Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Och kom jongens, nou niet en masse gaan ontkennen dat dat groepsmechanisme hier speelt. Dat doet het wel degelijk. De laatste tijd wat minder, maar de afko HRS bestaat niet voor niets.

Het is niet specifiek voor 1 kliek zoals Tass zegt, dat niet. Maar het gebeurt /gebeurde absoluut.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
En dat voorbeeld van die neonazi's slaat ook als een tang op een varken Moi.
quote:Ttass28 schreef op 12 mei 2016 @ 01:04:

[...]

Mooie slot om te eindigen toch?Ja!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jeetje Ttas en dat allemaal omdat missie onbegrepen is.
I like being a mess. It's who I am.
quote:hatsetats schreef op 12 mei 2016 @ 05:33:

Och kom jongens, nou niet en masse gaan ontkennen dat dat groepsmechanisme hier speelt.

k snap niet zo goed waarom je begint met : 'Ach kom nou jongens'.. In elke groep spelen groepsmechanismen een rol en dat geldt ook op dit forum. Dat lijkt mij een vaststaand feit. Vandaar dat ik aangeef dat er dan heel veel 'groepen' binnen die gehele groep zouden moeten zijn. Of de samenstelling van 'groepen' wisselen per mening die gevraagd wordt, of de samenstelling van de 'groepen' wisselen per topic, of de samenstelling van 'groepen' wisselen per pijler, etc. Conclusie: Heel veel groepen dus, kan je dan nog spreken van 'een groepje'?

Afijn, verder met mijn dag! Succes allemaal!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Er had 'niet weer' moeten staan, foutje.
anoniem_272661 wijzigde dit bericht op 12-05-2016 07:59
Reden: Foutje....zucht.,
% gewijzigd
.
anoniem_272661 wijzigde dit bericht op 12-05-2016 08:04
Reden: Ja hoor, lekker bezig. 3x is scheepsrecht
% gewijzigd
quote:Ttass28 schreef op 12 mei 2016 @ 00:45:

Ach kom op zeg je weet donders goed wat ik bedoel.

Men is het groepje zat heel erg zat. Zoals je wel gemerkt hebt, steeds meer forummers zijn het gewoon spuug en spuug zat. Er zijn zelfs 2 vertrokken als het niet meer is. En maar de lakens overal uitdelen en maar uitdelen, ho maar dat er geïncasseerd wordt. Want wat pietje zegt klopt en daar ben ik het mee eens unaniem " oo henk moet er ook nog over plassen hendrik ook, oo wacht klaasje moet ook even een plasje doen, daar komt pieter nog even binnen moet ook even een plasje doen" meestal weet het gros niet eens waar het over gaat en lullen ze maar wat mee. En zo gaan we door en door. Zo gaat dat hier al jaren. Niemand is hier objectief of eerlijk. Ik zie hier ook niet duizenden forummers posten op napraat of überhaupt over topics komen praten, die wel vaak op het forum zijn. Het is niet uitnodigend. Het is je bent het met ons eens, of je bent tegen ons. "En als je tegen ons bent gaan we je topics verpesten" dan komt de hele squad over je heen plassen. Om daarna daarna braaf een aai over de bol te krijgen. Top gedaan hoor henkie je hebt geweldig gesproken.

Je kan ook op 2 handen tellen wie er komt. Er wordt op napraat een soort aankondiging gedaan van he die topic moeten we even heen gaan. Die To is licht ontvlambaar laten we het vuurtje even harder aansteken. En maar lachen lol hebben achter de schermen, terwijl mensen gewoon lijden en pijn hebben. Omdat ze gewoon finaal uitgelachen worden, terwijl ze gewoon een serieuze issue hebben.

Het grappige is nog dat men je niet wil begrijpen terwijl het klaar als een klontje is.

En maar zeggen, ik kom niet op meer napraat wat een zuig gedoe is het weer geworden. Kom we gaan naar het stamcafé waar het gezellig en oo zo geweldig is. En ook daar gaat het nog steeds over andere forummers en topics, en maar zeggen practice what u preach, wat u geschied, doe een ander ook niet. Men is wel weer aanwezig op napraat constant. Over practice what u preach gesproken....

Ga mij de les niet voorlezen, als je niet weet waar de les over gaat. "Drops the mic"

[afbeelding]Dus je zet je dringende oproep om niet te oordelen over mensen die je niet kent kracht bij met oordelen over mensen die jij zelf ook niet kent. Helder.
quote:Enn schreef op 12 mei 2016 @ 07:01:

[...]

k snap niet zo goed waarom je begint met : 'Ach kom nou jongens'.. In elke groep spelen groepsmechanismen een rol en dat geldt ook op dit forum. Dat lijkt mij een vaststaand feit. Vandaar dat ik aangeef dat er dan heel veel 'groepen' binnen die gehele groep zouden moeten zijn. Of de samenstelling van 'groepen' wisselen per mening die gevraagd wordt, of de samenstelling van de 'groepen' wisselen per topic, of de samenstelling van 'groepen' wisselen per pijler, etc. Conclusie: Heel veel groepen dus, kan je dan nog spreken van 'een groepje'?

Afijn, verder met mijn dag! Succes allemaal!

+1

En wat me vooral tegen staat is dat 'het groepje' allerlei eigenschappen e.d. toebedeeld krijgen die kant noch wal raken.

Het is echt bullschit wat Ttas zegt wat 'het groepje' allemaal zou doen.

(Ik weet nog steeds niet wie er allemaal tot dit exclusievie clubje behoren, maar in het stamcafé is het i.i.g. oprecht gezellig en ik zie die forummers daar en elders niks raars doen)[/quote]
Ik zei het gister al:

Ik ben dol op groepjes.
Ik moet er altijd een beetje om grinniken, een groepje dat steen en been klaagt over het bestaan van een ander groepje
Ik sluit mij graag aan bij het gezelliggroepje.
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 mei 2016 @ 08:04:

Ik moet er altijd een beetje om grinniken, een groepje dat steen en been klaagt over het bestaan van een ander groepje

Dit.

En de enige mensen die het over het ontkennen van het bestaan van groepjes hebben, zijn dan weer lid van datzelfde groepje
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 mei 2016 @ 08:04:

Ik moet er altijd een beetje om grinniken, een groepje dat steen en been klaagt over het bestaan van een ander groepje Goffer, ik wil ook bij een groepje!
quote:ThunderassMan schreef op 12 mei 2016 @ 08:04:

Ik sluit mij graag aan bij het gezelliggroepje. Ik ook, maar ja wie zitten daar in?
quote:Bij_Zonder schreef op 12 mei 2016 @ 07:58:

[...]

Dus je zet je dringende oproep om niet te oordelen over mensen die je niet kent kracht bij met oordelen over mensen die jij zelf ook niet kent. Helder.
quote:AllyMcBeal schreef op 12 mei 2016 @ 08:06:

[...]

Ik ook, maar ja wie zitten daar in? Staatsgeheim
Ik heb hier al in zoveel groepjes gezeten, dat ik inmiddels niet meer weet wie nou bij HET groepje horen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 12 mei 2016 @ 08:08:

Ik heb hier al in zoveel groepjes gezeten, dat ik inmiddels niet meer weet wie nou bij HET groepje horen.Ontken het maar. Doen ze hier allemaal
quote:Kittens schreef op 12 mei 2016 @ 08:05:

[...]

Goffer, ik wil ook bij een groepje!Ik zal je voordragen bij onze groepsleider.
Ik vind dat altijd raar, het groepje, alsof er een groep popi forummers is die het altijd met elkaar eens zijn. Ik zie vaak genoeg dat mensen van het groepje waar Tass op duidt (tenminste, waarvan ik denk dat men vindt dat ze bij het groepje horen) het niet eens zijn met elkaar. Daarentegen is er een ander groepje, waar ik oa Tass bij indeel, wat het wel op voorhand altijd absoluut met elkaar eens is.

Als ik voor mezelf spreek, ik hoor niet bij een groepje. Er zijn wel een aantal forummers waar ik het heel vaak mee eens ben. Maar niet altijd. Om een voorbeeldje te noemen, ik kan me heel vaak goed vinden in wat Prik schrijft. En Prik andersom ook bij mijn posts. Maar we denken fundamenteel verschillend over bijv vreemdgaan. Zijn we dan wel of niet een groepje?
quote:Marana_ schreef op 12 mei 2016 @ 08:10:

Ik vind dat altijd raar, het groepje, alsof er een groep popi forummers is die het altijd met elkaar eens zijn. Ik zie vaak genoeg dat mensen van het groepje waar Tass op duidt (tenminste, waarvan ik denk dat men vindt dat ze bij het groepje horen) het niet eens zijn met elkaar. Daarentegen is er een ander groepje, waar ik oa Tass bij indeel, wat het wel op voorhand altijd absoluut met elkaar eens is.

Als ik voor mezelf spreek, ik hoor niet bij een groepje. Er zijn wel een aantal forummers waar ik het heel vaak mee eens ben. Maar niet altijd. Om een voorbeeldje te noemen, ik kan me heel vaak goed vinden in wat Prik schrijft. En Prik andersom ook bij mijn posts. Maar we denken fundamenteel verschillend over bijv vreemdgaan. Zijn we dan wel of niet een groepje?Ik denk een duo.
Oh en om hier te doen wat hoort op napraat (daar spreek je jezelf wel tegen trouwens Tass, aan de ene kant zeg je dat er op napraat niet over topics wordt nagesproken, aan de andere kant zeg je dat er hier wordt geposte over topics en dan gaat het groepje allemaal naar dat topic ineens):

Ik vind het echt heel bijzonder dat je wordt verdacht van stelen, en dat je wanneer je voor de rechter moet verschijnen je geen advocaat of rechtsbijstand of wat dan ook meeneemt. En dan ga je hier schelden...
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 mei 2016 @ 08:10:

[...]

Ik zal je voordragen bij onze groepsleider.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven