfd.jpg[/IMG]

En dan is het maar net wat je met die aktieve lijst doet: naar kijken of niet, snel scannen etc.

Edit: als in dat topic niet veel meer wordt gepost en in andere topics wel, verschijnt het topic daar ook niet meer of in ieder geval niet lang. Als je dat bewuste topic de eerste 2-3 dagen hebt gemist zul je het daarna ook niet snel meer zien als je niet de pijler opentPrecies. Het staat niet constant in de lijst actieve topics.
quote:hatsetats schreef op 07 mei 2016 @ 20:01:

[...]

Jij valt me positief op!Dank je, jij ook
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:SuzanneSuus schreef op 07 mei 2016 @ 17:17:

[...]

Waarom zou ze dat moeten vertellen?Nee, dat kunnen ze vrij gemakkelijk vinden op deze manier.
Handig, een modtopic met een slotje. Scheelt vast veel gezeur
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 08 mei 2016 @ 00:07:

Handig, een modtopic met een slotje. Scheelt vast veel gezeur Er is een nieuwe Moi
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 08 mei 2016 @ 00:33:

[...]

Er is een nieuwe MoiZag ik net. Maar daarvoor werd er nog in de oude gepost.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 08 mei 2016 @ 00:37:

[...]

Zag ik net. Maar daarvoor werd er nog in de oude gepost.Ah, ik zie ik
Je bent zelf een theepot
Roeit de mensheid zichzelf uit? Steeds vaker hoor je van vruchtbaarheid s problemen.

Overgewicht soa's slecht zaad... HOE KOMT DIT?? En gaat iemand er iets aan doen?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven