Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 2 juni 2016 om 15:40
Als mislukt stiefmonster (vriendlief heeft 2 replica's op de Wereld gezet ) Snap ik niets van die stiefmoeder. Mens al vier ik mijn verjaardag 6 maanden later het gaat toch om de aanwezigheid en niet om de datum...
Maar ja ik vind stief "moeder" ook geen woord. De kinderen hebben al een moeder. Ik ben gewoon een extra volwassene waar ze terecht kunnen en die uitkijkt voor hun welzijn. Dat is volgens mij ook precies mijn taak. Zelfs al zouden ze fulltime hier wonen. De regels zouden niet anders zijn (ik heb wel een paar regels) maar hun moeder ga je nu eenmaal nooit worden.
Maar ja ik vind stief "moeder" ook geen woord. De kinderen hebben al een moeder. Ik ben gewoon een extra volwassene waar ze terecht kunnen en die uitkijkt voor hun welzijn. Dat is volgens mij ook precies mijn taak. Zelfs al zouden ze fulltime hier wonen. De regels zouden niet anders zijn (ik heb wel een paar regels) maar hun moeder ga je nu eenmaal nooit worden.
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
donderdag 2 juni 2016 om 15:43
quote:Sgaap_2015 schreef op 02 juni 2016 @ 15:40:
Als mislukt stiefmonster (vriendlief heeft 2 replica's op de Wereld gezet ) Snap ik niets van die stiefmoeder. Mens al vier ik mijn verjaardag 6 maanden later het gaat toch om de aanwezigheid en niet om de datum...
Haha, ik zat me daar ook al zo over op te winden. Het gaat om een fucking verjáárdag, wat maakt het uit wanneer je dat viert, jezusmina! En dan verdrietig en teleurgesteld zijn. Om voor de derde keer met WD te spreken:
Haha, ik zat me daar ook al zo over op te winden. Het gaat om een fucking verjáárdag, wat maakt het uit wanneer je dat viert, jezusmina! En dan verdrietig en teleurgesteld zijn. Om voor de derde keer met WD te spreken:
donderdag 2 juni 2016 om 17:14
Ha, ik dacht al dat er op Napraat nog even doorgekletst werd, gezien sommige reacties op mijn topic Nu durf ik nooooooit meer een topic over stiefmoedergerelateerde zaken te plaatsen. Of over verjaardagen. En de combinatie van beiden blijkt helemaal dodelijk. Weer wat geleerd over wat je allemaal wel en niet moet doen op het Viva-forum. Dank, dames
donderdag 2 juni 2016 om 19:38
quote:WD-40 schreef op 02 juni 2016 @ 19:21:
Ja, het ligt vooral aan mij, rare topics komen weer voorbij.
Wat ga ik eten, het eerste recept wat neer gezet wordt dat ga ik maken.
En daar komt een topic over.
Maar ik weet het, het ligt allemaal vast aan mij.Gelukkig heeft jouw AVA zoveel puppets dat er altijd wel 1 ingezet kan worden
Ja, het ligt vooral aan mij, rare topics komen weer voorbij.
Wat ga ik eten, het eerste recept wat neer gezet wordt dat ga ik maken.
En daar komt een topic over.
Maar ik weet het, het ligt allemaal vast aan mij.Gelukkig heeft jouw AVA zoveel puppets dat er altijd wel 1 ingezet kan worden
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras