Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 21:31:

[...]

Dat weet ik Volgens mij gaat dit over mij maar dat was niet mijn bedoeling hoor. Dacht dat een printje welke mocht. Mail mag ook niet?!?
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 21:41:

[...]

Volgens mij gaat dit over mij maar dat was niet mijn bedoeling hoor. Dacht dat een printje welke mocht. Mail mag ook niet?!?Dat zal best mogen, maar ik ga jou natuurlijk niet Sap haar privéverhaal mailen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 21:42:

[...]

Dat zal best mogen, maar ik ga jou natuurlijk niet Sap haar privéverhaal mailen.Nee joh natuurlijk niet. Daar vroeg ik niet eens om. Het ging om de huid vol schelden.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 21:41:

[...]

Volgens mij gaat dit over mij maar dat was niet mijn bedoeling hoor. Dacht dat een printje welke mocht. Mail mag ook niet?!?In geen 100 jaar dat ik mijn PB's aan jou ga sturen. De mods krijgenvan mij de eerst volgende PB en verder geloof je maar wat je wil.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 21:43:

[...]

Nee joh natuurlijk niet. Daar vroeg ik niet eens om. Het ging om de huid vol schelden.

Dat zit verwerkt in een heel verhaal.

Waarom wil je het eigenlijk hebben? Als bewijs?

[...]

Nee joh natuurlijk niet. Daar vroeg ik niet eens om. Het ging om de huid vol schelden.Want als Moi de tekst kopieert en plakt geloof je het ineens wel?

[...]

Nee joh natuurlijk niet. Daar vroeg ik niet eens om. Het ging om de huid vol schelden.Want dat geloof je niet?

[...]

Nee joh natuurlijk niet. Daar vroeg ik niet eens om. Het ging om de huid vol schelden.

Van wie dan?

Ik kan amper volgen.
quote:Goede-Fee schreef op 05 juni 2016 @ 21:43:

[...]

In geen 100 jaar dat ik mijn PB's aan jou ga sturen. De mods krijgenvan mij de eerst volgende PB en verder geloof je maar wat je wil.

Uh waar heb jij het over

quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 21:45:

[...]

Uh waar heb jij het over

Ow je hebt niet goed gelezen ? Nou Moi is niet de enige die zulke fijne PB's kreeg. Ik heb er al eerste vandaag zonder Saps naam te noemen over gehad hier.

En ik zeg alleen maar dat ik ook jou geen PB's zou gaan sturen.
quote:Witches schreef op 05 juni 2016 @ 21:44:

[...]

Van wie dan?

Ik kan amper volgen.Moirai zegt dat sapsorrow haar de huid vol heeft gescholden. Bleek bij wat doorvragen toch niet helemaal het geval. Ja een keer bitch maar dat was het dan wel. Ik vind het gewoon zwartmakerij. Daarom vroeg ik of ze het via een print wilde laten zien. Dat is bewijs ja. Zomaar wat roepen hier niet.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 21:47:

[...]

Moirai zegt dat sapsorrow haar de huid vol heeft gescholden. Bleek bij wat doorvragen toch niet helemaal het geval. Ja een keer bitch maar dat was het dan wel. Ik vind het gewoon zwartmakerij. Daarom vroeg ik of ze het via een print wilde laten zien. Dat is bewijs ja. Zomaar wat roepen hier niet.Tuurlijk.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 21:47:

[...]

Moirai zegt dat sapsorrow haar de huid vol heeft gescholden. Bleek bij wat doorvragen toch niet helemaal het geval. Ja een keer bitch maar dat was het dan wel. Ik vind het gewoon zwartmakerij. Daarom vroeg ik of ze het via een print wilde laten zien. Dat is bewijs ja. Zomaar wat roepen hier niet.

De CM heeft het gelezen. Als het nog een keer gebeurd volgen er maatregelen.

Die mail wil je zeker ook lezen?
quote:Goede-Fee schreef op 05 juni 2016 @ 21:46:

[...]

Ow je hebt niet goed gelezen ? Nou Moi is niet de enige die zulke fijne PB's kreeg. Ik heb er al eerste vandaag zonder Saps naam te noemen over gehad hier.

En ik zeg alleen maar dat ik ook jou geen PB's zou gaan sturen.Nee niets gelezen. En ik heb jou ook niets gevraagd of wel soms? Dus waarom je zegt ik ga mijn pbs aan jou niet doorsturen is mij een raadsel.
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 21:48:

[...]

De CM heeft het gelezen. Als het nog een keer gebeurd volgen er maatregelen.

Die mail wil je zeker ook lezen?O dus je mag iemand uitschelden via pb en er volgen geen maatregelen. Apart.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 21:49:

[...]

O dus je mag iemand uitschelden via pb en er volgen geen maatregelen. Apart.Ja, dat vond ik ook. Op mijn vraag daarover kreeg ik helaas geen antwoord.
Ja jammer maar helaas. Volgende keer beter.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 21:48:

[...]

Nee niets gelezen. En ik heb jou ook niets gevraagd of wel soms? Dus waarom je zegt ik ga mijn pbs aan jou niet doorsturen is mij een raadsel.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 21:51:

Ja jammer maar helaas. Volgende keer beter.

Ik hoop vooral dat er geen volgende keer komt.

Trouwens, als ze niet hier gezegd had altijd zo voorkomend te posten had ik er niet eens wat over gezegd.
quote:Goede-Fee schreef op 05 juni 2016 @ 21:51:

[...]

Geen pijltjes gaan eten hoor, ik heb nog wel voor je .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 05 juni 2016 @ 21:53:

[...]

Geen pijltjes gaan eten hoor, ik heb nog wel voor je .Dit. Dat doen alleen echt rare mensen.
quote:Kia-Ora schreef op 05 juni 2016 @ 21:53:

[...]

Geen pijltjes gaan eten hoor, ik heb nog wel voor je .Mag ik ook wat?
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 21:52:

[...]

Ik hoop vooral dat er geen volgende keer komt.

Trouwens, als ze niet hier gezegd had altijd zo voorkomend te posten had ik er niet eens wat over gezegd.Ik vind sapsorrow een van de leukste hier op het forum. Ik lees haar berichten graag. Maar ik hoop natuurlijk niet dat je nog eens zulke woorden naar je toe geslingerd krijgt. Maar als ik ze krijg dan haal ik mijn schouders op. Ik kan me er niet druk om maken.
Dubbel
Wat een toestand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven