Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:barbaracartland schreef op 17 juni 2016 @ 23:13:

Oh ja. Lol.^^
quote:barbaracartland schreef op 17 juni 2016 @ 23:13:

Serieus, dan leg je het al uit op brugklasniveau en dan is de respons precies gelijk aan die in havo3 op vrijdagmiddag om 15.30 uur.

Er zit een groot verschil tussen op een openbaar forum in een daarvoor bedoeld topic napraten over bijvoorbeeld gebande forummers en het anderzijds veroordelen van hele groepen mensen op basis van afkomst, ras of religie.

Oh ja. Lol.Voor sommigen niet. Ik sprak hier laatst iemand die daadwerkelijk diep verdrietig was omdat hij hier op het forum al zeventien jaar geen leven had, en daarvoor de forummers verantwoordelijk stelde. Forummen schijnt echt een heel ding te zijn voor bepaalde mensen, eigenlijk nog belangrijker dan gewoon een dak boven je hoofd hebben en niet de hele dag het risico lopen dat je wordt doodgeschoten of verkracht of zo.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 23:16:

[...]

En dan zit je net te verkondigen wat je vindt van iemand onder de negeer zetten?Ja klopt, maar wat ik doe is toch niet wat anderen moeten doen. Dat is vrij aan een ieder.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 23:17:

Offeh regels maken voor je Stamcafe? Want als je je daar niet aan houdt kom je er niet in? Exact the same.

Iedereen mag er in, maar het is een gezellig topic, dus idd geen gezuig.

Niet zo raar toch?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 23:14:

[...]

Wiet stinkt ook, Nederwiet vooral. Bah.^^
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 23:18:

[...]

Ja klopt, maar wat ik doe is toch niet wat anderen moeten doen. Dat is vrij aan een ieder.Nou, kennelijk niet als je je hard maakt om napraat op te doeken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 23:17:

[...]

Ik wel. En het boeit me echt geen reet wat iemand daar van vindt.Ik heb ook gestaft. Is dat wijf (?) nou gek.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 23:18:

[...]

Ja klopt, maar wat ik doe is toch niet wat anderen moeten doen. Dat is vrij aan een ieder.

Gelukkig ben je geen draaikont.
quote:barbaracartland schreef op 17 juni 2016 @ 23:14:

[...]

Ja, vroeger, toen konden borsten nog zo, hoppa, over de rug gegooid worden. Kom daar maar eens om, tegenwoordig. Ook iets wat ze me niet in dank afnemen op de zwangerpijler, maar dat kan mij niet schelen, want ik wil daar gewoon posten dat ik het allemaal STOM vind.en nog steeds, sterker nog, ik gooi ze nu zo in het mandje van een voorbijganger. Als een vishengel
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 23:17:

[...]

Voor sommigen niet. Ik sprak hier laatst iemand die daadwerkelijk diep verdrietig was omdat hij hier op het forum al zeventien jaar geen leven had, en daarvoor de forummers verantwoordelijk stelde. Forummen schijnt echt een heel ding te zijn voor bepaalde mensen, eigenlijk nog belangrijker dan gewoon een dak boven je hoofd hebben en niet de hele dag het risico lopen dat je wordt doodgeschoten of verkracht of zo.Echt he. Mensen hebben gewoon niet door hoe zwaar het allemaal is en hoe oneerlijk ook. Bij onze plaatselijke Coop verkopen ze maar 2 soorten boterhamworst. Ik snap dat mensen ergens anders honger hebben, maar dat is misschien nog makkelijker ook, als je geen weet hebt van het verschil tussen Parijzer en Ardenner boterhamworst.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 23:17:

[...]

Voor sommigen niet. Ik sprak hier laatst iemand die daadwerkelijk diep verdrietig was omdat hij hier op het forum al zeventien jaar geen leven had, en daarvoor de forummers verantwoordelijk stelde. Forummen schijnt echt een heel ding te zijn voor bepaalde mensen, eigenlijk nog belangrijker dan gewoon een dak boven je hoofd hebben en niet de hele dag het risico lopen dat je wordt doodgeschoten of verkracht of zo.mallerd was dat.
quote:S-Meds schreef op 17 juni 2016 @ 23:20:

[...]

en nog steeds, sterker nog, ik gooi ze nu zo in het mandje van een voorbijganger. Als een vishengelEn daar dan je borst nog achteraan?
quote:S-Meds schreef op 17 juni 2016 @ 23:20:

[...]

en nog steeds, sterker nog, ik gooi ze nu zo in het mandje van een voorbijganger. Als een vishengelWat vang je dan zoal?
I like being a mess. It's who I am.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 23:17:

[...]

Ik wel. En het boeit me echt geen reet wat iemand daar van vindt.

Mij boeit dat ook niet.

Ik heb daar vaak gestafd en dan gebeurde er helemaal niks. Bij net zulke dingen, dus ik heb het ditmaal nagelaten maar warempel, er greep een mod in.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 23:19:

[...]

Ik heb ook gestaft. Is dat wijf (?) nou gek.krijgen we da'lijk weer dat gedoe dat als bepaalde ( voorkeur ) forummers staffen er wél iets mee gedaan wordt. Same old, same old.
quote:AllyMcBeal schreef op 17 juni 2016 @ 23:21:

[...]

Wat vang je dan zoal?bot
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 23:17:

Offeh regels maken voor je Stamcafe? Want als je je daar niet aan houdt kom je er niet in? Exact the same.Nee hoor. Iedereen mag erin, zonder aanzien des persoons. Zelfs jij mag erin. Als je maar niet zuigt dus. Hoe moeilijk is het nou helemaal te begrijpen. Dat jij je nou elke keer weer niet aan die ene regel weet te houden is jouw fukking probleem.
Same old same old

Nee, ik wil dat zinnetje niet eens meer horen. Krijg ik al jeuk van.

btw
quote:Moirai schreef op 17 juni 2016 @ 23:18:

[...]

Iedereen mag er in, maar het is een gezellig topic, dus idd geen gezuig.

Niet zo raar toch?

Bullshit, ik heb daar ook al verwijzingen naar bepaalde topics gezien, niet om te zuigen maar wel om toch eens een kijkje te gaan nemen... En wat is dat sowieso voor rare regel ""niet zuigen", dat kunnen ze dan overal wel gaan invoeren, in elk topic, just put it in the disclaimer.

Dus de niet zuigers-Stammers komen naar napraat om alsnog te zuigen?
quote:Zusenzoo schreef op 17 juni 2016 @ 23:24:

Same old same old

Nee, ik wil dat zinnetje niet eens meer horen. Krijg ik al jeuk van.

:Ik probeer jullie resistent te maken.
Ik verwijs serieus even naar mijn motto onderaan, Shut up already Damn! Wat spreken sommigen zichzelf tegen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 23:26:

[...]

Ik probeer jullie resistent te maken.Zelf na zoveel jaar rust veroorzaakt het direct een uitslag.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 23:23:

[...]

Nee hoor. Iedereen mag erin, zonder aanzien des persoons. Zelfs jij mag erin. Als je maar niet zuigt dus. Hoe moeilijk is het nou helemaal te begrijpen. Dat jij je nou elke keer weer niet aan die ene regel weet te houden is jouw fukking probleem.Ik heb een hele nette vraag gesteld hoor vandaag over de icecream man, maar geen antwoord weer.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 23:24:

[...]

Bullshit, ik heb daar ook al verwijzingen naar bepaalde topics gezien, niet om te zuigen maar wel om toch eens een kijkje te gaan nemen... En wat is dat sowieso voor rare regel ""niet zuigen", dat kunnen ze dan overal wel gaan invoeren, in elk topic, just put it in the disclaimer.

Dus de niet zuigers-Stammers komen naar napraat om alsnog te zuigen?

Je wordt echt niet gestaft om een topicban hoor, als je gezellig meedoet.

En over het algemeen is het er gewoon gezellig, wat ook de bedoeling was van dat topic, nav geharrewar op dit topic. Prima oplossing zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven