Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:33:

Maar goed, ik heb mijn punt weer gemaakt, er verandert toch niks hier. Dus have fun. Ik hoop serieus dat Viva het verwijderen van de Napraat meeneemt in de update van het forum. Mijn mening. En daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Ik vind een roddelrubriek/verwijzen naar andere topics/forummers om te gaan klooien niks toevoegen."Mijn mening"...betekent dat dat je geen kritiek duldt?
Oh dear, how sad, never mind.

Maar goed, ik heb mijn punt weer gemaakt, er verandert toch niks hier. Dus have fun. Ik hoop serieus dat Viva het verwijderen van de Napraat meeneemt in de update van het forum. Mijn mening. En daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Ik vind een roddelrubriek/verwijzen naar andere topics/forummers om te gaan klooien niks toevoegen.Ik vind bevolkingsgroepen bashen niets toevoegen. Dus de halve actueelpijler kan de plee in.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:34:

[...]

Het slaat toch ook nergens op als je er over nadenkt. Opruien van de menigte.Precies. Maar gelukkig hebben we dan altijd nog de zonderlinge eenzaat die tegen de stroom oproeit, en zo. Als we jou en Simba toch niet hadden, dan zouden we helemaal niet meer weten hoe het eigenlijk hoort

Maar goed, ik heb mijn punt weer gemaakt, er verandert toch niks hier. Dus have fun. Ik hoop serieus dat Viva het verwijderen van de Napraat meeneemt in de update van het forum. Mijn mening. En daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Ik vind een roddelrubriek/verwijzen naar andere topics/forummers om te gaan klooien niks toevoegen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:36:

Sorry hoor, maar als ik al een stokpaardje heb, dan is het dit. Ik vind dit forum zo scheef in bepaalde opzichten. Maar goed. Ik ga me weer leuk concentreren op het EK en de komende F1 enzo

Daag!!

Ik zou zeggen open er lekker een topic over dan beloof ik weg te blijven want ik vind dat stomvervelende onderwerpen.
quote:Hayek schreef op 17 juni 2016 @ 22:36:

[...]

"Mijn mening"...betekent dat dat je geen kritiek duldt?Meestal wel. Het is mijn mening en die mag ik gewoon ventileren en iedereen die het niet met me eens is moet zijn stinkende bek houden.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:34:

[...]

Het slaat toch ook nergens op als je er over nadenkt. Opruien van de menigte.Dat is exact wat wij tegen bepaalde topics op Actueel hebben.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 22:39:

[...]

Meestal wel. Het is mijn mening en die mag ik gewoon ventileren en iedereen die het niet met me eens is moet zijn stinkende bek houden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 22:36:

[...]

Grappig. Jij stelt mijn neuspeuteren gelijk aan oma's douwen, maar dat bedoel je dan toch niet.

Als ik beweer dat " actueel weg " gelijk staat aan het meer dan zat zijn van moslims/ vluchtelingen/ donkere mensen bashen, dan bedoelen we dat niet. Want jij weet wat wij bedoelen.

Jij neemt het woord netjes als uitgangspunt. Jij kwam met oma en neuspeuteren, ik niet. Ik kwam met Napraat en Actueel en de overeenkomsten. Dat was de insteek en dat is altijd mijn insteek. "De Napraat verschilt weinig van sommige Acteeltopics".

Dat zou een leuk topic zijn trouwens Wat is het verschil?
quote:simbalabimba schreef op 17 juni 2016 @ 22:31:

[...]

Vd week in een topic van de CM, kwam dat ook ter sprake. jij bent nr. 5 geloof ik, die dat een goed idee vind.Wel 5 mensen nou nou....Dat zijn er veel.

[...]

Meestal wel. Het is mijn mening en die mag ik gewoon ventileren en iedereen die het niet met me eens is moet zijn stinkende bek houden.Precies. Mijn vrijheid van meningsuiting is heilig. Die van iedereen die het met me eens is ook....

Sorry hoor, maar als ik al een stokpaardje heb, dan is het dit. Ik vind dit forum zo scheef in bepaalde opzichten. Maar goed. Ik ga me weer leuk concentreren op het EK en de komende F1 enzo

Wat sport betreft kijk ik wel eens naar de tour de France vanwege de mooie landschappen.

Bij de Olympische spelen vind ik de 100, 200 meter mooi, vnml?/ook? vanwege de donker gekleurde deelnemers.

'k Ga een wijntje pakken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 22:40:

[...]

Dat is exact wat wij tegen bepaalde topics op Actueel hebben.En dat is ook exact wat veel mensen tegen de napraat hebben. Zie je de overeenkomst?
O zijn we nu aan het afscheid nemen?

Dag Tattou!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:41:

[...]

En dat is ook exact wat veel mensen tegen de napraat hebben. Zie je de overeenkomst?Ik niet, ik ben niet zo slim. Wil je de overeenkomst even uitleggen?

[...]

En dat is ook exact wat veel mensen tegen de napraat hebben. Zie je de overeenkomst?

Zal ik het vanavond jouw feestje maken? Ik ben ook de rotste niet.

Meid, je hebt he-le-maal gelijk. Hoe kon ik me zo vergissen en mee laten slepen door die rotte appels hier?

Zo beter?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 22:38:

[...]

Ik vind bevolkingsgroepen bashen niets toevoegen. Dus de halve actueelpijler kan de plee in.Ik vind medeforummers bashen niks toevoegen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:40:

[...]

Jij neemt het woord netjes als uitgangspunt. Jij kwam met oma en neuspeuteren, ik niet. Ik kwam met Napraat en Actueel en de overeenkomsten. Dat was de insteek en dat is altijd mijn insteek. "De Napraat verschilt weinig van sommige Acteeltopics".

Dat zou een leuk topic zijn trouwens Wat is het verschil?

Het verschil had ik uitgelegd, maar wellicht was het nog niet overgekomen. Dus, omdat het mijn werk is om dezelfde stof op meerdere manieren over te brengen, een leuk verhaaltje.

De actueelpijler: Pietje loopt op straat. Pietje doet niemand kwaad. Pietje is zwart. Daar komt Truus. Truus roept: "Hee, domme Pietje. Jij aap. Jij komt hier alleen profiteren van mijn welvaart. Jij bent een naar wezen."

Napraat: "Zo, hebben jullie gehoord wat Truus nu weer geroepen heeft? Alleen omdat Pietje zwart is. Truus is een vervelende mevrouw. Wat een gekke muppet is ze."

[...]

En dat is ook exact wat veel mensen tegen de napraat hebben. Zie je de overeenkomst?Nee. Mensen worden hier namelijk bekritiseerd op grond van hun (forum)gedrag, niet op grond van huidskleur, afkomst, religie of seksuele oriëntatie.
https://www.youtube.com/watch?v=MFW7845XO3g

Mooi!!!

quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:40:

[...]

Dat zou een leuk topic zijn trouwens Wat is het verschil?\

Jij begon over niet netjes, hoor.

Toen kwam ik met twee voorbeelden van niet netjes om te laten zien dat " niet netjes " niet altijd van dezelfde orde is.

Wel bij de les blijven, hoor.

Nooit zie ik je iets anders posten dan dit verhaal en dan niet om voor iemand op te komen of vanuit iets positiefs.

Ik proef een raar superioriteitsidee of 'kijk mij eens in mijn eentje apart zijn'.

Daarom merk ik dat ik er geen zin in heb steeds om echt serieus te reageren. Ik heb niet het idee dat het serieus bedoeld is, meer een aandachtsding.
quote:simbalabimba schreef op 17 juni 2016 @ 22:43:

[...]

Ik vind medeforummers bashen niks toevoegen.Ik ook niet. Waar doen ze dat?

[...]

Meestal wel. Het is mijn mening en die mag ik gewoon ventileren en iedereen die het niet met me eens is moet zijn stinkende bek houden.Wat een onzin! Heb ik iemand op de negeer? Nee? heb ik pijlers geblokkeerd? Nee. Weet je waarom? Omdat ik vind dat als je mensen blokkeert (buitensluit want dat is wat blokkeren is, beetje wat sommige mensen doen met vluchtelingen of bepaalde forummers op ja de Actueelpijler én de Napraat), je het hele verhaal mist. De Context. Het gaat mij er totaal niet om dat mensen gaan denken zoals ik denk, dat gaat nooit werken lol... maar wel dat inzicht dat wat sommigen doen niet heel erg anders is dan wat er op de actueelpijler gebeurd.
quote:simbalabimba schreef op 17 juni 2016 @ 22:43:

[...]

Ik vind medeforummers bashen niks toevoegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven